TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Bmw E32 Tilkur
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9905
3. leht 5-st

Autor:  tilkur [ 04.01.2012 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Taandarengut ka vahelduseks ... mosselmani kollektor ei sobi turboga kokku.Hx 40 on liiga suur selle kolle jaoks,turbo flants on liiga lähedal mootorile(turbo ei mahu ära).
Hetkel ootab paigaldamist manuaal kast,puudu veel üks hoovastiku osa ja siduri voolik

Autor:  tilkur [ 29.01.2012 18:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Tellisin ära Ms 3 3.0 ja pihustid.Samuti sai sellised osad hangitud

Pilt

Autor:  tilkur [ 04.03.2012 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Väike pildi update,
lisaks sai ka uus turbo tellitud.
Algne turbo oli "22" kojaga Hx40,kuid sellele ei saanud tellida väiksemat koda.Uus tuleb "16" kojaga Hx40 Super

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  tilkur [ 05.03.2012 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Täna sai autole alla pandud suuremad esipidurid.Vanad oli 302x28 ketastega ja ühe kolviga supportitega,"uued" on 324X30 ketastega ja 4 kolviga supportitega.Lisaks sai veel avastatud,et vasak rattalaager on varsti vahetust vajav.Samuti tuli lisa boonusena välja,et parempoolne alumine sarniir on väga õhtul omadega.On suuresti vedanud,et too pole kuskil augus oma pesast välja hüpanud.

Autor:  Taavi [ 06.03.2012 19:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Kui plaanid sellega tänaval sõita siis oleks vast veidi laiemat ratast ka alla vaja? Orginaal 16 on vist mingi 205 või 225 ja plaanitava mootoriga oleks isegi maanteel suurematel kiirustel sellisel juhul puhas suitsupidu ainult.

Autor:  mulk [ 06.03.2012 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

tilkur kirjutas:
Väike pildi update,
lisaks sai ka uus turbo tellitud.
Algne turbo oli "22" kojaga Hx40,kuid sellele ei saanud tellida väiksemat koda.Uus tuleb "16" kojaga Hx40 Super


Ilmselt ei olnud tegemist HX40´ga, kui väiksemat pesa ei saanud.
Eelmise lehekülje pilte vaadates ... turbiinikoda ongi T4 flantsiga, kui silm ei peta, mis viitaks pügala suuremale turboperele.
Kui saladus pole, siis millelt see pärit oli siiski?
Ja puht huvist, kui saaks täpse koodi sealt assembly plaadilt.

Autor:  tilkur [ 06.03.2012 20:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

mulk kirjutas:
Ilmselt ei olnud tegemist HX40´ga, kui väiksemat pesa ei saanud.
Eelmise lehekülje pilte vaadates ... turbiinikoda ongi T4 flantsiga, kui silm ei peta, mis viitaks pügala suuremale turboperele.
Kui saladus pole, siis millelt see pärit oli siiski?
Ja puht huvist, kui saaks täpse koodi sealt assembly plaadilt.

Tegemis On Hx40-ga ,plaadil ka just seda ta mudeliks nimetabki.
Pilt

Taavi kirjutas:
Kui plaanid sellega tänaval sõita siis oleks vast veidi laiemat ratast ka alla vaja? Orginaal 16 on vist mingi 205 või 225 ja plaanitava mootoriga oleks isegi maanteel suurematel kiirustel sellisel juhul puhas suitsupidu ainult.

Ikka jah,esialgu plaanis panna alla miskid 235-ed 16 veljega.Hiljem kui leiab sobivad veljed siis paneks 275 tagumisteks

Autor:  mulk [ 06.03.2012 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Ok, no sellelt pildilt loeb tõesti välja HX40, kuid mind jäi närima see väide, et ei leidu väiksemat koda.
Kes ja miks nii väitis?
Ja kui ma sulle väiksemat koda vastu pakuks, siis kas vahetus oleks ahvatlev?

Autor:  tilkur [ 06.03.2012 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

mulk kirjutas:
Ok, no sellelt pildilt loeb tõesti välja HX40, kuid mind jäi närima see väide, et ei leidu väiksemat koda.
Kes ja miks nii väitis?
Ja kui ma sulle väiksemat koda vastu pakuks, siis kas vahetus oleks ahvatlev?

Koja asja sai Viljari kaudu uuritud ja probleemiks sai väljalaske tiiviku suurus,mis oli suurem kui tavaliselt.Praeguseks on uus turbo tellitud ja makstud,ning saabub reedel.Teemaks olev turbo läheb jälle riiulisse ning hiljem mersu peale,seal on 22 koda täpselt paras.

Autor:  murjam [ 07.03.2012 14:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

tilkur kirjutas:
Vanad oli 302x28 ketastega ja ühe kolviga supportitega,"uued" on 324X30 ketastega ja 4 kolviga supportitega.
Vanad olid ikka kahe kolviga ilmselt?

Autor:  M535 [ 07.03.2012 15:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Vanematel bemmidel on ühe kolviga kelkudel sadulad.

Autor:  Jaanus [ 13.03.2012 12:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Pilt
Pilt

Autor:  citizen [ 14.03.2012 0:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Ja järgmisel keremudelil on kohati nelja kolviga ja alumiiniumist.

Autor:  tilkur [ 14.03.2012 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Piduritega tegi Jaanus asja puust ja punaselt selgeks,jätkame teemat :)

Väike update jälle..
Vahetatud sai parepoolne esimene õõtshoob mis oli veel originaalosa

Lõpuks on e39 sisu musta e32 sees lõplikult.Reguleerimisulatus palju suurem kui originaalil.Turvavööd said ka originaal kinnitustesse kinni.
Pilt
Pilt

Audiot sai ka uuendatud pisut Alpine head unitiga
Pilt

Selline läbu on praegu kapoti all
Pilt

Tulevane mootor sai ka lakist ja muust jamast ära puhastatud

Pilt
Pilt

Autor:  tilkur [ 23.03.2012 21:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw E32 Tilkur

Praeguseks on asjad arenenud sinnamaani,et Hallil autol on nüüd Musta tehnika (3,0 mootor ja käigukast).Mustal on kapotialune puhtaks küüritud,ning konditsioneer likvideeritud.Samuti sai korraks alla pandud Typ210 differ,kuid siis selgus,et poolteljed ei sobi,ning kardaani sisend flant on ka suurem kui orig difril.Seepärast saigi juurde sebitud teised poolteljed ja õõtsad.
Juurde sai soetatud :
*Typ 210 difriga kokkusobivad poolteljed
*tagumised õõtsad koos rummudega
*stock vedrud ja amordid
*tavalise difri
*manuali spido ploki
*puurooli :D
*lakkimata tagatuled ja palju muud trääni

Täna ostsin ka ühemassilise hooratta

3. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/