K: M52B28 turbo
Re: K: M52B28 turbo
Kardaani muhv ja laager asendatakse M juppidega ja kestab selle jõu kenasti ka ilma leevendita ketta/hoorattaga.
Tagumise silla osas aitab samuti M kere tugevduste külge keevitamine:
Tegu on täiesti originaal osadega, seega on võimalik autopoest tellida aga hind on ka muidugi vastav.
M52B28 puhul muretseksin mina palju rohkem kepsude pärast mis sellesse mootorisse tehasest on pandud.
Tegu on väga minimaalsete kepsudega, võrreldes M50B25(NV) kepse mis kukuvad karterisse ~600hp.
Väike võrdlusmoment (vasakul M50B25NV vs M52/M50(vanos):
Eeldan, et tegu on ikkagi E36 kerega
Tagumise silla osas aitab samuti M kere tugevduste külge keevitamine:
Tegu on täiesti originaal osadega, seega on võimalik autopoest tellida aga hind on ka muidugi vastav.
M52B28 puhul muretseksin mina palju rohkem kepsude pärast mis sellesse mootorisse tehasest on pandud.
Tegu on väga minimaalsete kepsudega, võrreldes M50B25(NV) kepse mis kukuvad karterisse ~600hp.
Väike võrdlusmoment (vasakul M50B25NV vs M52/M50(vanos):
Eeldan, et tegu on ikkagi E36 kerega
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: K: M52B28 turbo
Mul selline küsimus, et kui tahan BMW M50 2.5-e liitrisel mootoril surveastet madalamaks saada..
Kas M50B25 kepsud + M50TUB25 kolvid (vanosega kolvid madalamad) + originaal tihend jääb juba liiga madalaks või mis see ca. tulla võiks?
On kellelgi kogemust.. kuna need jupid 2 mootori peale kokku olemas.. siis tahaks sellist kompotti teha
Kas M50B25 kepsud + M50TUB25 kolvid (vanosega kolvid madalamad) + originaal tihend jääb juba liiga madalaks või mis see ca. tulla võiks?
On kellelgi kogemust.. kuna need jupid 2 mootori peale kokku olemas.. siis tahaks sellist kompotti teha
Re: K: M52B28 turbo
6,8 tuleb surveaste. (kolb 5mm madalamal)
Re: K: M52B28 turbo
See juba liiga madal. Netist leidsin et jääb ca. 7,1 vms.
Mis juppe oleks mõtekas kasutada, et saaks surveastme madalamaks? On kellelgi ideid?
Mis juppe oleks mõtekas kasutada, et saaks surveastme madalamaks? On kellelgi ideid?
Re: K: M52B28 turbo
Treid nt originaalkolbi madalamaks? Korduvalt maailmas ja meil tehtud, kestab kenasti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K: M52B28 turbo
Praegune plaan selline ongi.. Palju oleks mõistlik lasta? 1mm 1,5mm?Raceboy kirjutas:Treid nt originaalkolbi madalamaks? Korduvalt maailmas ja meil tehtud, kestab kenasti.
Re: K: M52B28 turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=790" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K: M52B28 turbo
Teab keegi omast kogemusest öelda, kas m20 hoorattavöö läheb kokku m52b28 starteriga?
Re: K: M52B28 turbo
Natukene erinevat hammasrattad ja. Minu autol pandi M20 rattale M50 vöö ning toimib juba teist aastat.
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.
Re: K: M52B28 turbo
Oskab keegi öelda,mis kepsud ja kolvid kōige mōistlikum kasutusele vōtta?
Doonoriks m50b25nv ja m57 88 käiguga väntvōll.mis paksusega tihend?
Doonoriks m50b25nv ja m57 88 käiguga väntvōll.mis paksusega tihend?
Re: K: M52B28 turbo
Sul ju see projekt valmis: https://www.facebook.com/Miki080/media_ ... 637&type=3" onclick="window.open(this.href);return false; ?Trax kirjutas:Oskab keegi öelda,mis kepsud ja kolvid kōige mōistlikum kasutusele vōtta?
Doonoriks m50b25nv ja m57 88 käiguga väntvōll.mis paksusega tihend?
kas tõesti oled uue kliendi leidnud?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.