Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 16:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Suzuki Hayabusa Turbo
PostitusPostitatud: 08.03.2012 16:47 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
kenaa :)))


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suzuki Hayabusa Turbo
PostitusPostitatud: 23.04.2012 21:53 
Eemal

Liitunud: 25.09.2006 12:59
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn
Väike video laupäevast :)
http://www.youtube.com/watch?v=0F0P-sP6Nr8
http://www.youtube.com/watch?v=DwMyVym33yk&feature=relmfu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suzuki Hayabusa Turbo
PostitusPostitatud: 26.04.2012 7:15 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Teinekord kui sõpakal fooritaga seisad siis vajuta ikka tühjaks ,et teistele ka hommikuks midagi ilusat tuua..:)

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suzuki Hayabusa Turbo
PostitusPostitatud: 20.06.2012 9:27 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Hei boostihoolikud :)


Rattast eriti midagi uut kirjutada pole,kuna midagi muutnud pole ja pill sõidab igapäevaselt ringi nagu muska :burn
Küll oli esimesel kevadisel sõidul üllatus,kui peale talvel külastatud dünot,kus kõik töötas kui siidi,ei olnud üle 0.2 bar. boosti :shock: Sai siis kohe lolli peaga waste varrast kruditud peale,kuid ei miskit .Siis oli selge,et rõhuleke ja selguski,et sisselaskekolle keevitusest ca. 10 cm. pikkuselt lahti :lol: Rõhk sai uuesti miski 0.5 bar. peale regutud kella järgi ja nii sai siiaajani sõidetud .
Siis aga EDRA Nationalsil selgus,et rõhuga 0.5 bar. on segu põhjakaga suht kogu aeg 10.9 AFR ja pill eriti alla 9.9 sec. ei tahtnud sõitta ;) Hakkasin siis võistluse käigus pisihaaval rõhku wastest peale niblima ja andis kuhe ka aegades tunda .Viimases sõidus sain siis juba pilli enam-vähem viisakalt liikuma,kuna asi hakkas dyno seadele järjest lähemale jõudma . Tulemuseks jäi siis hetkel isiklik parim 9.4 sec. ja lõpukiiruseks midagi 240 + kmh. Kuigi oli seekord üllatavalt libedad stardid mul,õnnestus ikkagi saada 1.6 sec 60 jalga . 8)
Nüüd aga vaja minna kusagile pika ja laia sirge peale ja see waste varras lõplikult täiest õigesse kohta tagasi regullida nii,et segud oleks ikka 11.7 AFR nagu dynos ,kuna võistluste käigus seadistamine ikka väga keeruline :kill
Tänaval nüüd peale võistlust selgund peenestades,et segud ikka liiga paksud ja võimalik ikka veel boosti tõsta ja paremat aega sõitta . Parema pidamise juures kindlast varu veel on :bb Eesti rekord ka 0.4 sec.kaugusel :!:
Muidu igapäevaliikuri kohta krdi raju aparaat mu meelest :evil:

Vähe vaatamist ka :
http://www.youtube.com/watch?v=rCl5k83KrRM&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=jIzBz1oigpc&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=WVXgERcy ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... IlQ0EzCKRw


Terv Deivid : ) :burn

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Viimati muutis Robo, 20.06.2012 22:16, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suzuki Hayabusa Turbo
PostitusPostitatud: 20.06.2012 21:53 
Eemal

Liitunud: 07.03.2007 22:32
Postitusi: 69
Kõige korralikum turbobusa mida mina näinud ja katsunud olen :) Aga Erki 9,2 saab loodetavasti järgmine võistlus üle löödud, samas on sul nüüd 2 BMW-d millega maadelda :burn sest pärast viimast võistlust selgus t 1 valge GSX-R jääb ajale juba jalgu ja see asendus bemmiga, millega just eile UM-st välja sõideti :evil:

_________________
Powered by K04


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suzuki Hayabusa Turbo
PostitusPostitatud: 20.06.2012 22:21 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Need uued BMW-d on jahh igati rajud aparaadid juba tehasest tulles :) Eestis ikka väga lihtsalt konkurentsis kohe :!:
Aga mu meelest äge,et kellestki mööda sõitmine mehi kohe progressile motiveerib :bb

Joonel näeme :burn 8)

Deivid

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suzuki Hayabusa Turbo
PostitusPostitatud: 14.08.2012 9:37 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Ratas on nüüd suvi läbi tänavatel sõitnud ja kahe kiirenduse külastamine tõi välja tõsiasja,et ca 3000 RPM enne piirajat langevad segud ikka jube "turvaliseks" aga paraku mitte max.võimsaks (10.8 langes isegi 10.4 ) mis siis selgitas ka suht aeglaseid lõpukiirus aegasi , 235 kmh kantti kogu aeg :|Shifteriga käikku vahetades istuski kogu sõidu aja sisuliselt sellistes segudes :ohshit . Kuigi ajad tulid sellises kaalus kompoti kohta suht OK (parim 9.4 sec.) Peale viimast võistlust sai siis kohe suure vihaga vähe pikem sirge otsitud ja segu lõpus ilusti 11.6 peale seadistatud + lisandus kohe ka loogiliselt 0.05 Bar. rõhku . Nüüd sõidab ikka pill suht vahvalt kuni piirajani ja tänaval ei pea I- II käiguga isegi rinka slikid enam,kui max rõhku hoidma hakkab :burn Jõle kahju on rsk.,et enam see aasta ühtegi 400 m. kiirendust ei ole kus proovida saaks tulemust.
Rõhku siis hetkel 0.65-0,70 Bar. kantti ja plaan mingi hetk ka Eesti dünost läbi hüpata !!!
http://www.youtube.com/watch?v=aSDgzwqq ... e=youtu.be


Happy Booster Deiv :-D :burn

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2013 16:28 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Hei
Peale eelmise tsiklihooaja lõppu on ratta juures toimunud mõni muudatus,millest olulisem on uued 850 cc. "Bosch" EV-14 pihustid :!:
Pilt
Originaalid jooksid eelmine kord dynos tiba üle 200 rattajõu juures lihtsalt lõppu, seda isegi 6 bar . kütuserõhu juures :?
Samas käib ka uue 1:1 kütuserõhuregulaatori otsing,mis peab olema VÄGA kvaliteetne tükk :!: Eelmine,1:12 kütuserõhuregulaator ,ei sobi enam nii suurte pihustitega,kuna plaanis on tõsta boosti ja siis läheks kütuserõhk juba väga ulmeliseks täisboosti all .Lisaks on see regulaator suht temperatuuritundlik,mis muudab erinevatel temperatuuridel tiba seadet/segu . Siiani kasutusel olnud "Begi" FMU kütuserõhu regulaator iseenesest näeb välja selline:
Pilt
Lisandus ka alumiiniumist sisselasketoru, roostevabast eelnenu asemele,millel on tsikli juures ülioluline soojusjuhtivuse ja kaalu eelis .Kuna mingit coolerimajandust pole,siis alumiinium detailid aitavad kindlasti detonatsiooni vastu tiba ;) Siiski sai algusest peale paigaldatud kohe vee-metanooli pritse,mis nüüd loodetavasti ka ennast õigustama hakkab,kui kõrgemad boostid plaanis.Alla 0.8 bar. pole nagu reaalset veel metanooli pritset vaja :!:
Pilt
Lõplikult on värvitud ka need detailid,mis eelmine kord tegemata jäid,veljed,piduriketaste sisud ja kelladebloki ümbris :)
Pilt
Pilt
Pilt
Varsti peaks siis Soome dynosse minema ja kui kõik toimib,siis saab vast jõudu juurde pillile tiba :burn

Terv Deiv :bb

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Viimati muutis Robo, 29.01.2013 11:51, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2013 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2006 9:32
Postitusi: 183
Asukoht: viljandi
Mis numbreid soomest ootad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.01.2013 0:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.03.2008 15:17
Postitusi: 269
Asukoht: Reston, Virginia, USA
Deiv sa oled ikka meeldivalt segane vend ikka. Jäi väheks jõust? Anna teada kui millegiga aidata saan jälle :D

_________________
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com
http://www.facebook.com/estperformance


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.01.2013 12:02 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Tänud Eikki senisegi abi eest ,kui miskit jälle vaja,võtan kindlasti ühendust :bb

Dyno peaeesmärk on siiski saada uus ja korralik seade,mis hoiab õiget segu kuni piirajani :!: Kuid kui kõik toimib,siis kütusesüsteem peaks olema hetkel sisuliselt poole võimekam kui rauapool :lol: Mootor peaks kestma 300 rattajõu kantti , hetkel oli kasutusel tiba üle 200 :roll: Tuleks ikka raua varu rohkem realiseerida - arvas ka dynomees :badgrin: :burn

Deiv

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.02.2013 23:37 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Tänud Viljarile VKM-st soovitamast/hankimast uut kütuse regulaatorit sellele tsiklile :)
Välja näeb selline :!: Pilt
Eks varsti näis,kuidas toimib ;)

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.03.2013 16:52 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Eile (28.02.2013) sai siis Soomes dynos käidud :)
Eelmise ja selle aasta dynoskäigu võrdlus - graafikud tagarattajõududest .
Sinisega eelmise aasta 0.6 bar,punasega praegune 1.1 bar :!:

PS !!! Soovitan VKM-ist seda kütuserõhu regulaatorit :bb

Pilt

Tänud kõigile,kes on aidanud selle ratta selliseks elukaks muuta :bb
Eks varsti näis,kuidas sõidab :burn

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Viimati muutis Robo, 01.03.2013 22:13, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.03.2013 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.03.2008 15:17
Postitusi: 269
Asukoht: Reston, Virginia, USA
Robo kirjutas:
Eile (28.02.2013) sai siis Soomes dynos käidud :)
Eelmise ja selle aasta dynoskäigu võrdlus - graafikud tagarattajõududest .
Punasega eelmise aasta 0.6 bar,sinisega praegune 1.1 bar :!:


Vastupidi pole ikka ve? Et punane see aasta ja sinine eelmine :D Muidu oleks tagasiminek.

_________________
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com
http://www.facebook.com/estperformance


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.03.2013 19:52 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Ma ka vaatasin et mida?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11