Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 24.12.2015 0:35
Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Nagu küsimus pealkirjas, siis oleks soov teada, milline on vanade kalade turbotajate arvamus sellisest kompotist!? Igasugune kriitika teretulnud!
Mootor: audi V8 3.6 184kw
Paksem, 2.5mm-3mm metallist kaanetihendid, kolvid madalamaks, max rpm kuni 8500, 2x Holset 35super (või midagi hiinakat) ja kui siis ehk koos wg-ga, MS3, suuremad pihustid, kaotada ära jagajad, rõhku 2-2,5bar, raud korda, cooler.....- järejekord pole oluline
Kogu kupatus, kere peale mille kaal loodetavasti 1000+-100kg kandis, koos mootoriga
Eesmärk 500-800hp
Mootor: audi V8 3.6 184kw
Paksem, 2.5mm-3mm metallist kaanetihendid, kolvid madalamaks, max rpm kuni 8500, 2x Holset 35super (või midagi hiinakat) ja kui siis ehk koos wg-ga, MS3, suuremad pihustid, kaotada ära jagajad, rõhku 2-2,5bar, raud korda, cooler.....- järejekord pole oluline
Kogu kupatus, kere peale mille kaal loodetavasti 1000+-100kg kandis, koos mootoriga
Eesmärk 500-800hp
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Üpris utoopia rõhust räägid.
Ma olen päris kindel et see mootor ei kannata esiteks 8500 pööret ja teiseks nii suurt rõhku!
Ideaalis soovitan võta kohe endale 4.2 ligi. 0.6l töömahtu annab juba suure eelise.
Siis saad 1 barise rõhuga oma 500hp kätte. Audi kohta täpselt ei tea,aga BMW m62 4.4v8 tegi mul ühe turboga 1 bariga 650 hp mootorist.
Ma olen päris kindel et see mootor ei kannata esiteks 8500 pööret ja teiseks nii suurt rõhku!
Ideaalis soovitan võta kohe endale 4.2 ligi. 0.6l töömahtu annab juba suure eelise.
Siis saad 1 barise rõhuga oma 500hp kätte. Audi kohta täpselt ei tea,aga BMW m62 4.4v8 tegi mul ühe turboga 1 bariga 650 hp mootorist.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Kas audi 3.6 V8 (PT mootorikood) mootoriplokk on alumiiniumist või rauast?
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 24.12.2015 0:35
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
alu plokk onrst kirjutas:Kas audi 3.6 V8 (PT mootorikood) mootoriplokk on alumiiniumist või rauast?
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
8500rpm? 2-2.5 bar? Kui raha puu otsas kasvab, siis võib muidugi sellest toorikust ülelaetud nascari mootorit proovida ehitada. 900-1000kg twinturbo v8 500+hj kere ehitus on samuti huvitav projekt juba omaette, kui tegemist pole puhtalt kiirenduse jaoks mõeldud säästuasjaga. Reaalne oleks ilmselt 6500rpm, 0,5bar ühe turboga säästuprojekt tühjaks loobitud ja kergemaks roostetanud v8 kere peal ehk projekt "kooliraha".
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Kust sa võtad paksema kaanetihendi? Selle mootori tihend on 1.8mm. Paned 2 tki? Või lased custom tihendi teha?kimjongjunker kirjutas:Nagu küsimus pealkirjas, siis oleks soov teada, milline on vanade kalade turbotajate arvamus sellisest kompotist!? Igasugune kriitika teretulnud!
Mootor: audi V8 3.6 184kw
Paksem, 2.5mm-3mm metallist kaanetihendid, kolvid madalamaks, max rpm kuni 8500, 2x Holset 35super (või midagi hiinakat) ja kui siis ehk koos wg-ga, MS3, suuremad pihustid, kaotada ära jagajad, rõhku 2-2,5bar, raud korda, cooler.....- järejekord pole oluline
Kogu kupatus, kere peale mille kaal loodetavasti 1000+-100kg kandis, koos mootoriga
Eesmärk 500-800hp
Kolvid pealt madalamaks- oskad surveastet arvutada ning kui palju oleks vajalik maha võtta kolbe? Mis on su eeldatav surveaste pärast kolbide treimist? Arvestades et kolb on ainult 81.0mm ning surveaste tehasest juba 10.6. Päris kõva treimine tuleb. See kolb sul küll seda jõudu enam ei kannata.
Ammu enne 2.0 bari, ei ole sul enam mitte ühtegi originaal kepsu seal mootoris alles. Mis nukkvõllid tulevad? Originaalid kindlasti nii kõrgelt enam ei hinga. Klapivedrusid on kangemaid saada?
Mismoodi mõtled panna turbod tööle ilma wastegateita? Ilma wastegate-ita puhuvad nad sul nii palju kuni puruks lähevad.
Raud korda- Ketid ja tallad ka ikka uued? Ehk siis alustad enne ikka mootori kap remondiga?
Aga kütusesüsteem?
Pigem eelistaks tõesti suurema mahuga ja juba tänapäevasemat mootorit, olgu kasvõi 4.2 või 5.0 biturbo Rs6 pealt. Lõpp kokkuvõttes kulutad ikka sama raha ära, ainuke vahe et saad kohe algusest peale autoga sõita. Mitte säästmise pealt tehtud vigu parandada.
Edu.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 24.12.2015 0:35
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
mitsu_manic kirjutas:Kust sa võtad paksema kaanetihendi? Selle mootori tihend on 1.8mm. Paned 2 tki? Või lased custom tihendi teha?kimjongjunker kirjutas:Nagu küsimus pealkirjas, siis oleks soov teada, milline on vanade kalade turbotajate arvamus sellisest kompotist!? Igasugune kriitika teretulnud!
Mootor: audi V8 3.6 184kw
Paksem, 2.5mm-3mm metallist kaanetihendid, kolvid madalamaks, max rpm kuni 8500, 2x Holset 35super (või midagi hiinakat) ja kui siis ehk koos wg-ga, MS3, suuremad pihustid, kaotada ära jagajad, rõhku 2-2,5bar, raud korda, cooler.....- järejekord pole oluline
Kogu kupatus, kere peale mille kaal loodetavasti 1000+-100kg kandis, koos mootoriga
Eesmärk 500-800hp
Kolvid pealt madalamaks- oskad surveastet arvutada ning kui palju oleks vajalik maha võtta kolbe? Mis on su eeldatav surveaste pärast kolbide treimist? Arvestades et kolb on ainult 81.0mm ning surveaste tehasest juba 10.6. Päris kõva treimine tuleb. See kolb sul küll seda jõudu enam ei kannata.
Ammu enne 2.0 bari, ei ole sul enam mitte ühtegi originaal kepsu seal mootoris alles. Mis nukkvõllid tulevad? Originaalid kindlasti nii kõrgelt enam ei hinga. Klapivedrusid on kangemaid saada?
Mismoodi mõtled panna turbod tööle ilma wastegateita? Ilma wastegate-ita puhuvad nad sul nii palju kuni puruks lähevad.
Raud korda- Ketid ja tallad ka ikka uued? Ehk siis alustad enne ikka mootori kap remondiga?
Aga kütusesüsteem?
Pigem eelistaks tõesti suurema mahuga ja juba tänapäevasemat mootorit, olgu kasvõi 4.2 või 5.0 biturbo Rs6 pealt. Lõpp kokkuvõttes kulutad ikka sama raha ära, ainuke vahe et saad kohe algusest peale autoga sõita. Mitte säästmise pealt tehtud vigu parandada.
Edu.
Jah, kaanetihend tuleb lasta teha vasest, kuid küsimus, kui tihend mingi 3mm paks, kas see seal ka vastu peab?
Kolvid pealt madalamaks- no selline oli esialgu mõte, aga oleneb, kui suur on kasutegur ja vajadus, surveaste veel välja arvutamata, kuid usun, et saab hakkama. Samas oskab keegi öelda, mis on siis turbokale sobilik surveaste?
Ammu enne 2.0 bari, ei ole sul enam mitte ühtegi originaal kepsu seal mootoris alles- miks arvad, et pole kepse alles? Audi mehed rääkinud, et 3,6 on sepis sisu!
Mismoodi mõtled panna turbod tööle ilma wastegateita? Ilma wastegate-ita puhuvad nad sul nii palju kuni puruks lähevad- no mõnes mõttes oleks wg-ga turvalisem küll, muidu jah kõik mis puhub, otse pähe!
Raud korda- Ketid ja tallad ka ikka uued? Ehk siis alustad enne ikka mootori kap remondiga?- eks ikka, kui läheb ehitamiseks, siis ka mootor saab kappremondi, ehk kõik, mis annab uued panna!
Aga kütusesüsteem?- tuleb uus paak, torustik, kütuserõhk ka reguleeritav, koos välise Boschi pumbaga
Pigem eelistaks tõesti suurema mahuga ja juba tänapäevasemat mootorit, olgu kasvõi 4.2 või 5.0 biturbo Rs6 pealt- kas PT pole siis tänapäevane, samas V8 pealt 4,2 pidi kehvem olema, kui 3,6. Uuemad mootorid jäävad aga mõõtudelt liiga suureks ja 3,6 vedeleb garage nurgas niisama muidu!
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Tee ära lihtsalt. Siis saad aru millest räägitakse.
Jõudu tööle!
Jõudu tööle!
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Kui mootor jalus, siis ehita telekalaud. Säästad kõvasti aega ja raha.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 24.12.2015 0:35
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
flm kirjutas:Kui mootor jalus, siis ehita telekalaud. Säästad kõvasti aega ja raha.
Kahjuks või õnneks pole seda tüüpi mees, kes annab alla, kui miskit kohe välja ei tule. Nagu arusaan siis mõni siin, kes ei suuda mootorit "tuunida" annab alla ja teeb telekalaua.
Olgu kuulaks veel nende ettepanekuid, kes nagu reaalselt asjadest ka arusaavad ja oskavad nõuga aidata! On kellelgi veel ehk soovitusi ja ettepanekuid, või on siiski mu plaan selle mootori osas liiga ulmeline?
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 24.12.2015 0:35
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
raivz kirjutas:Tee ära lihtsalt. Siis saad aru millest räägitakse.
Jõudu tööle!
Tänud, sellised positiivsed soovitused alati meelepärased. Ehk on ka miskit soovitusi, et mis on suurimad vead, mid apeaksin vältima!
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Seda on siin teemas juba lahatud, loe nüüd uuesti postid korralikult üle.
Kui arvad,et teised matsu ei jaga siis tee nagu soovitati - tee ära .
Listist on sul kütus ja kollede ehitus täiesti välja jäänud... lisaks muu torustik.
Kui arvad,et teised matsu ei jaga siis tee nagu soovitati - tee ära .
Listist on sul kütus ja kollede ehitus täiesti välja jäänud... lisaks muu torustik.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Minu soovitus oleks, et ürita kasutada võimalikult kvaliteetseid osi, aga alanda vähemalt esialgu eesmärke hobujõu numbri osas.
Ja alustada tuleks progeaju paigaldusest vabalthingavale. Kui selle suudad ära teha, on vaja vaid õiged jupid külge saada ja asi kenasti ära seadistada.
Ja alustada tuleks progeaju paigaldusest vabalthingavale. Kui selle suudad ära teha, on vaja vaid õiged jupid külge saada ja asi kenasti ära seadistada.
Lauda nitro
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
mina mõtleks risti vastupidi, kõigepealt pane paika hp numbrid ja siis sellele vastavad jupid.
Siis tuleb vähemalt tulemus selline nagu algusest peale soovitud on,mitte "sain kah midagi".
Siis tuleb vähemalt tulemus selline nagu algusest peale soovitud on,mitte "sain kah midagi".
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
Teeks enne selgeks, milliseid juppe(alustuseks kasvõi elementaarseid kuluosi, et teha kapremont) on antud mootorile võimalik reaalselt hankida, mida tuleb hakata ise aretama(jutu põhjal pigem lasta aretada) ja palju miski maksab. Kui raha puu otsas ei kasva, siis ilmselt selgub, et mõttekam on ikkagi laud ehitada ja hankida esimeseks projektiks mõni levinud mootor.