Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.01.2009 17:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Tere,


Kahjuks eestis kompressorautode foorumit pole,seega teen siia teema ka,et vastu pead aeg ajalt saada .

Sai endale eelmine kevad üks auto soetatud:

Väljalaske aasta 97.
5,7V mootor, 254kw stockis
LSD loomulikult
manuaal kast

Pilt
Veljed alla

Pilt
Ja tiib läks ka külge

Pilt

Sai ka aktiivwoofer lisatud ja sellega on asi siiani piirdunud .
:roll:

Miskipärast olid vist raha ülejäägid ja sai soetatud ebayst kompressor 800 daalaga. Tutikas remanufactured.
Paxton Novi 2000 http://www.paxtonauto.com/superchargers_novi_2000.html
Pilt


Peale seda oli tükk aega vaikus aga nüüd talvel olen asja kokku panema hakanud.

Olen lasknud valmis teha kompressori kinnitusklambri,
treiali käest on uus rullik tehtud 3,5"
valmis on pingutisüsteem (manuaalne tuleb),
mootoriplokist on väljavõtt olemas kus saab survestatud õli,
karterisse on tehtud õli tagasivoolu stuts ära

keisest on tulemas ja osaliselt käes sellised asjad:

Autogauge Smoke seeria Vac/Boost kell
Innovative X-16 WB kit
Tial 50mm BOV
Catch Can
Siemensi 630cc pihustid x8
A piilarisse 2 kella hoidik
Lõdvikud ja torud sain db-hp -st

Intercoolerit ei pidanudi valmistama customit,kuna ligi 100k kiti soetanud inimene jõudis auto eestis enne maha kanda,kui käiku sai panna ja sealt sain endale corvetile sobiva intercooleri, ideaalne :) Samast kitist sai ka ilusa kroompõlve.

IC pilt http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=11342

Valmis on tehtud ka intercooleri kinnitused, kogu radika ja konditsioneeri asukohta tuli allapoole tuua ja altpoolt ettepoole samuti. Üsna suure nurga alla jäävad ja sel autol ju erilist õhuvõttu tegelt eest pole , tuleb stangesse udukate kõrvale augud lõigata ,et lisa saada. Muidu kogu õhk tuleb üldiselt altpoolt sisse tänu tuuletammile. Radika peale ehitan katte,et kõik käiks ka läbi radika.

Kütust jagab väikese paagisisese pumba asemel nüüd väline bosch 044 pump. Arvan,et piisab.

Kahjuks pilte albumist? img-na panna ei saa,seega lihtsalt lingid galeriidele:

http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=11284 1
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=11395 2


Preagu auto juba käib (pihustid peal uued ja pump toimib).
Hetkel ootan Amercian Beautyst uut vända ratast ,sest vana viskas ja kulutas rihma ära kuu ajaga , samuti tuleb vända otsa teha kiil ja uute originaal seibi samuti, et ringi ei tõmbaks. kompressor teadaolevalt võtab ca 20% mootori jõudu ära maksimumi peal. Ja selle taga seisab kõik muu ka,sest roolilatt on kõik väljas ja enne selle tagasipanekut ei saa ka kompressorit jäädavalt kinni ära keerata.

Auto on Maf-iga ja ecu tehakse mul usas (see on ka sinnapoole juba ära saadetud) . BOV tuleb enne IC-d natukene. Kõik vaakumimajandus alles vaja mõelda ja palju asju nipida enne suve,aga vast järgneva kuu jooksul valmis ma ise loodan :)

masendavalt vähe ruumi on õhufiltri jaoks,see on ainuke negatiivne asi. Mul on suurem IC kui muidu c5-ele pannakse ja ruumi pole eriti.
Usas on samasugusel kitil asi nii ,preagu vahin erinevaid filtrid ja mõõte. Aga samas on see üks viimastest asjadest mis külge läheb.

http://www.eastcoastsupercharging.com/P ... 0Pics.html

Kindlasti tuleb suurem probleem ka pidamisega ja siduriga peale seda ,kui pidamine saavutatud on . Tulevikus oleks ideaal 12" lai velg ja 335 rehv :badgrin: preaguse 275 asemele.

Usas saavad selle kitiga 600mootori hp,eks kevadel näha on mis mina selle "safe" ülemere tehtud tunega saan eestis.






:roll:

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Viimati muutis Maik, 06.04.2010 16:36, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.01.2009 17:29 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
palju jaksu ja närvi:D
aga tekkis küsimus miks paned blow offi enne ic'd?Imo pannakse see enne sisselaskekollet?Või siis kompressor autodel ei käi see nii?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.01.2009 17:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Esiteks enne mafi-i väga ei tahaks panna, usa foorumites kirjutakse,et võib keeriseid tekitada (kuna mul ic-sisselaske vahel ainult 30cm? jupp vist. Teiseks pole ju mõtet IC-d kütta kompressori poolt kuumaks aetud õhuga . Ja kolmandaks peaks ma ta siis kroomtoru külge panema , mida ma eriti rikkuda ei taha.

siin videos on umb samas kohas kuhu ma panna tahan
http://www.youtube.com/watch?v=yKAZdIEHCJo

btw: seda juttu ei maksa hakata ajada,et PEAB kasutama bypass klappi - saab ka bov-iga. Igatepidi ja igatmoodi saab. ;) Lihtsalt mainin ära :)
Esimene ülelaetud auto mul ja kõik knowhow võtan netist ja msnist.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.01.2009 18:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
vinge, mulle meeldib selle masina olek ja välimus :evil:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 17:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Oijah, ecu tehtud ja pidi eestisse tagasipoole juba liikuma.
Vända ratast mida arvasin saavat jaanuari 2 -sel nädalal pole õrnalt ka veel näinud nii,et projektiauto ikka täiega... suvel nii oodata oleks hullumaja :) Selle taga seisab ka kõik muu.

Keiseist sain just teada,et innovative kell ja tiali bov peaks vast järgmiseks nädala alguses kohal olemas õnneks. siis on peaaegu kõik jupid olemas enamvähem,et kokku panema hakata.

Kahjuks unustati usas vist pakki panna 160F termostaat - kuna see on koos kojaga ja eestis nagunii kohapeal võtta pole, kui halb mõte oleks termostaati teha väikesed augud,et mootor jahedamalt (ja odavamalt) käima panna?

Tean,et kunagi tehti nii ka vene autodega? originaal termostaat 180F .

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma ei näe hetkel põhjust, miks originaal 82 kraadi termostaat halb on ja miks seda oleks vaja 72 kraadi termostaadi vastu vahetada.
Ära unusta, et me elame EESTIS, mitte USA-s, kus mõnes kohas 40 kraadi suvel.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 18:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
see on üks esimesi mode- mis tehakse ka täitsa stock ls1/lt1 mootoritel . Parem detonatsioonikindlus ja samuti peaks olema mul ka ecu tunes arvestatud sellega,et mootor käib nüüd jahedamalt ja ventikad lülituvad varem järgi. Seega jättes originaal teremostaadi käiks mul ventikad vist koguaeg.

ette nähtud absoluutselt kõikides superchargeri/turbo kittidel milles analoogsed mootorid. 90C on sisuliselt ju selleks,et heitgaasid põleks paremini ära ja mootorid läbiks teste paremini.

Aga eks ma uurin natuke ,võibolla tõesti pole vaja teha...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 19:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Suurima efektiivsusega (enim jõudu) on mootoril töötades 82-86 kraadise jahutusvedelikuga. See sõltub veidi ka mootorist, aga 72 kraadi see kindlasti pole.

Ajudel on ettenähtud temperatuur, millest alates ta on normaal-režiimil ja kõik sellest madalamatel temperatuuridel töötab ta warm-up režiimil.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 21:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tegelikult on õli normaalne töötemperatuur ~80 kraadi.
VW kompressormootoreid näiteks ei soovitata alla 80 kraadi üldse tallatagi.

USA-s ilmselt probleem selles, et kuna ilm nii kuum, siis ei suuda radikas ja vendid kuumenemise korral mootorit piisavalt kiiresti jahutada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
minu ringraja auto ei taha jälle üle 70C sooja absoluutselt näha..sama see NA ka..vb on seal vahe sees


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 22:00 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
uzzac kirjutas:
minu ringraja auto ei taha jälle üle 70C sooja absoluutselt näha..sama see NA ka..vb on seal vahe sees



Vahe on selles, kas ei taha või ei lähe üle 70C. Mõnes mõttes hea, ei pea ventilaatorite peale kaalu raiskama.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 23:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... -cars.html

kellel igav siis siin igasugust juttu poolt ja vastu. Tunerid poolt, safem on samuti. Eks on tõsi vist ka see kliimavahe. Nüüd on aint,et tobe olukord kui tune on madalama termostaadi jaoks tehtud, siis suht tihedalt käivad ventikad vist ees...? Peab üle küsima.

Lingerferlter soovitab samuti madalamt.. hundi 500 hepasel corvetil samuti ilmselt madalam termostaat oli sees...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2009 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
samas kui auto poole võimsam kui stock, aga muidu jahutussüsteem on suht sama, siis hea kui algul 72 ja vajutamise lõpus 92C - keskmine ongi siis kõige effektiivsemas alas.
Ega eesti suve 25C on sama kui usa 25C ja miil on meil kah sama pikk :) Mu Nissani ajul lõpeb külmkäivitus 80C pealt.
Eks kapotialune kah siis mingi 3C jahedam ja sealt peaks mingi 0-0.5% võimsuse lisa tulema. Tuleb arvestada ka et kütust läheb siis rohkem.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2009 10:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
hents99 kirjutas:
uzzac kirjutas:
minu ringraja auto ei taha jälle üle 70C sooja absoluutselt näha..sama see NA ka..vb on seal vahe sees



Vahe on selles, kas ei taha või ei lähe üle 70C. Mõnes mõttes hea, ei pea ventilaatorite peale kaalu raiskama.


läheb aga ei taha et läheks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2009 11:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Termostaadi otstarbest kiputakse valesti aru saama. Termostaat on mootoris ettenähtud temperatuuri hoidmiseks, mitte jahutussüsteemi temperatuuri alandamiseks. Kui ettenähtud temperatuuril ei tekivad jahutussüsteemis "kuumahood", ja miilil või kus iganes jahutusprobleemid, tuleb parendada/vahetada radiaator, mitte termostaat.
Sõit ei ole ainult (veerand)miilipikkune, huvitav, kuidas ringrajal tunde ja päevi kestvaid sõite teha saaks kui kõik üle kuumeneks?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11