BMW e36 325i
Re: BMW e36 325i
Ikka 2,5 endiselt.
Re: BMW e36 325i
Viimasel OT-l kahjuks palju sõita ei saanud, kast läks rikki.
Tundub, et mingi teema õli pumbaga, sest sidurid ei haaku ja käiku vahetab väga vaevaliselt.
Muidu siiani töötas väga hästi. Pole aju teinud restarte ega muid anomaaliaid viimasel ajal.
Rajal tuli välja, et osakoormuse seaded vajavad veel parandamist. Siit saab näha.
(Pildistas Rasmus Raide)
Tundub, et mingi teema õli pumbaga, sest sidurid ei haaku ja käiku vahetab väga vaevaliselt.
Muidu siiani töötas väga hästi. Pole aju teinud restarte ega muid anomaaliaid viimasel ajal.
Rajal tuli välja, et osakoormuse seaded vajavad veel parandamist. Siit saab näha.
(Pildistas Rasmus Raide)
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW e36 325i
Parimaks jäi 1:36.9, mis tuli vist esimesel täisringil.
Re: BMW e36 325i
Ei teinud midagi, see pooldunud detail tuli käigukasti seest.
Siit on näha, millega tegu.
Siit on näha, millega tegu.
Re: BMW e36 325i
Katkine tükk kokku keevitatud ja sõidab jälle. Loodetavasti peab vastu.
Igaksjuhuks on õli surve siduritel nüüd veidi madalamale piiratud. Selle mootori jõu jaoks peaks veel piisama.
Külgmise kaane alt ka pilt. Oli plaanis üks temp andur sinna sisse visata, aga jäi laiskusest tegemata.
Praegu natuke kahetsen, sest kesta küljest mõõtes ikkagi ei saa piisava täpsusega näitu.
Valgete juhtmete taga paistab tehase juhtaju plaat.
Arduino teemal.
Olen üritanud rising interruptiga tach väljundist pöördeid lugeda aga hetkel veel tulemusteta.
Kood enamvähem sama, mis murjami poolt välja toodud ülevalpool. Mingisuguseid signaale loeb, aga mootori pööretest täiesti sõltumatult.
Samas käsitsi kontakti andes tundub toimivat.
Igaksjuhuks on õli surve siduritel nüüd veidi madalamale piiratud. Selle mootori jõu jaoks peaks veel piisama.
Külgmise kaane alt ka pilt. Oli plaanis üks temp andur sinna sisse visata, aga jäi laiskusest tegemata.
Praegu natuke kahetsen, sest kesta küljest mõõtes ikkagi ei saa piisava täpsusega näitu.
Valgete juhtmete taga paistab tehase juhtaju plaat.
Arduino teemal.
Olen üritanud rising interruptiga tach väljundist pöördeid lugeda aga hetkel veel tulemusteta.
Kood enamvähem sama, mis murjami poolt välja toodud ülevalpool. Mingisuguseid signaale loeb, aga mootori pööretest täiesti sõltumatult.
Samas käsitsi kontakti andes tundub toimivat.
Re: BMW e36 325i
Kas selle pöörete kalkulatsiooni tulemus on vähemalt kuidagi korrelatsioonis pööretega (kasvab/kahaneb nagu peaks)? Kas on enam-vähem stabiilne?ivar kirjutas:Arduino teemal.
Olen üritanud rising interruptiga tach väljundist pöördeid lugeda aga hetkel veel tulemusteta.
Kood enamvähem sama, mis murjami poolt välja toodud ülevalpool. Mingisuguseid signaale loeb, aga mootori pööretest täiesti sõltumatult.
Samas käsitsi kontakti andes tundub toimivat.
Kindlasti võid katsetada ka rising/falling katkestusega, aga usun, et oled seda juba teinud.
Seal koodis on mul märgitud üks konstant RPM_COUNT_COLLECT, mis tähistab, kui mitu katkestust registreeritakse enne pöörete arvutamist. Olenevalt, mitu katkestust Sul pöörde peale loetakse, võid panna selle suhteliselt suure arvu esialgu (kas või 50 pöördele vastava).
Kui neist asjadest ükski asja paremaks ei tee, tasub kood veel kriitiliselt 100x üle vaadata ja võib-olla isegi mingi lihtne test-pink (trelliga näiteks) tekitada. Kui miski selgust majja ei too, julgen arvata, et probleemiks on ebastabiilne sisend, mis ühe muutumise korral genereerib mitu katkestust. Seda saab ravida ainult elektrooniliselt (pull-up takisti, pull-down takisti või kondekas). Ma ei tea, kas Arduino puhul see niimoodi toimib, aga võib-olla õnnestub/peaks protsessori vastava jala sisemine pull-up sisse lülitada koos katkestusega.
Lauda nitro
Re: BMW e36 325i
Sain korda. Tuli välja, et sisemine pull-up just ei sobi katkestuse sisendile.
Numbreid näitab õigesti ja tundub et on stabiilne ka, vähemalt led indikaatori järgi vaadates.
Numbreid näitab õigesti ja tundub et on stabiilne ka, vähemalt led indikaatori järgi vaadates.
Re: BMW e36 325i
Pöörete lugemine on käiguvahetuse protsessis kasutusele võetud ja tundub, et asi läks ka veidi paremaks, sujuvust silmas pidades.
Toimib nõnda: vahetult enne siduri lahutamist võetakse rpm näit ja arvutatakse pöörded, mille juures peaks järgmisel käigul sidur haakuma. Seda siis kasti ülekandeid ja reaktsioonide viivitusi arvestades. Kui hetk käes, alustatakse koormuse (TPS) baasil siduri sujuvat ühendamist.
See töötab enamvähem hästi, kui auto kiirust hoiab või aeglustab, aga juba kerge kiirenduse olukorras tekib vajadus palju rohkemate tegurite kaasamiseks. Probleem tuleneb suuresti sidurite töö ebastabiilsusest ja survete tagasiside puudumisest. Muuhulgas elektriline TB käis peast läbi võimaliku lahendusena, et saaks käiguvahetuse hetkeks viia koormuse madalale tasemele (+ "downshift throttle blip" oleks kohe olemas).
Paraku selgus ka, et kasti aju töötab hetkel juba oma kiiruslike võimete piiril, seega puudub võimekus suuremate täienduste jooksutamiseks. Ehk olekski aeg sellele teemale pidurit tõmmata, harva kasutatava hobiauto jaoks toimib asi tegelikult piisavalt hästi. Siit edasi kuluks järjest rohkem aega tuimalt parameetrite seadistamiseks ja tulemus kulutatud ajaühiku kohta jääks võrdlemisi väikseks. Pealegi, totaalse rikke korral läheb ilmselt manuaal alla tagasi, parem kui selleks hetkeks väga kahju ei oleks tehtud tööst .
Toimib nõnda: vahetult enne siduri lahutamist võetakse rpm näit ja arvutatakse pöörded, mille juures peaks järgmisel käigul sidur haakuma. Seda siis kasti ülekandeid ja reaktsioonide viivitusi arvestades. Kui hetk käes, alustatakse koormuse (TPS) baasil siduri sujuvat ühendamist.
See töötab enamvähem hästi, kui auto kiirust hoiab või aeglustab, aga juba kerge kiirenduse olukorras tekib vajadus palju rohkemate tegurite kaasamiseks. Probleem tuleneb suuresti sidurite töö ebastabiilsusest ja survete tagasiside puudumisest. Muuhulgas elektriline TB käis peast läbi võimaliku lahendusena, et saaks käiguvahetuse hetkeks viia koormuse madalale tasemele (+ "downshift throttle blip" oleks kohe olemas).
Paraku selgus ka, et kasti aju töötab hetkel juba oma kiiruslike võimete piiril, seega puudub võimekus suuremate täienduste jooksutamiseks. Ehk olekski aeg sellele teemale pidurit tõmmata, harva kasutatava hobiauto jaoks toimib asi tegelikult piisavalt hästi. Siit edasi kuluks järjest rohkem aega tuimalt parameetrite seadistamiseks ja tulemus kulutatud ajaühiku kohta jääks võrdlemisi väikseks. Pealegi, totaalse rikke korral läheb ilmselt manuaal alla tagasi, parem kui selleks hetkeks väga kahju ei oleks tehtud tööst .
Re: BMW e36 325i
Eile Tehnikakõrgkooli dünos:
Turbo rõhk max momendi juures 1,7 ja lõpus 1,5. Sinisel graafikul vanos välja lülitatud.
Lõpupööretel peaks jooned kattuma, aga vahe tuleb vist toa temperatuuri erinevusest (punane tõmmatud hiljem ja IAT umbes 6 kraadi kõrgem).
Maksimumid siis 330kW@7600rpm ja 515Nm@5100rpm (rattast).
Turbo rõhk max momendi juures 1,7 ja lõpus 1,5. Sinisel graafikul vanos välja lülitatud.
Lõpupööretel peaks jooned kattuma, aga vahe tuleb vist toa temperatuuri erinevusest (punane tõmmatud hiljem ja IAT umbes 6 kraadi kõrgem).
Maksimumid siis 330kW@7600rpm ja 515Nm@5100rpm (rattast).
Re: BMW e36 325i
https://youtu.be/lx2YFEbIJls
Võistluspäev algas starteri remondiga, aga lõppes siiski üle ootuste tulemuse ja hea tujuga .
Tänud kõigile, kes abiks olid.
Võistluspäev algas starteri remondiga, aga lõppes siiski üle ootuste tulemuse ja hea tujuga .
Tänud kõigile, kes abiks olid.
Re: BMW e36 325i
Õnne!
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee