TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964
48. leht 49-st

Autor:  RKsilver [ 04.06.2010 12:06 ]
Teema pealkiri: 

No räägi siis, me ootame :)

Autor:  Astrona [ 04.06.2010 13:41 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Olen sama häälega oma bemmi käimas kuulnud....kõik tahtsid kuulda et mis hääl se ikkagi on ja mootor muudkui käis....pakuti igasugu variante ja enamasti seostatid klapimänguga .....mootor muudkui tiksus, sai veel veidi gaasigi antud......kuni kolb klappidesse lendas sest 1 saale end teisele peale mähkis ja väntvõlli kah persse keeras :-D

Minu soovitus....sellise tiksuga pigem kohe mootor laiali kui et väga pikalt käia lasta.

No mul Opeli 18E'ga oli nii, et nädal aega kolises vaikselt, ja kuna 400-500K sõitnud mootor läks maha kandmisele siis mõtlesin, et äkki mootor ronib ise maha, ja tõmbasin viimase sirge peeneks. Juhtus sama, kepsusaale tõmbas ringi ja kolb lendas vastu ploki kaant - ja siis oli u. sama kõva hääl, kusjuures kaas jäi terveks.

Autor:  Mihkel [ 04.06.2010 14:36 ]
Teema pealkiri: 

RKsilver kirjutas:
No räägi siis, me ootame :)

Ma pole mootorit veel lahti võtnud ja hetkel ei oska lubada, millal selleks aja leian.
Vaja enda ex Bemmi mootor kokku ära laduda ja Polo turbokit külge tagasi kruvida.

Autor:  Mihkel [ 04.08.2010 1:25 ]
Teema pealkiri: 

Ei auto ega mootoriga pole vahepeal üldse tegelenud aga soodsa pakkumise tõttu sai varuks muretsetud Fidanza 4.4kg kaaluv alumiinium hooratas.
Originaal peaks kaaluma pea 12kg, seega vahe päris märgatav.

Autor:  Mihkel [ 07.01.2011 1:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Mootorit pole vahepeal lahti võtnud, kuna pole aega ja viitsimist olnud.
Samas on kogutud veidi Stage 2 juppe:

Pilt Pilt Pilt Pilt

* Holset HX35 Super
* Tial V44 44mm wastegate
* Fidanza 4.38kg alumiinium hooratas

Kui mootori lahti võetud saab, siis lisanduvad veel ka sepis kolvid ja kepsud.

Autor:  Sponge [ 18.05.2011 11:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

mis sellest loomast saanud vahepeal on ? pole ammu midagi postitanud.

Autor:  Mihkel [ 18.05.2011 13:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Seisab juba pikemat aega garaažis ja ootab oma aega.
Tasa ja targu, kiiret hetkel pole.

Kes tasa sõuab sellel mädanevad aerud kätte ära. :-D

Autor:  DanM [ 20.05.2011 10:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Mihkel kirjutas:
Seisab juba pikemat aega garaažis ja ootab oma aega.
Tasa ja targu, kiiret hetkel pole.

Kes tasa sõuab sellel mädanevad aerud kätte ära. :-D



Siis ostame plast aerud :D

Autor:  Sponge [ 23.05.2011 9:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

natuke teemasse kah, kas sul plokikaaned on orig ? nendega midagi tehtud kah ? palju peal pöörete piiraja on ?
ning palju GT stock sisu jõudu välja kannatab nö safe seades. 8)

Autor:  Mihkel [ 23.05.2011 12:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Kaaned olid praegu veel originaalid jah. Edaspidi mõtlen, kas ja mida nendega teen.
Võimalik, et tulevad kangemad nukad peale, võib-olla lähen üldse 2.5L mootori teed.
Kogu mõttekäik on veel väga lahtine, tean enam-vähem mida teha tahaksin aga see mida teha saan sõltub rahakotist. :)
Piiraja on stockis 7000rpm ja sama kasutasin ka ise.
Mul kannatas ~350hj välja stock sisu, saaled said ilmselt lihtsalt otsa.
Seda mis juhtus saan öelda siis kui mootori lahti olen võtnud.

Autor:  cobra [ 19.11.2013 11:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Ikka seisab? või on lootust juba? :)

Autor:  Mihkel [ 19.11.2013 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Ikka seisab veel kuivas garaažis ja ootab oma aega, ma isegi ei mäleta enam mitu viimast aastat.
JõuJaama käigus hoidmine ja arendamine on paraku viimased aastad enamuse mu vabast ajast võtnud.
Üritaks hetkel oma Audi 80 V8 projekti sinna maale saada, et teda talvel igapäevaautona kasutada saaks.
Peale seda saaks vaikselt Subaruga tegelema hakata.

Ideed ja jupid on tegelikult juba olemas, mida teha ja mida katsetada, aega lihtsalt ei ole.
Hetkel on idee istutada Subarule sõbra tuunitud EVO-st üle jäänud Mitsubishi TD06-20G twinscroll turbo ja testida nn. Quick Spool Valve-t enda harimiseks.
Bokser mootoril suurt turbot mõistliku LAG-iga tööle väga ei saa ilma sellist süsteemi kasutamata, juhul kui see idee ka reaalselt toimib.
Mõistliku LAG-i mõiste on muidugi erinevalt mõistetav :D

Autor:  K24 [ 19.11.2013 21:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Mihkel, oskad sa classicule (RA) pakkuda head twinscroll turbot, mis puhuks alt sama vara nagu originaal (3,7k rpm umbes) ja jaksaks seda teha 8,5k pöördeni välja. Jõudu mootorist võiks olla kusagil kusagil 430-480, hea lameda väände kõveraga. Hetkel on originaal turbo (vf-43) ja see kukub juba 6k pealt ära. http://www.upload.ee/image/3655951/DSC06859.JPG

Autor:  Raceboy [ 20.11.2013 10:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Ma julgeks pakkuda HY35/HE341 mõnelt teiselt turbolt võetud twin-scroll kojaga (originaalis vaid 9cm2 single-entry turbiiniga)?

Autor:  jeff01 [ 20.11.2013 10:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Mis põhjusel b4 otsas suure turbo käima saamine keerulisem on kui näiteks R4 otsas kui töömaht sama on? Sul pole vist ju see kohutav originaalkolle? Õigesti paaritades ei tohiks nagu ju erilist vahet olla....kui siis veidi kolde pikkuse pärast kuid kas see on nii määrav?

48. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/