Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 69 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 10.12.2011 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
Seekord sai auto soetamine alguse valest otsast :D
Ostetud sai selline ese (hetkel test mootori küljes lihtsalt)
Pilt
Pilt

Peale pikemat otsingut sai ka leitud enamvähem sobiv "projekti" toorik.. autoks siis 1991a 730 automaadiga.Värvuseks on must,ning lisatud on ka laia neeru komplekt,nahksisu,angel eyes jms
Vigasid jagub nii kere kui elektri poolele,kuid jõudumööda saab ka nendega tegeletud.Mootor ja kast on korralikud,sildasid peab nii ehk naa polü puksidega täiendama.

Plaanitud on esialgu :
Tehnika pool
*"3,5" m30 mootor
*hx 35 super või hx 40 super turbo
*hiina cooler
*3 tolline sisselase ja väljalase
*siemens dekra 6xx pihustid
*bosch 044 pump
*ms 2 või ms3
*ühemassiline hooratas
*käsikast,(tavaline Od kast,mitte dogleg)
*lsd või kemppi typ 210 differ

kere/sisu
*recaro must nahksisu
*tume lagi

veermik
*powerflex puksid
*taha vent. kettad kui pole
*jäigemad või reguleeritavad amordid

edit
Autoga sai siis pisut tegeletud ka.. aku sai uue vastu vahetatud,ning konditsioneeri pumba rihm ära võetud.Kondi pumbal siduri laager peetis ja kägiseb.Järgmiseks plaanis hakata elektripoole anomaaliaid likvideerima hakata.
Asjad mis ei tööta või panevad segast:
*pardakompuutri display(spidos) ei sütti kui tuled on sisselülitatud
*käigukasti drives neutraali pannes annab veateate,et klaasipesu vett on vähe
*kesklukk ei tööta (sisevalgus jms töötab)
*tagaaknad ei tööta
*lähituled lähevad koos parkidega põlema
*eraldi immo ja signa peal
*obc ja pardakas ei näita kütsekulu,eeldatavasti on pandud obc kella asemele,puudub vastav juhtmestik

edit
Tänane päev algas siis jällegi tühja akuga (täiesti uus aku).Siis sai selgeks,et elektri kaladega tuleb hakata koheselt tegelema.. Kõigepealt sai auto puhtaks pestud ja kere defektid üle vaadatud ..
Ei suuda mu seebikas puudulikus valguses ühtegi adekvaatset pilti teha kahjuks

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Lisaks päeva lõpuks avastasin ka sellise "tuuningu" :think

Vasak esitiib,suunatuld pole .....
Pilt
Parem esitiib,suunatuli On ..... wtf
Pilt

Noh see selleks,sai siis hakatud signade ja immode rägastikku lahkama .Juba esimesest korrast viskas üle see,et pidi ikka korraliku sõjatantsu maha vihtuma enne kui auto käima sai :D

Selline vaatepilt avanes peale pisut lammutamist

Pilt

Ja mõned tunnid hiljem

Pilt

Lisaks siis oli veel tuunitud juurde joodetud juhtmetega "GM" plokki,jms
Algusest saati samuti kirunud,et ustes originaal tweeterid ei toimi,ning ees kõlarid pmst peetis.Sai siis neid asju ka pisut uuritud.ees oli tehtud kõlarite upgrade,uued juhtmed veetud ja puha.. kuid ühendamata olid orig tweeterid ,ning viimane jupp juhet mis oli kõlari küljes oli totaalne pask.Sai siis asjad ära ühendatud mis vaja ja pask juhtmed välja vahetatud ja oh imet,nüüd on ees ka heli olemas.

Kõige viimase asjana sai ära vahetatud "circular steering thing"

Pilt

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 10.12.2011 20:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
Sai siis esimest korda selle auto alla ka vaadatud.Midagi väga katastroofilist silma ei hakanudki.Natuke oli summuti ja pükstega pornotuuningud tehtud,ning lisaks paraleelvardale lähevad sama korraga vahetusse ka mõlemad roolivardad,vbl vahetan sama soojaga ka pendelhoova puksi.Siis pole hiljem vaja nende asjadega tegeleda.Üllatusena tuli ka see välja,et difris õli eriti sees ei püsi,sisendvõlli tihend ikka väga surnud.Samuti sai tehtud pisihooldus,mootorisse läks sisse täis sünt 10w40 õli.
Elektri jamadega hakkab vaikselt kord majja saama,peale signa ja immo porno likvideerimist on autol aku ilusti täis püsinud.Tundub,et backupiks kaasa võetud 220 ah aku võib jälle nurka tõsta.Selgeks sai ka see,et amordid tuleb ka ära vahetada.Need lähevad koos vedrudega teised alla miski hetk,sellega seoses kaob ka madaladus ära.

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 10.12.2011 21:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Hx35 Super jääb sellele mootorile kindlasti väikseks!

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 10.12.2011 21:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mardo kirjutas:
Hx35 Super jääb sellele mootorile kindlasti väikseks!



Oleneb milleks väikeseks. Kui eesmärk on mõnus linnaauto saada ~500 hj kanti, siis on see täpselt sobiv turbo. 3.5 M30-l tuleb 12 cm3 turbiiniga full boost kätte 2300-2400 p/min juures ja hoiab kenasti lõpuni.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 10.12.2011 23:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
M20 2,7L ja HX40Super(16cm3) 7500rpm jäi lõpust ju väikseks? tookord raadil
TIP'i tahaks küll teada selle mootoriga lõpu pööretel.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 10.12.2011 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
See pole kindel, et asi turbiinis oli ja Sandri autol olid teised nukad, boost'i omajagu jne. Tänavamasinale pole mõtet suuremat panna, kuna eesmärgiks pole mitte võimalikult palju jõudu saavutada, vaid sõidetav jõud saavutada. Kas ta kasti tugevdamisele on mõelnud, kui 600+ hj tulema peaks? Kuidas see automaat vastu peab asjale, libiseb kohe läbi? 400hj kannatab kindlasti, üks E30 325 turbo on ~400hj-ga sõitnud päris pikalt.

HX35-ga oli M30B35'l TIP 1.2 bar boosti juures 1.8 bar, HX40 Superiga (16 cm3 turbiin) aga 1,4 bar juures 1,6 bar.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 1:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
omajagu suur vahe TIP'is ikkagi, ega HX40'st ei pea küll korraga kõike välja võtma :bb
Süües kasvab isu, mõtekam korraga 40super võtta ;) Seoses kastiga on öeldud, et
tuleb manual kast ja bumeri valikus on päris häid kaste mis kuni 1200+hp vastu peavad.
Näiteks 525tds ja 530tds kastid, hea tahtmise juures saab selle kasti otsa flantsi ära ka
vahetatud sobimaks M30'le.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 15:37 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Selle kollega võiks Garreti gt12 turbo ka sinna minumeelest panna. :-D
Ja kondipumbarihmarattalaagri jutt - on see ikka kindlalt õige foorum ?

Ma panen enda mossele ka kunagi võibolla Holset HX50 peale, sest vaadake kui kiiresti Ville originaalplokiga..........


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 16:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
KaroK kirjutas:
Selle kollega võiks Garreti gt12 turbo ka sinna minumeelest panna. :-D
Ja kondipumbarihmarattalaagri jutt - on see ikka kindlalt õige foorum ?

Ma panen enda mossele ka kunagi võibolla Holset HX50 peale, sest vaadake kui kiiresti Ville originaalplokiga..........

Kuna tõesti ei viitsinud teha eraldi uut teksti siinse foorumi jaoks siis kopeerisin jutu otse ja kogu täiega siia ka.Tegutsemisplaan sellest paraku ei muutu.
Siia täiendan põhiliselt turboga seonduvad asjad.
Ps. Edu sulle siis mossega,eeldatavasti selle valmis siis kui saab autosid käia vaatamas ainult muuseumis :-D

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 16:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
tundub suht mõttetu projekt, mis kaif sellest 3,5T-st on nii raske kere peal? oleks võinud juba v12 5,4 vahele visata, pole mingeid turbosi d vaja ja odavam ka. Saaks aru veel et E30-le vms

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 16:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Reaalselt on ilmselt M30 turbokat odavam ehitada kui V12 mootorit hooldada.
Osta näiteks sinna V12 mootorile tutikad küülnajuhtmed ja jagajakaaned. :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 17:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
turbonissan kirjutas:
tundub suht mõttetu projekt, mis kaif sellest 3,5T-st on nii raske kere peal? oleks võinud juba v12 5,4 vahele visata, pole mingeid turbosi d vaja ja odavam ka. Saaks aru veel et E30-le vms

Mul on päris pikaajalised kogemused nii m70 kui ka s70 mootoritega.Need mõlemad jäävad vabalthingavana alla ka suht lahjas seades m30 3,5 turbole.Ülelaadida ma sellised mootoreid ka ei viitsi.Samuti pole erilist huvi hakata läbi otsima s70-ne manuaal kasti kuna 4hp24 ei kestnud mul ka 4,0 mootorit( mitte bmw) eriti hästi.
Ma jälle küsiks,et mis kaif on omada võimast autot kui seda võimsust ei saa väga edukalt maha pandud(tagavedune e30 3,5 turbo näiteks).Mul üks selline ilutseb juba garaazis .....

btw.Kogemused hx35-ga ja hx40-ga just m30 peal oleks siia teemasse või privasse igati oodatud.Pole siiani otsustanud kumba võtta.Ühe tavalise uue hx 40-ne saan varsti kätte(järgiminemise vaev vaid jäänud) aga see on suure kuumakojaga.Kui see too on liiga suur siis jääb teise auto tarbeks.

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
tilkur kirjutas:

btw.Kogemused hx35-ga ja hx40-ga just m30 peal oleks siia teemasse või privasse igati oodatud.Pole siiani otsustanud kumba võtta.Ühe tavalise uue hx 40-ne saan varsti kätte(järgiminemise vaev vaid jäänud) aga see on suure kuumakojaga.Kui see too on liiga suur siis jääb teise auto tarbeks.



Minu meelest ma kirjutasin ju ülalpool, kuidas kumbki turbo M30 peal töötab. Need on otsesed kogemused konkreetse autoga (üks ja sama mootor vahepealseid muudatusi tegemata).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 20:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
Raceboy kirjutas:

Minu meelest ma kirjutasin ju ülalpool, kuidas kumbki turbo M30 peal töötab. Need on otsesed kogemused konkreetse autoga (üks ja sama mootor vahepealseid muudatusi tegemata).

Nii palju kui ma lugeda oskan oli juttu sellest millal hx35 full boosti kätte ja hx35 vshx45 turbine inlet pressurest.Seda mis pöördel samal mootoril hx40-ga full boost tuli/tuleb ei näinud
Ehk siis su soovitus oleks siis hx35 super 12 kojaga (sama ma ise alguses mõtlesin aga hakkasin kahtlema.. et vbl jääb ikka väikseks koja poolest jms).
Samas ct26 mis on samas suuruses suudab suht piisavalt sellist mootorit toita (omast kogemusest)

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E32 Tilkur
PostitusPostitatud: 11.12.2011 21:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
CT26 oli mu tuttaval M20B25-l peal ja see tootis ~400 hj, kuid oli ikka väga piiri peal (iga pikema vajutuse peale tõusis temperatuur lakke). M30B35 jaoks on see küll mõttetult väike.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 69 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11