TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964 |
45. leht 49-st |
Autor: | jeff01 [ 19.12.2009 5:06 ] |
Teema pealkiri: | |
bypassiga õli pealevoolu poleks mõttekas teha meie kliimas? Kuigi seda restrictorit kõik kasutavad tundub se mulle selline poolkõva asi. Ilmselt lihtsuse mõttes omalgi esimeseks variandiks restrictor |
Autor: | Mihkel [ 19.12.2009 13:03 ] |
Teema pealkiri: | |
No by-pass on paras aretamine sinna, et õige õlirõhu saaks. Kui see õlirõhk külmalt lambist ei jebiks oleks see restrictor täiesti ok. Suvel ei lekkinud turbosse mitte kordagi tilkagi õli. Lisaks kui by-pass peaks mingil põhjusel möödavoolule jääma on turboga by-by. |
Autor: | sake [ 20.12.2009 18:20 ] |
Teema pealkiri: | |
väga muhe pill sul! nägin ka ära subaru sõitmas kaiff! |
Autor: | Jaan [ 20.12.2009 21:42 ] |
Teema pealkiri: | |
Sellised 4wd-ga kelgutamise pildid ajavad kõvemad tükid küll mõnda kehaosasse. |
Autor: | ahto42 [ 20.12.2009 22:41 ] |
Teema pealkiri: | |
Vb mõtekas tuulutusse ssoendus ehitada. Motopoodides müügil ATV-de käepidemete soenduselemente. Äkki annab midagi teha. Räägi kuda Bi-xenonitega rahul oled, kas originaalidega suur vahe? |
Autor: | Mihkel [ 20.12.2009 22:49 ] |
Teema pealkiri: | |
Antud Impreza esiduledest näitavad küünlad ka paremini. Hetkel oskan neid luupe vaid kiita, sest see on sama vahe nagu pime saab nägijaks. Kuigi alati võiks valgem olla aga legaalsete lumenitega seda suuremat valgust ilmselt ei saavuta. |
Autor: | Mihkel [ 21.12.2009 10:49 ] |
Teema pealkiri: | |
Hea, et ma täna hommikul ka karterituulutust läbi proovisin puhuda, kuna see oli taaskord kinni jäätunud. Nüüd leidsin ka koha kust ta antud hetkel jäätunud oli, õnneks peale klapikambri kaante ja ploki ühenduskohta, seega sain kolmiku küljest voolikud eemaldada ja mõlemad otsad olid ilusti puhtad. Uut WB lambdaandurit on ka vaja, kuna viimased õlitsükklid täpsid selle lõplikult ära. |
Autor: | Mihkel [ 22.12.2009 1:52 ] |
Teema pealkiri: | |
Esimene tõsisem Subaru ilm seljataga ja peab tõdema, et lahtise esidiffriga käitus auto veidi paremini. Praegu tundub, et probleem on tagumises Visco diffris, mis rakendub viitega erinevalt esidiffrist. Seega on juhitavus kohati nagu sõidaks esiveoga. Tunda on, et tagumine differ rakendub väga suure viitega võrreldes esidiffriga. On need ka ju erinevat tüüpi. Ühesõnaga tuleb nüüd mõõtma ja uurima hakata, kuidas oleks kõige kergem taha ka õige differ alla saada. Hetkel läheb ikka rõvedalt otse kurvis auto ja gaasi andes tahtes külge ette saada lükkab tagant nagu veel rohkem otse. |
Autor: | xTc [ 22.12.2009 12:17 ] |
Teema pealkiri: | |
Pead enne kurvi külje ette saama. endal ix läheb ka kurvis otse kui keset kurvi hakata kiirendama. muidugi kui ruumi on siis kurvi peal rattaid täitsa välja keerates ja pedaali kõvasti anda veab ka lõpuks ikka tee suunas. muidugi audil mul oli lülitatav lukk taga sillas ja rajapeal tegi see autot rohkem ülejuhitavaks ja kiiremaks. |
Autor: | Mardo [ 22.12.2009 12:49 ] |
Teema pealkiri: | |
IX'il asi lahendatav tavalise ketas-LSD'ga aga subarul vähe keerulisem asi Mihkel peab nüüd kontrat hakkama harjutama |
Autor: | HoCi [ 22.12.2009 12:50 ] |
Teema pealkiri: | |
Impreza Type-R millega ma sõitnud olen, teeb täpselt samamoodi. Kui lukku keerad, siis peadki kontraga minema kurvi. |
Autor: | Maik [ 22.12.2009 13:40 ] |
Teema pealkiri: | |
Suvaline audi quattro käitub suht samamoodi, ma kontraga ja käsipiduriga sõidangi preagu linnas ainult oma a8-saga Kuigi otseks samas keset kurvi juba enam ei lükka, lükkab ikka külje ette... |
Autor: | Mihkel [ 22.12.2009 15:28 ] |
Teema pealkiri: | |
No 2.7TQ A6 käitub ikka absoluudselt teist moodi ja Audidel minu teada kõigil see nelikvedu enamvähem sama ehitusega. Sa pole ilmselt Subaruga vist sõitnud? Sellist kompotti nagu mul hetkel on pole Subaru tehas kunagi väljastanud ka. Kontraga olen kogu aeg sõitnud, talvel sõitmist ei pea mulle õpetama tulema Lihtsalt antud hetkel on juhitavus häiriv. Proovi sa kontrasse keerata, kui autol esirattad veavad otse nii kui gaasi puudutad, täpselt nagu esiveolisel. Hakka või kässariga kontrasse laskma. R180 SureTrack differ on mul olemas aga selle vahetus ei ole selline lumme kusta töö nagu E30-nel vaid Jaapani insenerid on kõik asjad ilusti üle mõelnud. Ilma modimiseta paigaldusega peaks ma ära vahetama järgmised asjad: * R180 differ * diffri kinnitus * tagumised poolteljed * tagumised käändmikud * tagumised rummud * tagumised pidurikettad * tagumised Brembo pidurisupportid Hea meelega vahetaks vaid tagumise diffri koos kinnitusega ja tagumised poolteljed. Aga selleks peab võrdlema STI ja GT pooltelge, et kas see asi on lihtsalt teostatav või mitte. Marko sai seal väikse treitööga sobima asjad aga tal on ka 10a uuem auto ja mul pole aimugi, kas asjad on enam sarnased. See praegune tagumine Visco differ ei ole ilmselt enam parimas töökorras ka. Vaja oleks lihtsalt, et tagumine lukk veidi varem reageeriks, oleks asi tunduvalt parem. |
Autor: | ahto42 [ 22.12.2009 16:19 ] |
Teema pealkiri: | |
http://www.elbe.ee/index.php?option=com ... 83&lang=et |
45. leht 49-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |