1.8T vag mootorid ja BlowOff ?
1.8T vag mootorid ja BlowOff ?
Pakkuge mõni põhjus miks selline asi selle mootoriga ei peaks töötama !?
küsimus jällegi ühes "Linnalegendis"
et sellele mootorile ei saa ja ei tööta ja on mingi jama jne jne ...
enne kui hakkan vastuväiteid ja kujukaid näiteid ette tooma, kuulaks need linnalegendid ära
seda teemat on kohutavalt palju jahvatatud koguaeg, aga mind just huvitab et miks ei saa ? kas keegi leiab ka põhjuse ?
on olnud kõlakaid, et chek engine hakkab põlema, aju läheb safe mode jne , Reaalseid kogemusi tahaks teada
et sellele mootorile ei saa ja ei tööta ja on mingi jama jne jne ...
enne kui hakkan vastuväiteid ja kujukaid näiteid ette tooma, kuulaks need linnalegendid ära

seda teemat on kohutavalt palju jahvatatud koguaeg, aga mind just huvitab et miks ei saa ? kas keegi leiab ka põhjuse ?
on olnud kõlakaid, et chek engine hakkab põlema, aju läheb safe mode jne , Reaalseid kogemusi tahaks teada

enne nissanit oli mul a4 1,8 tq ja sellele ei paigaldanud ma bov-i, sest seda ei soovitata õhulugeja pärast. pidi muidu töötama, aga kati rikub ära see mootorist läbilibisev lisabens. nissanil ka õhulugeja ja bov mul ning tihtipeale summutis plahvatas bens.
äkki selgitad mis konks su küsimusel on? või saad sellest jamast piggypacki idlecontrolliga (või mis iganes ta oligi) jagu?
edit: jõudsid juba vastata niikaua kui suitsul käisin
äkki selgitad mis konks su küsimusel on? või saad sellest jamast piggypacki idlecontrolliga (või mis iganes ta oligi) jagu?
edit: jõudsid juba vastata niikaua kui suitsul käisin

Viimati muutis RFL, 28.02.2008 23:21, muudetud 1 kord kokku.
Ainuke reaalne põhjus on ilmselt jah see, et atmosfääri lastakse mõõdetud õhku ning see tekitab rikka segu, mis omakorda teeb mõnigase ajaga katalüsaatorile 1:0.
Reaalne probleem on siis, kui käiguvahetusel läheb segu nii rikkaks, et tõmbab korra hinge kinni/katkub.
Pole endal ühtegi sellise mootoriga autot olnud, seega ei oska kahjuks kogemusi jagada.
Imprezal viskab ka segu rikkaks käiguvahetusel aga katkumist pole küll täheldanud.
Küll katkub vahest täiesti peeneks laskmisel aga seda põhjustab ilmselt mingi muu asi, kuna see on "vahest on ja vahest ei ole" tüüpi viga.
Reaalne probleem on siis, kui käiguvahetusel läheb segu nii rikkaks, et tõmbab korra hinge kinni/katkub.
Pole endal ühtegi sellise mootoriga autot olnud, seega ei oska kahjuks kogemusi jagada.
Imprezal viskab ka segu rikkaks käiguvahetusel aga katkumist pole küll täheldanud.
Küll katkub vahest täiesti peeneks laskmisel aga seda põhjustab ilmselt mingi muu asi, kuna see on "vahest on ja vahest ei ole" tüüpi viga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Mina jällegi arvan, et blow-off klappi saab ka MAF autoga kasutada, tuleb vaid see klapp täpselt välja häälestada, et mootori töö häiritud poleks. Sõitsin ca pool aastat blow-off klapiga Audi 200 20v-ga. (pole küll 1.8 aga analoogia on olemas). Kui klapp välja timmida, polnud probleemi. Minul asi toimis reaalselt MAF autol...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
mis mõttes välja timmida bov klapp? et keerad vedru nii pingule, et pmst mingit õhku sealt välja ei lasta käigu vahetusel v? See on nagu ainuke lahendus, et segu rikkaks ei läheks, kui autol on maf ja bov on mafi ja turbo vahel. Aga mis selle mõte siis on?
Timmi vedru, kuidas tahad, kui õhk sealt välja läheb, siis ka segu kangeks läheb ja kogu moos. Variant on kasutada gm-maf'i, mida saab asetada peale turbot ja sellega saavutatakse see, et bov'ist väljuvat õhu kogust ei loeta ära ja segu ei muudeta. Teine variant on õhulugejat üldse mitte kasutada.
Natuke loogilist mõtlemist. Vedru seadistamine ei anna mitte midagi muud, kui seda, et tühi käigul bov lahti ei tuleks ja seda, et klapp avaneda saaks käigu vahetuse ajal.
EDIT: põhjus, mis ta selle mootoriga töödata ei taha, või olla see, et ecu toimetab tal kiiresti ja õhu koguse muutus kajastub väga kiiresti pihusti lahtioleku ajas.
Timmi vedru, kuidas tahad, kui õhk sealt välja läheb, siis ka segu kangeks läheb ja kogu moos. Variant on kasutada gm-maf'i, mida saab asetada peale turbot ja sellega saavutatakse see, et bov'ist väljuvat õhu kogust ei loeta ära ja segu ei muudeta. Teine variant on õhulugejat üldse mitte kasutada.
Natuke loogilist mõtlemist. Vedru seadistamine ei anna mitte midagi muud, kui seda, et tühi käigul bov lahti ei tuleks ja seda, et klapp avaneda saaks käigu vahetuse ajal.
EDIT: põhjus, mis ta selle mootoriga töödata ei taha, või olla see, et ecu toimetab tal kiiresti ja õhu koguse muutus kajastub väga kiiresti pihusti lahtioleku ajas.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vaata Fos, kui ta sul tühikäigul imeb atmosfäärist õhku pärast õhulugejat on jama kui palju, teiseks, laseb käiguvahetusel loetud õhu atmosfääri.Fos kirjutas:mis mõttes välja timmida bov klapp? et keerad vedru nii pingule, et pmst mingit õhku sealt välja ei lasta käigu vahetusel v? See on nagu ainuke lahendus, et segu rikkaks ei läheks, kui autol on maf ja bov on mafi ja turbo vahel. Aga mis selle mõte siis on?
Timmi vedru, kuidas tahad, kui õhk sealt välja läheb, siis ka segu kangeks läheb ja kogu moos. Variant on kasutada gm-maf'i, mida saab asetada peale turbot ja sellega saavutatakse see, et bov'ist väljuvat õhu kogust ei loeta ära ja segu ei muudeta. Teine variant on õhulugejat üldse mitte kasutada.
Natuke loogilist mõtlemist. Vedru seadistamine ei anna mitte midagi muud, kui seda, et tühi käigul bov lahti ei tuleks ja seda, et klapp avaneda saaks käigu vahetuse ajal.
EDIT: põhjus, mis ta selle mootoriga töödata ei taha, või olla see, et ecu toimetab tal kiiresti ja õhu koguse muutus kajastub väga kiiresti pihusti lahtioleku ajas.
Just seda tulebki timmida, et vaakumialas oleks blow-off kinni, mitte avatud, ülerõhu korral samuti kinni, kuid nüüd käiguvahetusel laseks ta ainult atmosfäärirõhuni ( normaalrõhk ) rõhu maha, st ülerõhu üle atmosfäärirõhu. Ühesõnaga, asi peab olema vaakumialas suletud, ega toimima seal üldse, rõhk, mis tekib üle õhurõhu, ainult seda saaks atmosfääri tulistada gaasisiibri sulgemisel.
Just sellel hetkel kipub segaseks minema, kui täisgaasil gaasissiber sulgeda st drosselklapp kinni - kõik üleliigne atmosfääri, loetud õhk, segu rikas, puterdamine, süüte keeramine. Drosseli avamine täielikult tühikäigul st gaas põhja efekt - saab lisaõhku küllalt pärast õhulugejat, segu lahja, puterdamine. Lihtne.Loogika?

Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kukub ikka, kuna teiselpool st mootoripool drosselit on ikka hõrendus, kuid blow-off tuleb seadistada mitte avama alarõhukorral, st asi ei tohi tomida alla 0-i. Kui nii timmida, töötab, kuid jällegi ei ole nii tervislik turbole - tagasilöök mingisugune ikkagi turbiinilabadele alarõhu korral st tühikäigul on max vaakumit ca ( oletame ) -0.8 bar, kui drosselt avada, st gaasi vajutada hakkab hõrendus vähenema, oletame ca -0.1 bar rõhku drosseli taga, nüüd gaas maha st drossel kinni ( pea-aegu ), vahe oli meil rõhkudel ca 0,7 bar, kuhu hälve kadus? Kuskile, jäi toppama puhtalt sisselaketrakti, suruma drosseli vahelt sisse ( pöörete kõikumine), tagasilöök turbiinilabadele, väike/nõrk, kuid siiski, piisava, et kiusata väikest turbot ala K03 ja K04. Mega vilede korral on tagasilöök talutavam.RFL kirjutas:tähendab, et käiguvahetuse ajal ei tohi segukella näit nullist allapoole kukkuda korraliku seadistuse korral?
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Enne kui hakata neid kujukaid vastuväiteid tooma, võiks mõelda et miks siis tootja ise ei kasuta sellist lahendust. Mingi universaal Passati peal võib see susin tõesti tunduda kohatu, kuid Audi TT / Golf GTI peal oleks ta ju täiesti efektne, kuid tehas ei näe lihtsalt ette sellist võimalust...Hylas kirjutas:enne kui hakkan vastuväiteid ja kujukaid näiteid ette tooma, kuulaks need linnalegendid ära
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Esiteks võiks kasutada korraliku BOV-i, näiteks kahekambrilist nagu on HKS SSQV, siis ei tohiks nagu probleeme olla.
Vähematl Audi 20V T mootoril polnud.
Jõuvankri kirjutatud jutt on küll hetkel väga segaselt öeldud, vähemalt minu jaoks kuigi ilmselt aiman mida ta tahab sellega öelda.
Samas on see jutt ju elementaarne BOV-i töötamise juures.
Üks probleem mis asjaga veel tihti kaasneb on see, et peale peenestamist vabakäigule jättes võib auto liiga rikkast segust välja surra,
mis ei ole turbiinile kohe üldse mitte hea.
Seda olen ka Audi 20V T mootori puhul täheldanud.
Vähematl Audi 20V T mootoril polnud.
Jõuvankri kirjutatud jutt on küll hetkel väga segaselt öeldud, vähemalt minu jaoks kuigi ilmselt aiman mida ta tahab sellega öelda.
Samas on see jutt ju elementaarne BOV-i töötamise juures.
Üks probleem mis asjaga veel tihti kaasneb on see, et peale peenestamist vabakäigule jättes võib auto liiga rikkast segust välja surra,
mis ei ole turbiinile kohe üldse mitte hea.
Seda olen ka Audi 20V T mootori puhul täheldanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
härra jõuvanker, sellel, millest sina pikalt laialt seletad, ei ole mingit pistmist antud teemaga. Kui sa üritad selgeks teha, et vedru pingsuse paika kruttimisega pole BOV'i kasutamine probleem antud autol, siis pane tähele, et BOV'i vedru peab IGAL auto ja Igal juhul olema õigesti seadistatud. Keegi ei mõtleks unes ka selle peale, et jätta bovi vedru nii, et ta vaakumi peale tühikägul avaneb või ülerõhu korral käigu vahetusel ei avane.
M-tech:"Esiteks võiks kasutada korraliku BOV-i, näiteks kahekambrilist nagu on HKS SSQV, siis ei tohiks nagu probleeme olla. "
Jällegi. Ei ole absoluutselt mingit vahet, mis firma riistapuu õhku süsteemist välja laseb. Probleem on antud juhul selles, et ära loetud õhk Lastakse välja.
Korralik bov, mis on võimalikult heas seades ja suure läbilaskega tekitab antud juhul aina suuremat segu paigast ära minemist, kuna avaneb maksimaalselt kiiresti ja on kaua lahti = laseb suure koguse õhku välja, mis ongi tema töö ja mis on antud juhul auto seadega vastuolus.
EDIT: kasuta õhulugejat, mis loeb õhku ka surve all. Näiteks GM'i traatidega lugeja. Siis saad asetada õhulugeja kasvõi otse drosselklapi ette ja kõik mis enne seda toimub (rõhu välja laskmine või mis iganes) ei mõjuta enam segu. Või kasuta EMS'i, nagu Jõuvankergi enne soovitas ja mina korra juba mainisin.
M-tech:"Esiteks võiks kasutada korraliku BOV-i, näiteks kahekambrilist nagu on HKS SSQV, siis ei tohiks nagu probleeme olla. "
Jällegi. Ei ole absoluutselt mingit vahet, mis firma riistapuu õhku süsteemist välja laseb. Probleem on antud juhul selles, et ära loetud õhk Lastakse välja.
Korralik bov, mis on võimalikult heas seades ja suure läbilaskega tekitab antud juhul aina suuremat segu paigast ära minemist, kuna avaneb maksimaalselt kiiresti ja on kaua lahti = laseb suure koguse õhku välja, mis ongi tema töö ja mis on antud juhul auto seadega vastuolus.
EDIT: kasuta õhulugejat, mis loeb õhku ka surve all. Näiteks GM'i traatidega lugeja. Siis saad asetada õhulugeja kasvõi otse drosselklapi ette ja kõik mis enne seda toimub (rõhu välja laskmine või mis iganes) ei mõjuta enam segu. Või kasuta EMS'i, nagu Jõuvankergi enne soovitas ja mina korra juba mainisin.
Viimati muutis Fos, 20.07.2006 13:18, muudetud 1 kord kokku.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies