Viimased neli garaažipäeva olen otsinud viga, miks ühe silindris sädet pole.
Viis korda üle kontrollinud juhtmestikus tehtud muudatused jne.
Täna jäi aga ette kast koos vana ajupistiku ja ajuga.
Tuli aga välja ,et olin kastis uue ja vana aju sassi ajanud, sest nagu hilisemal
uurimisel selgus, ei olnud mootoriga kaasa tulnud aju mitte s14 oma nagu mootor ja juhtmestik
vaid hoopis s14a oma millel teistsugune pistik. Küljes oli seega hoopis ca18det-i aju, kus täiesti juhuslikult osad klemmid
kattusid s14 omaga ja õnnestus mootor kahe silindriga tööle panna.
Sain Jevgenilt laenuks s14 aju ja mootor käivitus.
Mootor aga üle 3k pöördesse ei läinud justnagu fuelcut oli ees.
Vea koodina näitas kaks egr koodi ja knock sensorit.
Kui need vead parandatud saab edasi uurida.
Egr vidinaid seal küljes pole ja need tulebkuidagi ära petta.
Jama on aga selles et polnud ka knock sensorit, ja selle asemel ma küll takistit panna ei julge, õnneks on sama sensor päris paljudel nissanitel,
ehk õnnestub romulast leida.
Niielt kui kellegil on s14 aju pakkuda või detoandurit (ümmargune, poldiga kinnituv, kahe klemmiga)koos juhtmejupiga, mis andurist mootori juhtmetsiku läheb, siis andke teada.