Turbo motikale

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
korgits
Postitusi: 7
Liitunud: 12.02.2005 15:39
Asukoht: Tallinn/Õismäe

Turbo motikale

Postitus Postitas korgits »

Küll on natuke OT kuid mujalt ei osand abi otsida....

Tegu on siis Tsikliga honda vfr 800 f, V4 mootor, 800 ccm, sissepritse..jne

Tekkis tagasihoidlik idee ,et panna turbo peale kuid mu teadmised selles valdkonnas on täielikult puudulikud :(

võimsus lisa tahaks vähe mingi 10 % oleks täiesti piisav :)
Mida tuleks ümber teha mootoris ? Kas tuleb uued kolvid sisse panna ? klapid ....mis nendega pean tegema ....üldse ...mida kõike tuleb ümber teha seal mootoris ,et ta kestaks ning kokku ei jookseks.

Mis turbo peale panna ?

Võin lisada pilte mootorist ja jooniseid.....kui vajalik on .

Kindalsti tekib kõigil kiusatus kirjutada ...loe vanu teemasi ....aga teeks äkki ühe korraliku teema kus käsitlema aint sissepritsega mootorattaid ....,et teine kord oleks minu sugusel lihtsam :)
[b] Born to lose , live to win
80kw & 80nm V4 power
[/b]
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kui, siis mehaaniline ülelaadur (kompressor)..
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

Tsikli mootorite tugevusvarust jne ei tea eriti, kuid julgen arvata, et seal mootoris kvaliteetsetest materjalidest sepistatud ja tasakaalus jupid sees, millele ehk ka tugevusvaru jäetud.

Alustuseks kogu mootori kohta informatsiooni:


Palju sel mootoril surveaste on?
Milline pritse, kui tootlikud pihustid, kui suur pritserõhk jne. (pritse on ikka aju poolt juhitud, mitte mehhaaniline??? )
Milline õhulugeja (kui üldse) sel on?

"Hingamisteed" peaks sel masinal juba väga vabad olema, võrreldes autode originaalkaantega. Klappidega ei pea sa midagi tegema, kolbide kohta ei oska öelda, aga julgeks arvata, et need seal sepistatud on, iseasi, kas surveaste liiga suur pole...
Vile - ehk KKK K16 sobiks...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Mis on antud tsiklil maks rpm ja mis ta originaal võimsusnäitajad on?


EDIT: nägin juba, et 80kw ja 80nm...
Kas lihtsalt kangema tsikli peale minek ei oleks asjalikum? 80kw ei ole tsikli kohta veel midagi erilist ju...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
korgits
Postitusi: 7
Liitunud: 12.02.2005 15:39
Asukoht: Tallinn/Õismäe

Postitus Postitas korgits »

12 000 pöörde pealt hakkab punane ala....

Pilt
[b] Born to lose , live to win
80kw & 80nm V4 power
[/b]
Kasutaja avatar
korgits
Postitusi: 7
Liitunud: 12.02.2005 15:39
Asukoht: Tallinn/Õismäe

Postitus Postitas korgits »

Kuidas ma kinnitan selle ? Ja kust ma sellise saan ?
Miq kirjutas:kui, siis mehaaniline ülelaadur (kompressor)..
[b] Born to lose , live to win
80kw & 80nm V4 power
[/b]
Kasutaja avatar
korgits
Postitusi: 7
Liitunud: 12.02.2005 15:39
Asukoht: Tallinn/Õismäe

Postitus Postitas korgits »

Uurisin mootori ehitust ja kuna mul nukkvõllid ei käi rihma ega mitte keti pealt vaid hammasrataste pealt . Seega ainuke võimalus surveaste alla lasta on uued kolvid lasta teha ?
On eestis kohta kus saaks lasta teha uued kolvid ?
[b] Born to lose , live to win
80kw & 80nm V4 power
[/b]
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Üks võimalus surveastet alla saada on paks metall tihend plokikaane vahele 0,4-0,7mm umbes - see tuleb odavam kui uued kolvid ja rõngad.

Seda ei tea kas eestis keegi teeb sulle selle tihendi.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
korgits
Postitusi: 7
Liitunud: 12.02.2005 15:39
Asukoht: Tallinn/Õismäe

Postitus Postitas korgits »

Arvad ? Et , saab tihendi abil ....millegi pärast kahtlen kuna hammasratas ylekanne on väntvõllilit nukkvõllile.
Pilt

zoom1 kirjutas:Üks võimalus surveastet alla saada on paks metall tihend plokikaane vahele 0,4-0,7mm umbes - see tuleb odavam kui uued kolvid ja rõngad.

Seda ei tea kas eestis keegi teeb sulle selle tihendi.
[b] Born to lose , live to win
80kw & 80nm V4 power
[/b]
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

nijah - keeruline värk.

Aga ma usun et väikse rõhu juures pole vaja surveastet muuta.
Kui tahad jääda 10% võimsuse kasvu juurde siis pole vaja midagi erilist teha.

Kompressori tööpõhimõte on sama mis turbol - tekitab rõhku, aga selle paneb tööle väntvõll, rihmülekandega vms. Turbo paneb tööle heitgaasid.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
korgits
Postitusi: 7
Liitunud: 12.02.2005 15:39
Asukoht: Tallinn/Õismäe

Postitus Postitas korgits »

Palju on väike rõhk ?
Ja kui piirduda ''väikse rõhuga mida ma pean mootoris ära vahetama või ymber tegema ?
zoom1 kirjutas:nijah - keeruline värk.

Aga ma usun et väikse rõhu juures pole vaja surveastet muuta.
Kui tahad jääda 10% võimsuse kasvu juurde siis pole vaja midagi erilist teha.

Kompressori tööpõhimõte on sama mis turbol - tekitab rõhku, aga selle paneb tööle väntvõll, rihmülekandega vms. Turbo paneb tööle heitgaasid.
[b] Born to lose , live to win
80kw & 80nm V4 power
[/b]
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Eestist saab ikka tammepuust kolbe , probleemi pole :-D
Ainult kas need 12000 rpm ja veel turbot otsa ka vastu peavad

Otsi ikka mõni honda motikate tuuning firma, maailmas neid kindlasti on päris mitu, kahjuks pole mootoratastega kokku puutund et soovitada

Sepistatud ja madalamaid kolbe siis vaja sul, tugevdatud kepse ka soovitvalt. Võibolla kuskil saaks eestis teha ümber originaale mingi X kvaliteediga aga turbo jaoks need jäävad nõrgaks tõenäoliselt....

Üldiselt turbo võid kohe ära unustada kui mingi 10% juurde tahad aind! Turbo jama läheb ikka väga kalliks ja aeganõudvaks ettevõtmiseks...

korralik sumps+kolle, sportfiltrid, korralik hooldus ja voilaa!
http://www.holeshot.com/old/sv650/image ... _short.jpg
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ma ei tea palju on kellegi jaoks väike rõhk, aga üldiselt kuni 0,5bar peaks suht väike olema.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
korgits
Postitusi: 7
Liitunud: 12.02.2005 15:39
Asukoht: Tallinn/Õismäe

Postitus Postitas korgits »

no ....palju võimsus lisa oleks 0,5bar rõhu juures ja kas tuleks midagi mootoris ära vahetada või ymber teha ? ...vähendada surveastet ..vms ....dyyse vahetada ?
[b] Born to lose , live to win
80kw & 80nm V4 power
[/b]
Vasta