Tere,
Kahjuks eestis kompressorautode foorumit pole,seega teen siia teema ka,et vastu pead aeg ajalt saada .
Sai endale eelmine kevad üks auto soetatud:
Väljalaske aasta 97.
5,7V mootor, 254kw stockis
LSD loomulikult
manuaal kast
Veljed alla
Ja tiib läks ka külge
Sai ka aktiivwoofer lisatud ja sellega on asi siiani piirdunud .
Miskipärast olid vist raha ülejäägid ja sai soetatud ebayst kompressor 800 daalaga. Tutikas remanufactured.
Paxton Novi 2000
http://www.paxtonauto.com/superchargers_novi_2000.html
Peale seda oli tükk aega vaikus aga nüüd talvel olen asja kokku panema hakanud.
Olen lasknud valmis teha kompressori kinnitusklambri,
treiali käest on uus rullik tehtud 3,5"
valmis on pingutisüsteem (manuaalne tuleb),
mootoriplokist on väljavõtt olemas kus saab survestatud õli,
karterisse on tehtud õli tagasivoolu stuts ära
keisest on tulemas ja osaliselt käes sellised asjad:
Autogauge Smoke seeria Vac/Boost kell
Innovative X-16 WB kit
Tial 50mm BOV
Catch Can
Siemensi 630cc pihustid x8
A piilarisse 2 kella hoidik
Lõdvikud ja torud sain db-hp -st
Intercoolerit ei pidanudi valmistama customit,kuna ligi 100k kiti soetanud inimene jõudis auto eestis enne maha kanda,kui käiku sai panna ja sealt sain endale corvetile sobiva intercooleri, ideaalne

Samast kitist sai ka ilusa kroompõlve.
IC pilt
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=11342
Valmis on tehtud ka intercooleri kinnitused, kogu radika ja konditsioneeri asukohta tuli allapoole tuua ja altpoolt ettepoole samuti. Üsna suure nurga alla jäävad ja sel autol ju erilist õhuvõttu tegelt eest pole , tuleb stangesse udukate kõrvale augud lõigata ,et lisa saada. Muidu kogu õhk tuleb üldiselt altpoolt sisse tänu tuuletammile. Radika peale ehitan katte,et kõik käiks ka läbi radika.
Kütust jagab väikese paagisisese pumba asemel nüüd väline bosch 044 pump. Arvan,et piisab.
Kahjuks pilte albumist? img-na panna ei saa,seega lihtsalt lingid galeriidele:
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=11284 1
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=11395 2
Preagu auto juba käib (pihustid peal uued ja pump toimib).
Hetkel ootan Amercian Beautyst uut vända ratast ,sest vana viskas ja kulutas rihma ära kuu ajaga , samuti tuleb vända otsa teha kiil ja uute originaal seibi samuti, et ringi ei tõmbaks. kompressor teadaolevalt võtab ca 20% mootori jõudu ära maksimumi peal. Ja selle taga seisab kõik muu ka,sest roolilatt on kõik väljas ja enne selle tagasipanekut ei saa ka kompressorit jäädavalt kinni ära keerata.
Auto on Maf-iga ja ecu tehakse mul usas (see on ka sinnapoole juba ära saadetud) . BOV tuleb enne IC-d natukene. Kõik vaakumimajandus alles vaja mõelda ja palju asju nipida enne suve,aga vast järgneva kuu jooksul valmis ma ise loodan
masendavalt vähe ruumi on õhufiltri jaoks,see on ainuke negatiivne asi. Mul on suurem IC kui muidu c5-ele pannakse ja ruumi pole eriti.
Usas on samasugusel kitil asi nii ,preagu vahin erinevaid filtrid ja mõõte. Aga samas on see üks viimastest asjadest mis külge läheb.
http://www.eastcoastsupercharging.com/P ... 0Pics.html
Kindlasti tuleb suurem probleem ka pidamisega ja siduriga peale seda ,kui pidamine saavutatud on . Tulevikus oleks ideaal 12" lai velg ja 335 rehv

preaguse 275 asemele.
Usas saavad selle kitiga 600mootori hp,eks kevadel näha on mis mina selle "safe" ülemere tehtud tunega saan eestis.
