Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.11.2011 12:35 
Eemal

Liitunud: 02.11.2011 12:00
Postitusi: 37
Tere turbopere :p .

Esitlen enda esimest turboga varustatud masinat, milleks on siis pealkirjas märgitu.
Mootoriks on tal 2.0 16V Turbo, mis originaalis arendas 137kw. Vahetatud on turbo koos cooleriga, oldschool rõhukell, süüte ja toitesüsteemi elektrooniline juhtimine. Alla on pandud sportsummuti ja katalüsaator.
Kere tundub itaallase kohta täitsa okei, muidugi iluvigu jagub. Ka Leidub elektroonikas mõningaid vigureid, näiteks armatuuris kell olevat lambist seisma jäänud, laadimispinget näitab alla 12V, kütusenäidik pendeldab vahepeal aeglaselt, ning temperatuuri (ma ei mäleta kumb siis, kas õli või jahutusvedelik), tõmbab maanteel päris alla(termostaaat?). Põhja alla piiludes tundus, et karteritihend vajab vahetust, ning ka roolivõimupumba torud.
Eelmine omanik lasi esimesed käändmikud ära vahetada, olevat sobinud Fiat Marea omad. Rooliotsad tuleks ka vast ära vahetada, jutu järgi ei pidavat Lancia omad hästi sobima Fiati käändmikku. Tegemist on ühesõnaga :) , aga teostatav.

Targematele ka üks väike probleemikirjeldus, nimelt aeg - ajalt lööb armatuuri põlema pihustitule, mille ajal kiirendades tõmbaks nagu fuelcuti sisse (äkki kütusefiltri vahetus?), või on rõhku palju? See tuluke kaob peatselt ära, ning pole probleemi enam kiirendada. Probleem tuleb esile lambist, kuskil 4.5k pöörde peal tavaliselt, ka tühikäigul jätaks nagu vahele, kui tuli põleb, rõhku lööb 1bar kanti.

Üldiselt auto meeldib, selline eksootiline, võrreldes igapäevaliikuriga (E38) Kuigi välimuselt ta ei näegi eriti eriline välja. Sisu on kollakat tooni Recaro, päris mugav ja konkreetne.

Rääkides jõududest, siis kuskil oli mul ka dynosheet, mis näitas 176kw rattast. Tehnilisse passi on märgitud tühimassiks 1300kg, mis tundub veits ulme :p . Pilte hetkel veel autost ei ole, lootust on täna teha midagi, seniks kõik :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.11.2011 16:34 
Eemal

Liitunud: 30.11.2004 14:05
Postitusi: 9
Asukoht: Tallinn
Tere!

Kui ei näita normaalselt temperatuuri, siis kindlasti vaheta ära termostaat.
Mittetöötavast termostaadist tingitud rikas segu on arvatavasti küpsetanud ära ka lambdaanduri, sellest ka pihustituli.

Mul sama mootoriga ja samade muredega Fiat Coupe - termostaadi ning lambda vahetus lahendas probleemid :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.11.2011 19:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Ma lasin ka itaaliast omale auto tuua ja sellel oli miski 75 kraadine termostaat sees.

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.11.2011 21:54 
Eemal

Liitunud: 02.11.2011 12:00
Postitusi: 37
Leiab seda tavalisest varuosadega tegelevast kauplusest? Ladu24 ei andnud midagi selle kohta näiteks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.11.2011 22:02 
Eemal

Liitunud: 30.11.2004 14:05
Postitusi: 9
Asukoht: Tallinn
Ma sain oma termostaadi: www.eparts.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.11.2011 20:28 
Eemal

Liitunud: 02.11.2011 12:00
Postitusi: 37
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Täna sain esituled õigel kõrgusel näitama, vajasid veidi reguleerimist. Roolivõimupump lekib, õigemini keegi on seal porri teinud ja mingise augu silikooniga kinni pannud :kill .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2011 16:42 
Eemal

Liitunud: 02.11.2011 12:00
Postitusi: 37
Märt kirjutas:
Ma sain oma termostaadi: http://www.eparts.ee



Ostsid lihtsalt klapi ja tihendi? Ühes autopoes näitas mingit suuremat detaili mille sees, see termostaat on. On see siis avatav?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2011 17:15 
Eemal

Liitunud: 24.03.2011 11:58
Postitusi: 9
Sellel autol on termostaat suur kolakas. See kolakas ei ole tehtud avatavaks aga kui kellegil huvi on saab selle lahti küll aga kas kokku ka see on omaette küsimus. See termostaat koos korpusega sisaldab mootori otsas olevat jahutusvedeliku jagurit. On vist vähemalt 5 toruväljundit.
Ning lisaks on termostaati suhteliselt ebameeldiv vahetada .

Peab eest ära kiskuma aku koos alusega ja õhutorsutiku koos filtri kopsikuga.
Tean seda sest olen seda vahetanud 2 fiat coupel ja enda vabalthingaval Delta 2-el.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2011 21:30 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
esi või 4wd ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2011 16:41 
Eemal

Liitunud: 02.11.2011 12:00
Postitusi: 37
Esivedu


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11