Suzuki Hayabusa Turbo : )
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Vastupidi ikka jahh krt. Parandasin ära .
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Terv.
Pole ammu miskit kribanud siia .
2013 hooaeg miudu oli suht OK peale selle , et pidin käima aasta alguses kaks korda seadistamas Soomes . Ja , et Nightracel sulatas kolbi tiba kuna peale burnouti läks ajavõtt tuksi Siis passisime stardis 5 mintsi - uus burnout ja ilma vee/methanoli pritseta teele - ilmselt läks liiga kuumaks see gondlialune majandus tookord Vähemalt Korke sai pähe see sõit
Kiire kaanevärskenduskuur Detjonni juures , teine stock kolv sisse ja good to go
Ratas oli igapäevakasutuses ja sõitis kaasa terve eestikate kiirendushooaja - kokkuvõttes siis teine koht ja paranes nii isiklik aeg kui ka lõpukiirus 9.2 sec. ja 254 kmh
Siiski selgus uute SUURTE pihustitega , et ilma MAP andurita valab ikka korralikult kütust silindrisse madalamatel ja keskmistel pööretel ja uus 1:1 le kütsiregulaator samuti boostile tundlikkust vähendas räigelt kogu süsteemi töös Kui rohkem peale keerata siis puterdab rikkast segust paar sec, ja siis käib puhtaks Kokkuvõttes polnud sedasi eelmise aastaga võrreldes 70 lisahobusest suurt midagi kasu kiirendusel - ikka suht rabedalt sõittis sellise jõuga . Tõsiselt oleks vaja käigupõhist boosti juhtimist
Igapäevaselt suht tüütu nähtus ja ka kiirendustel rikkus paljud stardid/sõidud
Igatahes sai USA-st Eikki kaudu ostetud uuema generatsiooni Hayabusa aju ja juhtmestik , millele saab ühendada 3 bar. MAP anduri ja omab toimivat boost fuellingut plus mitmeid muid häid ja kasulikke funktsioone kiirendusratta jaoks .
Eks paistab,kuidas toimima saab asja
Vähe vaatamist ka :
Eesti võistlustelt.
http://www.youtube.com/watch?v=HalOWS3G ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=xB-lrmoJ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mkfoto-blogi.blogspot.com/2013/0 ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rallifotod.eu/album423/fotod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=2jGevJ3F ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=IIvGmADe ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja muidugi ülilahe oli ka käik Soomes , Alastaros liimirada väisamas
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7595cd1c22" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7595cd1c22" onclick="window.open(this.href);return false;
https://plus.google.com/u/0/photos/1039 ... 2306682374" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3726.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Väints tegi Alastaros filmi kahh
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motor ... Vol+1.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motor ... Vol+2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motor ... Vol+3.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Deiv
"The saga continues"
Pole ammu miskit kribanud siia .
2013 hooaeg miudu oli suht OK peale selle , et pidin käima aasta alguses kaks korda seadistamas Soomes . Ja , et Nightracel sulatas kolbi tiba kuna peale burnouti läks ajavõtt tuksi Siis passisime stardis 5 mintsi - uus burnout ja ilma vee/methanoli pritseta teele - ilmselt läks liiga kuumaks see gondlialune majandus tookord Vähemalt Korke sai pähe see sõit
Kiire kaanevärskenduskuur Detjonni juures , teine stock kolv sisse ja good to go
Ratas oli igapäevakasutuses ja sõitis kaasa terve eestikate kiirendushooaja - kokkuvõttes siis teine koht ja paranes nii isiklik aeg kui ka lõpukiirus 9.2 sec. ja 254 kmh
Siiski selgus uute SUURTE pihustitega , et ilma MAP andurita valab ikka korralikult kütust silindrisse madalamatel ja keskmistel pööretel ja uus 1:1 le kütsiregulaator samuti boostile tundlikkust vähendas räigelt kogu süsteemi töös Kui rohkem peale keerata siis puterdab rikkast segust paar sec, ja siis käib puhtaks Kokkuvõttes polnud sedasi eelmise aastaga võrreldes 70 lisahobusest suurt midagi kasu kiirendusel - ikka suht rabedalt sõittis sellise jõuga . Tõsiselt oleks vaja käigupõhist boosti juhtimist
Igapäevaselt suht tüütu nähtus ja ka kiirendustel rikkus paljud stardid/sõidud
Igatahes sai USA-st Eikki kaudu ostetud uuema generatsiooni Hayabusa aju ja juhtmestik , millele saab ühendada 3 bar. MAP anduri ja omab toimivat boost fuellingut plus mitmeid muid häid ja kasulikke funktsioone kiirendusratta jaoks .
Eks paistab,kuidas toimima saab asja
Vähe vaatamist ka :
Eesti võistlustelt.
http://www.youtube.com/watch?v=HalOWS3G ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=xB-lrmoJ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mkfoto-blogi.blogspot.com/2013/0 ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rallifotod.eu/album423/fotod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=2jGevJ3F ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=IIvGmADe ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja muidugi ülilahe oli ka käik Soomes , Alastaros liimirada väisamas
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7595cd1c22" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7595cd1c22" onclick="window.open(this.href);return false;
https://plus.google.com/u/0/photos/1039 ... 2306682374" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3726.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Väints tegi Alastaros filmi kahh
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motor ... Vol+1.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motor ... Vol+2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motor ... Vol+3.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Deiv
"The saga continues"
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Njaaa.....hullud olete :D
Ma pole enam omale bike`i uuesti ostnud just seepärast, et muidu läheks kindlasti sama rada pidi.....EFI...turbo ja vot siis on juba ilmselt liiga palju. Pigem "neli seina" ümber sellistel kiirustel.
Väga huvitav elukas on sul ehitatud, müts maha sinu ees.
Kui veel üks ratas maas püsib on kõik hästi
Edu ja ära üle pinguta!
Ma pole enam omale bike`i uuesti ostnud just seepärast, et muidu läheks kindlasti sama rada pidi.....EFI...turbo ja vot siis on juba ilmselt liiga palju. Pigem "neli seina" ümber sellistel kiirustel.
Väga huvitav elukas on sul ehitatud, müts maha sinu ees.
Kui veel üks ratas maas püsib on kõik hästi
Edu ja ära üle pinguta!
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Krt. kevad tuleb jälle sellise hooga
Vahepeal on jälle vähe ratast ehitatud ja lõpuks hakkab vist looma .
Vahepeal siis selgus,et eelmisel suvel Detjonni juures tehtud kaanetöö läks tiba peeti , kuna originaal klappe ei tohi vabsee ei soveldada ega kindlast mitte lõigata Detjonn tahtis muidugi nagu ikka kõik uueks teha ja tunduski tookord,et kõik sai jube hea Kuid sõitta sai ca 2000 km. ja sisselaskeklapid "kulusid" klapipesede kontaktpindadelt ära ja klapivahed olid kadund ja klapid tuksis kuna pealmine tugev kiht sai maha lõigatud/lihvitud ja seest tuli pehme kiht vastu Samuti oli mootor õli võtma hakanud ja sinist ajama summist .
Tellitud sai siis sisuliselt parimad klapid mis turul saada - " Ferrea"sisselaskeklapid , kõik uued klapisääretihendid ja ka sätitud klapivahesid tiba suuremaks kiirete meeste juhendusel
Ent suurimaks muutuseks ületalve on siiski uue , teise generatsiooni Hayabusa juhtaju paigaldus ja kogu juhtmestiku vahetus/paigaldus Ehk siis sellest rattast sai lõpuks õige turbokas kuna see aju võimaldab kasutada MAP andurit ja boost fuellingut Lisaks igasuguseid muid toredaid funktsioone nagu näit. käigupõhist boosti juhtimist ja autoshifti ja logimist ja autotune jne.
Lähiajal siis Soome seadistama ja eks siis näis kas kõik toimib nagu peab
Viimased kolm aastat on ratas järjest võimsamaks ja kiiremaks läinud - loodetavasti see traditsioon tänavu jätkub
Deiv
Vahepeal on jälle vähe ratast ehitatud ja lõpuks hakkab vist looma .
Vahepeal siis selgus,et eelmisel suvel Detjonni juures tehtud kaanetöö läks tiba peeti , kuna originaal klappe ei tohi vabsee ei soveldada ega kindlast mitte lõigata Detjonn tahtis muidugi nagu ikka kõik uueks teha ja tunduski tookord,et kõik sai jube hea Kuid sõitta sai ca 2000 km. ja sisselaskeklapid "kulusid" klapipesede kontaktpindadelt ära ja klapivahed olid kadund ja klapid tuksis kuna pealmine tugev kiht sai maha lõigatud/lihvitud ja seest tuli pehme kiht vastu Samuti oli mootor õli võtma hakanud ja sinist ajama summist .
Tellitud sai siis sisuliselt parimad klapid mis turul saada - " Ferrea"sisselaskeklapid , kõik uued klapisääretihendid ja ka sätitud klapivahesid tiba suuremaks kiirete meeste juhendusel
Ent suurimaks muutuseks ületalve on siiski uue , teise generatsiooni Hayabusa juhtaju paigaldus ja kogu juhtmestiku vahetus/paigaldus Ehk siis sellest rattast sai lõpuks õige turbokas kuna see aju võimaldab kasutada MAP andurit ja boost fuellingut Lisaks igasuguseid muid toredaid funktsioone nagu näit. käigupõhist boosti juhtimist ja autoshifti ja logimist ja autotune jne.
Lähiajal siis Soome seadistama ja eks siis näis kas kõik toimib nagu peab
Viimased kolm aastat on ratas järjest võimsamaks ja kiiremaks läinud - loodetavasti see traditsioon tänavu jätkub
Deiv
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Kas tõesti on klapid nii pehmest materjalist ja vaid pind kuidagi tsementeeritud / karastatud?
Kasutad ilmselt ka tugevamaid klapivedrusid ? ...ja saavad väljalaske klapid ka oluliselt suuremat kuumust näha - selles ei saa probleem olla?
Kasutad ilmselt ka tugevamaid klapivedrusid ? ...ja saavad väljalaske klapid ka oluliselt suuremat kuumust näha - selles ei saa probleem olla?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Jaa kõrgepöördeliste mootorrataste klapid on "titaanist" - Yamaha R6 originaalid maksavad 100+ eur tükk.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Minu Busa mootoril ei ole originaalis veel nn. titaanklappe (need tulid Busal alates 2008 ), kuid need ei ole ka mingist suvalisest metallist Selle kattematerjali nimi on "Stelite coating " http://en.wikipedia.org/wiki/Stellite" onclick="window.open(this.href);return false;
Need originaalklapid on muidu turbotamiseks väga OK aga neid ei tohi lihtsalt ei soveldada ega pingis lõigata Plokikaanes aga klapipesasid on lubatud lõigata/töödelda ja see töö on Detjonni poolt ka väga hästi teostatud
Väljalaskeklappidega on hetkel kõik OK ( ilmselt , kuna need on ka omakorda originaalis mingist muust materialist , sest sisselasked on näit. tugevalt magneetilised nagu rauatükid aga väljalaske omad üldse mitte )
Klapivedrud on mul kasutusel originaalid , kuna neid ei ole tarvidust vahetada sellise madala boosti juures
Taga vedava ketiratta tugevad dragikõlbulikud leevenduspuksid saabusid ka . Originaal kummijunne läheb mingi jooks aastas
Nüüd peale mootori uuesti kokku lappamist on lisaks ka kõikkides silindrites ca. 1 atm. kompressiooni juures
Deiv
Need originaalklapid on muidu turbotamiseks väga OK aga neid ei tohi lihtsalt ei soveldada ega pingis lõigata Plokikaanes aga klapipesasid on lubatud lõigata/töödelda ja see töö on Detjonni poolt ka väga hästi teostatud
Väljalaskeklappidega on hetkel kõik OK ( ilmselt , kuna need on ka omakorda originaalis mingist muust materialist , sest sisselasked on näit. tugevalt magneetilised nagu rauatükid aga väljalaske omad üldse mitte )
Klapivedrud on mul kasutusel originaalid , kuna neid ei ole tarvidust vahetada sellise madala boosti juures
Taga vedava ketiratta tugevad dragikõlbulikud leevenduspuksid saabusid ka . Originaal kummijunne läheb mingi jooks aastas
Nüüd peale mootori uuesti kokku lappamist on lisaks ka kõikkides silindrites ca. 1 atm. kompressiooni juures
Deiv
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Dynos käidud
Kõik toimis uue ajuga üliluxilt - sisuliselt oli eile see päev,kui sellest rattast sai puhtavereline turbokas
Nüüd on tegemist MAP-i põhise mootorijuhtimisega koos kõikkide progeajule omaste hüvedega
Suurim heameel on hetkel käigupõhisest boosti juhtimisest via ECU . Ehk siis esimesel,teisel ja kolmandal ning sealt edasi käikkudel on kasutusel erinevad boostid ja sellega seoses on vast võimalik selle pilliga hakata nüüd ka mõistlikumalt launchima dragil ilma,et surm silme ees oleks Ennem oli kõikkidel käikkudel sama jõud ja esimese ja teise käigu ülesse spoolimisel tõmbas ikka korralikult soki jahedaks enamasti kui asi nina tõstma hakkas kontrollimatult
Ülihead featuurid on muidugi ka igast overboost protectionid , shifterikatkestused , top speed eliminator disable , rev cutid , jne. lahendused mis progeajudele omased
Tegin Soomes peale pingist maha lükkamist väikse proovisõidu ka - krt. kui "smoothilt" asi ülesse spoolib ja elule läheb ja siis kohe ka ringi tõmbab ja kelgutame läheb
Siin graafikul siis esimese,teise ja kolmandast edasi käikkude graafikud/jõud
Kolmas ja edasi käikkudel kasutusel ca. 1.1 bar boosti
Äge on see , et eelmine aasta oli sama rõhuga 255 väänet-nüüd sai veel tiba juurde
Nüüd vaja kokku lapata ja proovima - "avalaksule" peaks ka tiba kelgutama tulema
Terv Deiv
Kõik toimis uue ajuga üliluxilt - sisuliselt oli eile see päev,kui sellest rattast sai puhtavereline turbokas
Nüüd on tegemist MAP-i põhise mootorijuhtimisega koos kõikkide progeajule omaste hüvedega
Suurim heameel on hetkel käigupõhisest boosti juhtimisest via ECU . Ehk siis esimesel,teisel ja kolmandal ning sealt edasi käikkudel on kasutusel erinevad boostid ja sellega seoses on vast võimalik selle pilliga hakata nüüd ka mõistlikumalt launchima dragil ilma,et surm silme ees oleks Ennem oli kõikkidel käikkudel sama jõud ja esimese ja teise käigu ülesse spoolimisel tõmbas ikka korralikult soki jahedaks enamasti kui asi nina tõstma hakkas kontrollimatult
Ülihead featuurid on muidugi ka igast overboost protectionid , shifterikatkestused , top speed eliminator disable , rev cutid , jne. lahendused mis progeajudele omased
Tegin Soomes peale pingist maha lükkamist väikse proovisõidu ka - krt. kui "smoothilt" asi ülesse spoolib ja elule läheb ja siis kohe ka ringi tõmbab ja kelgutame läheb
Siin graafikul siis esimese,teise ja kolmandast edasi käikkude graafikud/jõud
Kolmas ja edasi käikkudel kasutusel ca. 1.1 bar boosti
Äge on see , et eelmine aasta oli sama rõhuga 255 väänet-nüüd sai veel tiba juurde
Nüüd vaja kokku lapata ja proovima - "avalaksule" peaks ka tiba kelgutama tulema
Terv Deiv
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Insane
Palju ratas koos sinuga kaalub?
Palju ratas koos sinuga kaalub?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Ei - ma tunnen ennast täitsa hästi - Aitähh
Stardikaal jääb sinna 360-370 kg juurde (paak täis,kombe seljas jne. )
See on ju ikkagi sport-touring pill
Stardikaal jääb sinna 360-370 kg juurde (paak täis,kombe seljas jne. )
See on ju ikkagi sport-touring pill
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
No kõigest 780 heppa tonni kohta rattast eksole . Mis see siis ära ei ole onju Avalaksul uudistaks seda isegi veidi lähemalt jälle Ilusad numbrid mis siin muud ikka öelda..
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Miskine väike video ka
https://www.youtube.com/watch?v=wYN_HQuBG9U" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=wYN_HQuBG9U" onclick="window.open(this.href);return false;
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Väike ebaloomulik (baikide puhul) siuts ka ikka lõpus... Kas jääb ka sellel aastal töölkäigu pilliks ?
Silvia...