Nissan S14a Kouki

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

reimsgtr
Postitusi: 52
Liitunud: 19.11.2014 20:09

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas reimsgtr »

pm jah facelift.. nipetnäpet muudetud..üritasingi kere detaile S14 omasi kasutada aga ainult taga ja esi stange sobisid.. tiivad ja küljed pidi ümber tegema, stange nurgad ka tegelt.. nüüd ongi alles jäänud esimesed ja tagumised laiemad tiivad.. ei viitsinud mässata. tagumised saaks veel sobima aga esimesi kül mitte..siis kabotti ja muud tarvis.. ma ei teagi palju seal moto ja silla osas erinevusi. taga pukse ja laagreid vahetasin siis originaale ei saanud, sobisid R33 omad ka.. ees sarniirid olid ka R33-elt.
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 343
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas onesuspect »

stock turboga circa 320-330 olenevalt selle seisukorrast.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
tanel12
Postitusi: 26
Liitunud: 19.11.2013 18:24

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas tanel12 »

onesuspect kirjutas:stock turboga circa 320-330 olenevalt selle seisukorrast.
Kas see mootorist mõõdetuna? Avatari järgi arvaks, et räägid pulsari turbost mis on .86a/r, s14 on .64a/r
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 343
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas onesuspect »

kiire google ja voila! See jah, gtir näitajad.
http://www.240sxforums.com/forums/sr20d ... specs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
reimsgtr
Postitusi: 52
Liitunud: 19.11.2014 20:09

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas reimsgtr »

just nii. .64a/r.. kuigi on varjante, kus ka peal .86 a/r. Jaapanist pärit masinatle.. 64 peaks kusagil 280Hp jääma.. seepärast ka turbo mõte..
seoses sellega tuligi meelde.. kuskohast ja milliseid tikk-polte kasutada kolde ja turbo vahel... originaalid kaduma läinud.. peaks miskit pronksist olema..või midagi mis kuumaga niiväga ei mängiks.. mutrid veel leiaks aga polte/tikke mitte. ei ole suutnud nii paigalada, et jääks pidama
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 343
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas onesuspect »

Tikud tavalised, mustat metallist. Mutrid vöivad olla jah pronksist, vedruseib aitab kindlasti! Tekib küsimus millest tekitab nii suure vibra, et tikud ei püsi sees?
Ma arvan, et siinsetel tegelastel kindlasti leidub tikke, tuleb ainult ilusti küsida :)
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
reimsgtr
Postitusi: 52
Liitunud: 19.11.2014 20:09

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas reimsgtr »

kuna veits ümber tehtud.. turbo toodud üless. roostevaba kollde ja turbo vahel mustast metallist umbes 100mm vaheflants. kuna turbo koos wastegate-ga ei mahu muidu ära.. kahtlustan selles süüd
rein
Postitusi: 58
Liitunud: 16.01.2005 23:40
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas rein »

onesuspect kirjutas:Tikud tavalised, mustat metallist. Mutrid vöivad olla jah pronksist, vedruseib aitab kindlasti! Tekib küsimus millest tekitab nii suure vibra, et tikud ei püsi sees?
Ma arvan, et siinsetel tegelastel kindlasti leidub tikke, tuleb ainult ilusti küsida :)
Tavaline must metall kindlasti ei sobi:kasutada tuleks väljalaske jaoks valmistatud tikke ja mutreid.Soovitan veel kasutada A4 roostevaba polte mutreid.Vedruseibi võib kasutada temperatuurini kuni 200C.
reimsgtr
Postitusi: 52
Liitunud: 19.11.2014 20:09

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas reimsgtr »

Tarvis vahejahutit.. lappan siin interneeduse avarustes.. pm. kaht tüüpi radikaid pakkuda. teab keegi.. on neil miskit vahet?
10 kanaliga suuremate kärgedega ja 16 kanaliga väiksemate jahutus kärgedega...
Pilt[/URL]
Pilt[/URL]
sandrake7272
Postitusi: 3
Liitunud: 20.03.2016 14:04

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas sandrake7272 »

Ülilahe kui viitsitakse ise autosse aega ja armastust panustada. Tore hobi :)
reimsgtr
Postitusi: 52
Liitunud: 19.11.2014 20:09

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas reimsgtr »

Hobi selle nimi ongi :) Kellele mis.. läheks ainult ilmad soojemaks ;) saaks kevadekuulutajad välja lõpuks..
JanK
Postitusi: 3
Liitunud: 30.10.2016 20:04

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas JanK »

Kuidas läheb?
#jdm4life
reimsgtr
Postitusi: 52
Liitunud: 19.11.2014 20:09

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas reimsgtr »

Talve unes, kui nii öelda.. Võtan vist Vemsi aju ja hakkan seda peale pusima. Ja tahaks kere värvida või ka kiletada..nagunii sõidan suvel ja siiski mittepalju. Korra oli jälle müügis.. tundub, et igasügisene pingelangus :D oleks veits rohkem moositud vb isegi :D ega autod pole otsa saanud. siis midagi uut teinud.
Viimati muutis reimsgtr, 01.12.2016 13:06, muudetud 1 kord kokku.
reimsgtr
Postitusi: 52
Liitunud: 19.11.2014 20:09

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas reimsgtr »

Pilt[/URL]
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Re: Nissan S14a Kouki

Postitus Postitas telerex »

kui kõrgeks sul sr20-nel läks õli temp et õlijahutit vaja? ja kui kiiresti läks?
kas DET-il õli-vesi jahutit pole filtrijala küljes või se jääb lahjaks kõvasti?

mina neid ebay jahutite komplekte ei usaldaks,
voolikud laseksin kindlasti üle teha hydroscandis.ja otsiks kuskilt termostaadiga õliradika süsteemi või lisaks termostaadi eraldi
http://www.ebay.com/itm/Oil-Filter-Sand ... 1588624167" onclick="window.open(this.href);return false;
või http://www.ebay.com/itm/OIL-COOLER-FILT ... 2671917252" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta