TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964
47. leht 49-st

Autor:  Mihkel [ 15.05.2010 12:07 ]
Teema pealkiri: 

Ei tahtnud, kuna see tekitaks koormuse all ikkagi väga suurt kisa.
Taotuslik oligi see, et teises kvartali otsas kuulda ei oleks, kui ma hetkeks gaasiklapi avan.
Varem oli ka rahulikult kulgemine väga kaugele kuulda.

Kahju on natuke ainult sellest, et ei ole seda Japstyle püti välimust.
Kuigi Sumpsimees käis välja veksli, et suudab ka selle Japstyle püti vaiksemaks teha.

Autor:  Mihkel [ 16.05.2010 23:16 ]
Teema pealkiri: 

Sai nüüd TIP-i MAP sensor täpsemalt ära kalibreeritud ning ajule eraldi Innovate LC-1 taha pandud.
Nimelt on Link-il Check Engine funktsioon ning "imelise" Vems-i WB kontrolleri analoog väljund langes käiguga pidurdamisel alati
0.00V peale mis käivitas CEL-i põhjuseks input short to ground. Lisaks oli kella näit ja analoog väljundi näit omavahel 0.3-0.5 ühikut nihkes.
Üldiselt usaldan ma Innovate näitu rohkem kui Vems-i oma aga minu õnneks on Vems-i display näit ja innovate analoog väljund suht võrdsed, silmaga ~0.1 ühikut nihkes.

Nüüd saab mingi päev uuesti logisid teha ja näidud peaks suht täpselt usutavad olema.

Autor:  ahto42 [ 18.05.2010 10:07 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Ei tahtnud, kuna see tekitaks koormuse all ikkagi väga suurt kisa.
Taotuslik oligi see, et teises kvartali otsas kuulda ei oleks, kui ma hetkeks gaasiklapi avan.
Varem oli ka rahulikult kulgemine väga kaugele kuulda.

Kahju on natuke ainult sellest, et ei ole seda Japstyle püti välimust.
Kuigi Sumpsimees käis välja veksli, et suudab ka selle Japstyle püti vaiksemaks teha.


Samas oleks ju võimalik aretada asja nii, et pärast mingit nupuvajutust (kraani keeramist) hakkab klapisüsteem alles tööle.

Autor:  Mihkel [ 18.05.2010 10:14 ]
Teema pealkiri: 

Aga vaikuses peaks ikka sõitma veidi kärbitud võimsusega siis.
Hetkel on asi lihtsalt 3" otse läbi ja vaikne, ei mingeid lisa gizzmosid.

Autor:  wa666ou [ 18.05.2010 13:42 ]
Teema pealkiri: 

Tunneks ka huvi, kust sellist otse-läbi vaikset summutit saaks?
Või mis margi originaalsummutit tuleks modida?

Hetkel taga tehasesumps, mis "N"-kujulisena pole just kõige targem valik järeleaidatud turbomootorile.

Autor:  Mihkel [ 18.05.2010 15:18 ]
Teema pealkiri: 

No mina kasutasin enda originaal pütti kuna see on trapetsi kujuline ja sinna ei mahuta lihtsalt mingit universaalset aftermarket pütti normaalselt ära.
Originaal sisu oli ka 3 kambriline vist kui mälu ei peta.

Üldiselt selliste soovituste jagamiseks peaks konkreetset autot põhja alt enne nägema, et mida sinna üldse aretada annab.
Sierral mul ka otseläbi summuti, küll 2.5" aga hääle järgi on stock. :)

Autor:  635Driver [ 18.05.2010 22:47 ]
Teema pealkiri:  h

Püti ots ka ju stokk pihlakatoru :-D

Autor:  Mihkel [ 01.06.2010 23:35 ]
Teema pealkiri: 

Minu puhkus hakkas siis eelmine nädal "meeldiva" üllatusega:
Pilt Pilt

Nimelt toimis auto ilusti kenasti aga mõtlesin, et katsetan Link-i launch control funktsiooni, mis toimib nagu Evodel, et kui auto seisab on automaatselt launch control sees, nii kui liikuma hakkab läheb maha.
Sain paar korda kohapeal katsetada, kui sattusin settingule mis kenasti boosti 0.8bar peale viskas kiirelt aga gaasi maha lastes oli mootoris kena tiks sees. :(
Launchi piiraja oli 4500rpm mis iseenesest pole väga kõrge IMO.
Reaalselt startida ma ei üritanudki, tahtsin lihtsalt tühjalt asja spooli näha.

http://www.youtube.com/watch?v=15FEqj0aDAA

Videolt kostub rohkem saale kolksuna aga reaalis päris kepsusaale kolksu ei meenuta.
Igatahes tiks on vali ja tuleb 2-e silindri juurest ehk juhipoolse esimese silindri juurest.
Eks mootori lahkamine näitab, mis täpsemalt juhtus aga eeldatavasti ikka kepsusaale.

Autor:  Maik [ 02.06.2010 0:09 ]
Teema pealkiri: 

Kunas autost kopp ette saab :) ?
Kuigi nüüd JÄLLE vaja ära remontida kõik...

Autor:  RICE BURNER [ 02.06.2010 0:10 ]
Teema pealkiri: 

klapitaktis tiks tundub, mis ilmselt subaru tüüpviga (õlitõukur kinni)
ühel autol oleme sellise vea kõrvaldanud, mis tegi täpselt sama häält.

Autor:  RKsilver [ 02.06.2010 0:18 ]
Teema pealkiri: 

kas tõukur või kepsu sõrmepukk, sai alles ühte mersu a klassi kuulatud nädal tagasi ja viga kõrvaldatud. TÄPSELT sama hääl.

Autor:  Mihkel [ 04.06.2010 1:05 ]
Teema pealkiri: 

Peate silmas hüdrotõukurit?
Sellel mootoril on klapivahed manuaalselt reguleeritavad.

Sõrmepuki all pead kolvisõrme lõtku silmas?

Autor:  Astrona [ 04.06.2010 1:37 ]
Teema pealkiri: 

Saale on kergelt ringi tõmmanud.

Palju vahet pole ju selle heliga
http://www.youtube.com/watch?v=tIQjn89d ... re=related

Autor:  jeff01 [ 04.06.2010 8:16 ]
Teema pealkiri: 

Olen sama häälega oma bemmi käimas kuulnud....kõik tahtsid kuulda et mis hääl se ikkagi on ja mootor muudkui käis....pakuti igasugu variante ja enamasti seostatid klapimänguga .....mootor muudkui tiksus, sai veel veidi gaasigi antud......kuni kolb klappidesse lendas sest 1 saale end teisele peale mähkis ja väntvõlli kah persse keeras :-D

Minu soovitus....sellise tiksuga pigem kohe mootor laiali kui et väga pikalt käia lasta.

Autor:  Mihkel [ 04.06.2010 9:28 ]
Teema pealkiri: 

Mootor ammu maas.
Tiksuga ehk paar kolm korda mootor käima keeratud hetkeks.

47. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/