TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964
46. leht 49-st

Autor:  Mihkel [ 22.12.2009 17:02 ]
Teema pealkiri: 

Mida ma sellega Subaru diffris peale hakkan? :?

Autor:  ahto42 [ 22.12.2009 17:35 ]
Teema pealkiri: 

Elbe teeb Custom värgi sisse, Rääkisin Hents99-ga, et viid diffri sinna ja teeb sobiva sisse. Mersu oma on nn leti kaup. Tegu on siis JGY ja phantom Grip analoogiga. Pm saab iga avatud difri teha LSD-ks, aga visko tööd parandab.

Samalt lehelt:
Tsiteeri:
Kõikide teiste differentsiaalide tegemine LSD`ks kokkuleppel.

Autor:  hents99 [ 23.12.2009 0:25 ]
Teema pealkiri: 

Super ilmad Subarute jaoks! Loodetavasti saab mõned jääraja sõidud enne "sügise" tulekut teha.

Täna sai ka proovitud sõbra kupeed. Just värskelt said kruusarehvid asendatud tutikate naeltega, tekkis ka mingitsorti pidamine ja seda isegi 1 bar`ise stock rõhuga.
Ausalt öeldes ei kujuta ettegi, mida teeb veel 1.6 bar`i nagu Eestisse saabudes autol oli.

Juhitavuse tegi keeruliseks muidugi parempoolne rool.

Kah esidiffer vaba.

Autor:  Mihkel [ 23.12.2009 1:09 ]
Teema pealkiri: 

Ei ole sinna midagi mõtet aretama hakata, kui on olemas ÕIGE asi.
See paistab rohkem selline sateliitide poomise seade?

Autor:  hents99 [ 23.12.2009 1:22 ]
Teema pealkiri: 

Ega ta jah päris õige asi pole, mõeldud on ta eelkõige MB poolikutesse difritesse, kus on tegelikult juba fiktsioonkettad sees olemas.

Olen teinud mõnedele vabadifritele ka soovi korral.

Täna sai kogetud, et subaru 4-vedu on pigem tagaveo kasuks, EVO jälle vastupidi.
Ise kumbagi ei oma ja pikemalt kokkupuudet pole olnud, kui mõned sõidud.

Tegemist oli ka tavalise STI tüüp R`iga. Kurat teab, mis seal veel tehtud oli, sest turvapuuri ja natuke tõstetud rõhuga (1.6 bar`i vist originaalis päris ei tohiks olla) ta siia sattus.
Kupee kere ka muidugi, kuid sedaaniga vahet tehnika osas ei tohiks olla.
Vb on erinevaid difreid ka külge poogitud. Ees on vähemalt vabadiffer.

Autor:  Mihkel [ 23.12.2009 1:44 ]
Teema pealkiri: 

Neid kastivariante on Subarutel mustmiljon ja see ei sõltu isegi mudelist.
STI, Type R, Typ RA kast ja differ oleneb sellest, mis sul ikkagi konkreetselt kätte juhtunud on.
Neist kõigist on veel mustmiljon eriversiooni millel osadel on esidiffri lukk ja osadel pole, mõnel on reguleeritav keskdiffer, mõnel pole.
Ainult tagumine ketaslukk on vist kõikidel STI mudelitel (R ja RA on ka STI-d).

Ega enne ilmselt ikkagi teada ei saa mis autol all on, kui pole diffrit ja ühte pooltelge korra alt ära võtnud.
Siis näeb kui raske midagi ehitada on kuna ka JDM, USA ning Euro versioonid on kohati erinevad.
Täielik gemüüse ühesõnaga ja kui kerge midagi teha on sõltub sellest, mis sulle reaalselt kätte juhtunud on.

Autor:  Jesper [ 23.12.2009 16:53 ]
Teema pealkiri: 

N-grupi homologeerimisreegleid arvestades on see gemüüse tegelikult väga loogiline - nii kui kellelgi mingi hea idee tuli siis trahh tootmisesse, ja olemasolevatele vihmavarjudele factory upgrade kit. Noh ja kui homologeeringuks vajalik seeria on ära toodetud, siis suva säästuahvidele ale pakkumiseks visatakse jälle hunnik kallemaid juppe autost välja ning toodetakse kuni kellelgi jälle hea idee tuleb ja ring otsast peale hakkab.

Autor:  ahto42 [ 28.12.2009 17:52 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Antud Impreza esiduledest näitavad küünlad ka paremini. :-D
Hetkel oskan neid luupe vaid kiita, sest see on sama vahe nagu pime saab nägijaks.
Kuigi alati võiks valgem olla aga legaalsete lumenitega seda suuremat valgust ilmselt ei saavuta.

Ja ÜV pole probleemi olnud? Sest nagu näha, siis pole sul tuled klaarid, endal sama teema, et tuld pole klaarid aga tahaks need luubid panna.
Ja kas valgusvihk jääb ilusti teravalt lõigatud?

Autor:  Jaan [ 28.12.2009 19:24 ]
Teema pealkiri: 

Ülevaatuse kohta võib kasutada ilmselt sellist vanasõna nagu enamuse eesti tuuningautode kohta- Money talks, bullshit walks.

Autor:  Mihkel [ 29.12.2009 11:44 ]
Teema pealkiri: 

Mul on ees selge klaasiga tuled. ÜV ajaks võin 800.- tk tutikad B-osa samasugused tuled osta.

Autor:  Mihkel [ 25.03.2010 0:28 ]
Teema pealkiri: 

Niisis vahepeal jäätus talvel paar korda karterituulutuse voolik ära ja selle tõttu käis ka õli läbi turbo, mis omakorda tappis ära wideband lambda anduri.
Kuna andur oli juba ammu dp külge kinni mädanenud ja seda auto peal maha ei saanud, tuli ära võtta dp mille muttrid olid veel varem juba kinni mädanenud.
Sai vist jaanuaris asi siis laiali lammutatud kuni tõdemuseni, et auto peal neid pooleks dp tikke kuumakojast kätte ei saa (ka keevitades).
Seega oli ainuke variant turbo maha võtta ja lauapeal need kätte üritada saada.
Selle tegevuse tarbeks ei leidnud ma ~2 kuud motivatsiooni kuni eilseni (ehk auto seisis niisama garaažis).
Kuna mul vedeles ka teine suurem 0.86 kuumakoda riiulis, siis otsustasin, et panen selle külge tagasi prooviks.
Sügisel seadistades ilmnes ka probleem, et selle kuumakojaga ei saa kõrgel pöördel boosti palju kärpimata lõpuni lasta,
kuna EGT ronis ikka väga kiirest ja väga kõrgele, ei aidanud ei süütega mängimine ega segu rikastamine.
Paremaks läks aga probleem siis ki jäi, ehk TIP oli ilmselt liiga laes (~1:2).
Ühesõnaga koja vahetamiseks oli ka põhjus olemas.
Täna sai siis ka dp ringi tuunitud ning külge tagasi pandud.
Sellega seoses pidin dp-le ka uue teibi peale panema, kuna vana oli räbal.
Teipi eemaldades sain ka omal nahal tunda, et musta materjali peale teipi ei tasu panna.
Nimelt olid kõik dp õmblused, mis olid tehtud tava traadiga ära mädanenud välimuselt tig õmblusteks, ühest kohast paistis isegi valgus läbi.
Kuna mul on kere juhtmed dp-st vaid paari cm kaugusel, siis on teibi kasutamine on mul paratamatus ja selge on see, et mingi aeg tuleb ilmselt dp uuesti keevitada rv traadiga või üldse uus teha.

Hetkel ei oska veel kuumakoja vahetust muljetada, kuna 2 kuud tagasi eelmise kuumakojaga sõitu väga ei mäleta, ka boosti on hetkel 0.2-0.3bar vähem MBC-d puutumata.
Tagumiku tunne ütleb, et veidi on vist spool hilisem aga seda saab mingi hetk sügiseste log-idega võrrelda.
Mõnus on vahelduseks 5x võimsama autoga sõita kui viimased 2 kuud :-D

Autor:  ivar [ 25.03.2010 14:36 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas sellisel puhul lambda riknemine väljendus? Hakkas valetama kuhugi suunas või mingi muu variant?
Enda masinal käis kah samal põhjusel üsna korralik kogus õli väjalaskest läbi, aga andur tundub veel toimivat.

Autor:  Mihkel [ 25.03.2010 17:56 ]
Teema pealkiri: 

Põhjagaasiga näitas 17-18 segu kella peal aga rahulikul sõidul tiksus enam-vähem usutavas piiris.
Mingi hetk istusid ekraanil ka stiilis 20-30 vahemikus numbrid.
Olin auto just max kuu enne seda jama seadistanud ja 99% veendunud, et reaalselt on segu OK ning EGT oli ka sama tallates mis seadistamise ajal.
Uue anduriga näitas nüüd ilusti mitte midagi muutmata 12 alguse segu tallates.
Mul sai see andur suuremas koguses õli vähemalt 3-4 korda, kuna ka aasta kaks varem juhtus sama karterituulutuse jäätumise keiss,
tol hetkel ma muidugi veel ei teadnud, et asi karterituulutuses on.

Peangi nüüd üle vaatama logides, et kas see andur äkki juba paar aastat varasemast õlisahmakast veidi mööda ei näidanud.
Hetkel suurem kuumakoda ja tahab ilmselt veidi ringi seadistamist.

Huvitav nähtus on see, et kui enne väikse kuumakojaga peak-is boost MBC-ga ~1.5bar, siis mitte midagi muutmata suurema kuumakojaga on ainult 1.2bar peak.
Loogiliselt ei tohiks ju kuuma poole vahetus külma poole rõhku muuta, vedrupinge peab ju ikka samaks jääma sama boosti juures.
Muidugi ma veidi liigutasin wg varrast kuumakoja erinevuse tõttu ja ilmselt mõjutas see asja.

Autor:  Mihkel [ 15.05.2010 1:52 ]
Teema pealkiri: 

Täna sai uuesti üritatud summutit selliseks tuunida, et ta ei takistaks flowd aga samas ei tapaks ka kõrvu ära ning tundub, et asi õnnestus.
Sai originaal Type RA pütist sisu välja roogitud ja sisse tehtud 3" otseläbi sisu.
Hääl on peaaegu stock, vaid veidike madalamat tooni lisandub kiirendades aga sedagi väga konservatiivselt.
Japstyle pütiga ei anna seda ka kauge maa pealt võrrelda, kuna see lihtsalt röökis auto taga.

Väljast kusjuures peale otsa ei reeda midagi, et seda pütti üldse moditud oleks.
Suured kiidusõnad peab siinkohal taaskord avaldama Sumpsimehele aka Renaldole.
Hakkan vist lõpuks seda summuti teemat mõistma, kuidas asja saada vaikseks aga vabaks. :)

Autor:  ahto42 [ 15.05.2010 11:48 ]
Teema pealkiri: 

Sa klappi ei tahtnud vahele panna nagu ivaril ja maigu autol?

46. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/