Oi kui kaua pole midagi kuulda olnud
Aga nüüd sellel nädalavahetusel ratas hindamiseks väljas SakuSuurhallis Tallinn Motor Showl uuenenud välimuses/sisemuses
Väike vahekokkuvõte 2016
Suzuki Hayabusa GSX1300R Turbo
Va. 2003
Ostetud täisoriginaalsena ja paigaldatud iseehitatud turbosüsteem .
Paigaldatud II Gen Hayabusa täisprogrammeeritav mootori juhtaju (ECU) koos kogu elektroonika , juhtmestiku ja kelladeblokiga Lisaks paigaldatud MAP andur ülelaade vajadusi silmas pidades. Võimaldab täies mahus seadistada kõiki mootori töö parameetreid , süüte- kui kütusekaarte , juhtida käigupõhiselt turborõhku , juhtida quickshifteri kütuse ja süütekatkestusi , launch control jne.
Mootor
Madaldatud surveaste (Spacer Plate )
Tugevad „APE-raceparts“ plokikaanepoldid / mutrid
„Cometic“ MLS metall-blokikaanetihend
Blokikaanel teostatud „Hemi cut mod „
Kõrgema tõusuga nukkvõllid
Tugevdatud sidurikorv / tugevad „APE-raceparts“ sidurivedrud
Käigukasti hammasrataste „HeavyCut“ (RM-Motors)
Parendatud karterituulutus
PairValveSystem eliminator kit
Tugev käigulülitustähiku vedru
Külmema hõõgarvuga süüteküünlad NGK
850 cc. Bosch EV14 kütusepihustid / billet fuel rail
Lisad
Vee-Metanooli pritsesüsteem „Aquamist“
Pneumokäiguvahetus „MPS-racing“
9“ ower kiigepikendused / tugevam EK kett /kiirem peaülekanne
Quick throttle mod.
Vedrustusekäigud lühemad/jäigemad / kliirensit oluliselt madaldatud „Race Tech“
AFR (õhu-kütuse vahekord) segukell „Innovate motorsports“
Turborõhunäidik
Kütuserõhunäidik
Blow-Off Valve
„DeatschWerks“ kõrge tootlikusega kütusepump / täismahus muudetud kütusesüsteem
Topelt jahutusventilaatorid / spetsiaal jahutusvedelik „Motul Motocool“
Liitiumaku (300g)
Muudetud kuju ja libisemisvastase kattematerialiga sadul
Clip-on madalamad racing lenksud
NoBoostRacing pika kiige ketikaitse
Tervitades Deiv