Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.12.2019 8:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 45, 46, 47, 48, 49
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 20.11.2013 11:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Praktikas paraku on vahe sees, Mihkel katsetas erinevate kuumakodadega oma Subaru peal..

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
Raceboy kirjutas:
Ma julgeks pakkuda HY35/HE341 mõnelt teiselt turbolt võetud twin-scroll kojaga (originaalis vaid 9cm2 single-entry turbiiniga)?

Mihkel, kas see TD06-20G on Kinugawa oma ja subaru jaoks bolt on? Jube keeruline on nendes erinevates markeeringutes ja valmistajates orjenteeruda. Kinugawa iseenesest tundub mõistliku hinnaga olevat ja Margus Nippon autost soovitas ka seda vaadata.
Peep, need HY35 ja HE341 ei tundu ka just bolt on olevat. Alati võib ju muidugi ümber ehitada asju aga kui sellest vähe tulu tõuseb, siis ei näe nagu asjal mõtet. Üks ühele külge keerata oleks ikka lihtsam.:) Peab vist ära ootama, mis Mihkel külge kruvib ja siis tulemuste põhjal otsustama, kas sama sobiks mulle ka. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Bolt on ta vist pole:
Pilt

Kas kollektor on üldse twin-wcroll ja õigesti jagatud?

Suur pilt: http://www.tomiokaracing.com/media/cata ... 000_3_.jpg

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
http://bbs.scoobynet.com/trader-announc ... etter.html

Surfa see teema läbi, siin dyno graafikuid erinevate setupidega. SCxx turbod on tegelikult blouch turbod.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 15:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
Raceboy kirjutas:
Kas kollektor on üldse twin-wcroll ja õigesti jagatud?

Peep, kollektor tuleb nagu vaja.:) Eks loen sealt scoobynetist ka siis aga mõte oli, et Mihkel on juba nii palju vaeva näinud ja teab ilmselt suhteliselt täpselt mis saadaval ja mis võiks olla hea. Ehk et lootsin eeltöö osas kergendust aga eks siis millalgi kevade poole peab läbi astuma Jõujaamast ja konsulteerima. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 15:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
KungLao, mis turbo sul endal on ja kas oled stendis käinud, Margus mainis üle 400hp kanti numbrit turbo teoreetilise max võimsuse osas?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 15:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
IHI VF35, dynos pole käinud. Praegu seavad piiri hoopis pihustid(suuremad olemas kapis :) ).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 15:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
KungLao kirjutas:
IHI VF35, dynos pole käinud. Praegu seavad piiri hoopis pihustid(suuremad olemas kapis :) ).

Hivitav kui suuri pihusteid Mihkel kasutab, kusagilt jooksis läbi 1000c3 nagu minagi aga neid lehti on siin teemas nii palju, et ei ole päris kindel?
IHI VF-43 ThrustBearing, PZ18 exhaust housing/47.9mm compressor housing/9b compressor wheel/0.63 A/R - Oz MY06 Sti
IHI VF-35 ThrustBearing, PZ15 exhaust housing/47.9mm compressor housing/9b compressor wheel/0.51 A/R - Oz UK MY02-05 STi
Väike erinevus ikka on aga tont seda teab millist erinevust selline A/R vahe tippvõimuses tähendab. Ja kui juba vahetada, siis kuullaggritel oleks vast ka parem kui puksidel.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 20:35 
Foorumil
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2009 14:24
Postitusi: 133
Asukoht: Pärnu
turbodest ja jõu numbritest on juttu, kuidas räägite käigukastist? Kuidas see vastu peab? Kes remondib neid ja vähe tugevamaks ehitab?

_________________
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 21:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
Nende viiestega ei ole mõtet jamada, kohe kuuene alla ja mured murtud.
Kui stock kuuesest väheks jääb, siis Martynas Somasonas aitab käigukasti mured lõplikult unustada, tõsi raha tuleb siis ühe korraliku GT jagu talle jätta. :)
http://samsonas.com/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 22:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Minu TD06-20G on kaugel bolt-on lahendusest, kuna tegu EVO 7 küljest pärit turboga.
Tegu on ilmselt ikka Mitsubishi originaal turboga, kuigi tähistused külmakojal puuduvad.
EVO millel ta peal oli tõmbas dünos väidetavalt 1.6bar peal 398hj rattast ehk siis ~450-480hp kanti mootorist.
See bokseri spooli teema ei pruugi tunduda erinev R4 omast aga paraku on, proovi järele ja anna mulle ka teada, kui hea lahenduse leiad.
Mul on üks 2.5L MY06 STI ka töös Garrett GT35R turboga, peale seadistamist on näha, kuidas asi reaalsuses käitub.
Youtube-st on tore igasugu videosid vaadata aga need ei anna reaalset tõde edasi, seda kogeb ise sõites.
Eelmise turboga antud STI-l, mis oli kliendil tunde järgi valitud, oli 1 käik piirajas 0.2bar boosti, 2 käik 6000rpm tekkis 1bar boosti.
Võite ise arvata, kui "äge" sellise setupiga sõita on, stock pill on ilmselt kiirem kokkuvõttes.
Ei summuti ega sisselase ei lekkinud, sai korduvalt kontrollitud.
Selle tulemuse ütlesin ka muidugi kohe peale vaadates ära, tore oli lihtsalt tõdeda, et vanad Subaru kogemused on siiani veel toimivad.

Pihustid olid mul vana turboga 550cc, muretsema peaks ilmselt ~1000cc pihustid, pole veel nii kaugele ette mõelnud.

Käigukasti poolelt 6-ene STI kasti conversion lõpetab teatud ajaks käigukasti probleemid, 5-est jääbki lappima.

Mina jään igal juhul kasutama tava kollet, praegu küljes Kakumei/Tomei kolle.
Torud võiks ilmselt peenemad olla, saaks spooli paremaks aga eks seda peaks jälle katsetama.
Japsidel on millegi pärast kollede toru mõõtudega suuruse hullustus, võimalik, et kõrge pöörde tarbeks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
Arusaadav, et mitsu TD06-20G ei ole bolt on, samas sarnaste näitajatega on olemas ka bolt on turbosid, mõtlesingi et ehk tead midagi head kohe soovitada.
(Minu autol on praeguse jõu juures 1000cc pihustite max kasutus ~55%.). Kas vahejahuti plaanid peale jätta?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 45, 46, 47, 48, 49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11