2.5tds fuelcut probleem

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
erxx-
Postitusi: 2
Liitunud: 19.10.2015 15:14

2.5tds fuelcut probleem

Postitus Postitas erxx- »

Tervist.
Mure siis selline BMW 2.5tds mootoriga, et alates kolmandast käigust ~90 pealt hakkab fuelcut regulaarselt kiirendusse sekkuma.
Aju varasemalt kellegi poolt chipitud. Fuelcut tuleb 1.5bar pealt kolmandaga ja viiendaga 1.6bar. Originaal ajuga rõhukell näitas sinna 1.2bar kanti ja sellist jama 0-170 ei tulnud, ei viitsinud rohkem lasta. Sõbra chipitud ajuga näitas kell 1.4bar ja fuelcut tuli 140 pealt.
Kui väljalase oli ainult downpipe ja 4.10 differ all, siis sellist anomaaliat ei esinenud. Pärast väljalaske paigaldust ja diffri vahetust lõi välja. Praegu peaülekanne 2.65 ja 85kw E36 ilma katita väljalase all.

Oskab keegi öelda millest veel võib tekkida fuelcut autud isendil peale ülerõhu? Ei saa piisavalt kütust kätte? Vigane rõhuandur?
Siller
Postitusi: 41
Liitunud: 12.09.2006 17:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2.5tds fuelcut probleem

Postitus Postitas Siller »

Sest et turborõhk läheb liiga suureks ja tekib fuelcut. Aju tuleb lasta ümber progreda.
erxx-
Postitusi: 2
Liitunud: 19.10.2015 15:14

Re: 2.5tds fuelcut probleem

Postitus Postitas erxx- »

Mõlemad chipitud ajud siis valesti chipitud et mõlemaga fuelcut tekib? Ühega 90km/h 1.5 pealt ja teisega 140km/h 1.4 pealt?
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Re: 2.5tds fuelcut probleem

Postitus Postitas altz »

Ilmselt lihtsalt map sensor saab otsa. Tavaliselt stockis nad kuni 2.5bar absoluut on. Ca 2600mbar juures on otsas. Sul on vaja 4bar map andurit ning ecus vastavaid muudatusi.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Re: 2.5tds fuelcut probleem

Postitus Postitas Moss »

Väga vanadel TDSidel on 300kpa map-andur.

Aga mul sama värk. Oli nii OEM kui EndTuningu chipiga. Sealjuures just 4,5 ja 6 käiguga 8)
Olen Evrymodi abil boosti ka 2baarini lasknud hetkeliselt ja pole fuel-cuti olnud. Seega äkki käib asjaga mingi ajaline piirang a la rohkem kui 5sekki ei luba suurt boosti vms. Pettumus igaljuhul :kill

4.10 differ diislil on ka muidugi päris rets... Mul sai juba 3,46ga käikude lappamisest siiber, vahetasin 2,65 vastu tagasi ja keskendun rohkem alumise otsa väändele, igapäeva auto ikkagi.
Vasta