M40b18 kannatas täiesti stock sisuga 1,5bar rõhku ilma ühegi probleemita ja 1,3 bariga dünotas ca 220hp rattasse.. ei näe põhjust miks m42 seda ei peaks suutma :D
M40 ainuke eelis on see, et surveaste juba tehasest 8.8, muus osas on keps peenem ja üleüldse kõik laidavad seda mootorit
Volvo sõitis mul 10.0 surveastmega ja 1,2 bariga väga ilusti ja see pill oli veel üldse mingi normaalse seadeta ka..
Ma arvan, et ma ei eksi, kui väidan, et see surveastme osa mõeldakse natuke liiga üle
Kus juures olen Joeliga täiesti nõus ning isiklikult pööraks rohkem tähelepanu intercoolerile koos torustikuga ning väljalaske kollektorile ja summuti torustikule seal on tavaliselt suuremad vead. Driftis kasutatakse väga edukalt originaal 4.0 ja 4.4 v8 mootorieid millel üle 10:1 surveastmed ning laade rõhud mõningatel autodel 1.3bari juba aastaid