Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Tere päevast.
Pöördun teieni seoses sooviga vahetada mehaanilisel rootorpumbal olemasolev plunser suurema vastu. Kuna üldiselt 11mm plunserit sellele pumbale ei ole pandud vaid on mindud kohe 12mm peale siis liigub selle kohta ka vähem infot. Igatahes olen otsinud välja 11mm plunseri tootekoodi, mis võiks pumbale sobida kuid enne ostmist uurin veel siit. Kas on siin kedagi kes oskaks öelda, kas all olevas tabelis esimene ja viimane plunser on omavahel vahetatavad?
Pöördun teieni seoses sooviga vahetada mehaanilisel rootorpumbal olemasolev plunser suurema vastu. Kuna üldiselt 11mm plunserit sellele pumbale ei ole pandud vaid on mindud kohe 12mm peale siis liigub selle kohta ka vähem infot. Igatahes olen otsinud välja 11mm plunseri tootekoodi, mis võiks pumbale sobida kuid enne ostmist uurin veel siit. Kas on siin kedagi kes oskaks öelda, kas all olevas tabelis esimene ja viimane plunser on omavahel vahetatavad?
Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Kui on L lõpus siis saab. Mootoriks VW R6 diisel? Mul 12 mm plunger Volvo D24T pumba peas.
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Mootor on jah D24T.amazon86 kirjutas:Kui on L lõpus siis saab. Mootoriks VW R6 diisel? Mul 12 mm plunger Volvo D24T pumba peas.
Mis rõhuga sa selle 12mm plunseri poolt etteantava kütuse ära põletad? Endal on plaanis max 2.5 bari lootuses, et 11mm toidab ära.
Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Turboks on GT2052v, rõhk 1,6 bar ja jõuab selle kütte kenasti ära põletada. Praegu seade niisugune, et väga suurt suitsukatet ei tuleks ning mootor, jõuülekanne koos püsiks. Jõunumbrid rattast on 100 kw ja 308 Nm.
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Okei. Olen kuulnud, et 12mm plunseriga jääb minimum tühipööre kuskil 1500 juurde, kas see vastab tõele? Ja kas plunseri vahetusega vahetasid "lift cami" ka?
Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Jah tühikäik tõuseb, aga selle saab ilusti normaalseks seadistada. Ma ei hakanud lift camiga asja üle võlli ajama ja jäi 10 mm oma. Kindlasti tuleb mõelda parema mootorijahutuse peale, kuna D24T ei meeldi kõrged temperatuurid, omale panin elektriventilaatori. Mis turbot plaanid 2,5 bar jaoks kasutada?
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Turbo valimiseni ma ei ole jõudnud, vaja veel mootori ülemine ots kokku panna , aga ma pakuks, et ehk muutuva geomeertiaga mõne suurema diisli pealt.
Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Mis asja eesmärk on? Lihtsalt vähe käredam vana diisel või läheb mootor mõne muu asja peale? Tundub, et käib korralikum ehitamine, MLS kaanetihend ja ARB kaanetikud ka?
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
Ega mingit mega jõhkrat ehitamist ei käi, alguses oli plaanis soetada teine mootor, et teda veits putitada ja vaadata mis temast originaal komponentidega välja annab pigistada aga siis sain küüned taha sõbra poolt alustatud kuid seisma jäänud kap remonditud alumisele otsale ja otsustasin asja korralikult teha. ARP poldid ja MLS tihend, ja mootor jääb ikka Volvole.