kimjongjunker kirjutas:
No plaan selline, kui praegu 250hp ja stock, siis progretav aju, 2 turbot, vähemalt 1,5bar esialgu, kõik muu nipet-näpet asjad ka muidugi tuleb ise ehitada, siis juba 600+hp peaks kätte saama. Lootes, et sisu vastu peab.
Nüüd aga küsimus kas MS3 seadistamise puhul võimalik kasutada originaal vända andurit, mis mootori küljes olemas, või tuleb trigerweel siiski teha? Jagad plaanin siiski ära kaotada. Seega järgmine küsimus, kas parem panna kõik 8 eraldi süütepooli, või kas siis 2-sed või 4-sed coilpackid?
Boosti ei saa reeglina niiviisi foorumis paika panna, et 1,5 või 2 või 2,5 - selleks peab seda konkreetset ehitatavat komplekti väga hästi tundma ja kui sa pole veel isegi surveastet või selle alandamise meetodit paika pannud siis ei ole sa jõudnud veel ei quenchi ega ka millegi muuni. On üsna tõenäoline, et päris täpselt aru saamata mida teed jõuad selleni, et juba enne poolteist bari on asi millegi tõttu mäda.....EGT / deto IAT vms iganes. Pole lihtsalt mõtet lasta mitut bari pähe 5 kraadi süüte või 10 seguga kui sama jõu teeb väiksema boostiga (Loe: Väiksema TIPiga) õigema segu ja asjalikuma süütenurgaga.
Vändaanduri osa pead täpsustama kas ta on 3 triggeriga või kahega (kolme korral siis hammasvöö+ 1 punn hoorattal + cam sync ja kahe korral puuduva hambaga vändatrigger + cam sync.
Poolide osas saab käima ilmselt iga variandiga aga sinu soovitud boost ja jõud eeldab juba korralikku süütesüsteemi ja suva näss coilpack selleks enam ei sobi. Õnneks on audi tootevalikus vastavad lahendused olemas kuid hoiatan, et otse MS3x boardiga neid juhtida ei tohi.