Oleks pidanud kuumakoja ja kolle keraamikaga katma, pidavat natuke tempi alla tõmbama, vähemalt juttude järgi
Aga, ma ei tea palju teid peale turbosüsteemide ehitamise kotib, aga täna sain tagumise piduri ketta tehtud ja ka korraliku suppordi ostsin sõbralt. Eelmine aasta oli taga orig pisike ketas ning 1-kolviga support, nüüd siis 320mm ketas ja 6-kolviga. Vaja osta veel vähemalt 16mm piduripump. Praegune ketas oli algselt ümmargune aga pidin ikkagi esimeste sarnaseks tegema,seega näitasin natuke rellakat ja lasin sikk-sakiliseks
Järgmisena võtsin ette tagumise amordi vahetuse, arvasin siiamaani, et see on bolt-on aga sittagi..ülevalt silmus liiga lai ja alt kahvel liiga kitsas. Egas midagi,rellakas kätte ja saagima. Veits imelik tunne oli küll 1600e amorti saagida aga püsis see rellakas käes õnneks.
Uus radikas tuli ka kohale,kaugelt hiinamaalt muidugi(tutika originaaliga hinnavahe ca 500e) Käes tundub igati korralik,eks siis näeb kui mahlad sisse kallata. Välimus muutus oluliselt paremaks
Prillide ülemine osa ka pooleldi valmis, tuleb veel ääred ilusaks lasta, altpoolt seest tühjemaks, rida 8mm kuuskante sisse amortide kinnitamiseks ning ära poleerida, usun et saab asja. Praegu juba oluliselt kergemaks saanud, toorik mille cnc-sse panime kaalus 13.5kg, see lauapeal aga juba 5kg. Paksus 90mm.