TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964
4. leht 49-st

Autor:  Mihkel [ 11.04.2006 0:17 ]
Teema pealkiri: 

ranz kirjutas:
See samas annab autole juurde kaalu mida sellisele masinale kohe kuidagi vaja pole :P


Tahtsin ise just sama mainida aga pigimatt tuleb sinna ilmselt niikuinii, kuna tulemas ka soundi install.

Mul on see auto rohkem tuuningu suunitlusega, kui ralliauto.
Tundub teine nii korralik, et süda ei lase lihtsalt seda kuskil rallirajal lõhkuda.

Kui nüüd suudaks veljed ka välja valida autole, sisi saaks ka suuremad/kenamad veljed alla.

Haapsallu tulen ilmselt Corradoga, kuna ei taha Subaru sidurit lõhkuda.

Hetkel kulgengi Corradoga ringi, kuna Subaru nõuab uusi kettaid ja klotse.
Päris tavalisi sinna ilmselt panema ei hakka, seega tuleb natuke tükkide saabumist oodata.

Autor:  erik [ 11.04.2006 11:16 ]
Teema pealkiri: 

Ka minu subar nõuab see kevad uusi kettaid ja klotse. Plaan on panna Brembo tänava kettad ja Ferodo klotsid. Hind ja tulem on juba analoogse aparaadi peal proovitud, hea sai. Tal on üldse tehasest tulles head pidurid aga eelmise omaniku poolt paigaldatud sitad klotsid keeravad ka kettad kiiresti nahka.

Autor:  Ar21 [ 11.04.2006 13:49 ]
Teema pealkiri: 

See viletsate klotside värk on täiesti õige, see rikub kiiresti ka kettad.
Endal Otto Zimmermann perforeeritud kettad ees. Tehakse nii vanematele millel 277 mm. kettad ees ja suuremid, mis uuematel.
Näiteks www.autoosad.ee pakub selliseid 900-1000 kr tk. Ja hoopis teine tera, kui mingid odavad B-kettad, mida mina olem paaride kaupa kõveraks-viskavaks sõitnud. Nende eelpoolnimetatutega seda probleemi pole.

Autor:  Mihkel [ 11.04.2006 15:19 ]
Teema pealkiri: 

Corradol onn Ximmermani ketaste ring ja Ferodo DS2000 klotside ring all.
Tõesti selle raha eest väga head asjad.

Praegu juba otsingi Zimmermani ketaste hindu ette aga DS2000 klotse pakub vist ainult vanemale mudelile, millel väiksemad kettad.

Autor:  Mihkel [ 18.04.2006 21:26 ]
Teema pealkiri: 

Nii nüüd siis ette Zimmermanni kettad tellitud ja peaks ehk homme kätte saama juba.
Taha ostan hetkel ilmselt NK kettad, kuna rallit autoga otseselt ei sõida.
Suurem koormus on ikkagi esipiduritel. Taha ilmselt NK klotsid ka.

Ette olin sunnitud ostma Ferodo Racing DS2500 klotsid, kuna muud normaalset peale originaali või tavalise B-varuosa polnud.
Ei tahtnud tava klotsi sport kettale panna. Vanemale variandile võta mida tahad aga uuemale pole lihtsalt.
Helistasin enamus performance tükke müüvad kohad läbi, kõik pakkusid tellida ja a la 4 nädalat ootamist.
Ferodo klotsidel oli muidugi meeldivalt mahlane hind 3950.- :(

Autor:  Mihkel [ 18.04.2006 23:32 ]
Teema pealkiri: 

Vahepeal avastasin nüüd, et oleks saanud ka odavamaid klotse, lihtsalt teise auto nime alt aga jah seda sain alles uute klotside karbi pealt teada.
Eks järgmine kord siis targem.

Muidugi ega korralik pidur just halba ei tee.

Autor:  erik [ 19.04.2006 10:09 ]
Teema pealkiri: 

Ja se teine auto, mille klotsid ka sobivad oli nissan 200sx?

Autor:  Mihkel [ 19.04.2006 13:09 ]
Teema pealkiri: 

Üks neist jah on s14 200sx.
Sama firma klotsil pole vahet, sest kood sama aga oleks saanud selle järgi mingi teise firma klotsid.

Sain lõpuks taha ka uued kettad, enamus kohades ei tunnista seda mudelitki.
Isegi Mariines polnud ventileeritavaid tagumisi kettaid kohapeal olemas.

Loodan, et õhtuks saabuvad Zimmermanid ka, siis saaks veljed ka alla.

Autor:  Mihkel [ 19.04.2006 23:34 ]
Teema pealkiri: 

Aina paremaks läheb, ühel esimesel supportil on kolb ka nii kinni nagu oleks supporti külge keevitatud.
Kaitsekumm oli ilusti terve, ei tea mis juhtunud on.
Peab katsuma kuidagi kätte saada aga kardan, et uut kolbi vaevalt kohapeal olemas on.

Autor:  erik [ 20.04.2006 12:55 ]
Teema pealkiri: 

Kui sa ei saa kolbi sadulast kätte, siis annaks natuke head nõu. Võta sadul maha ja jäta vooliku otsa rippuma, korras kolbidele pane midagi vahele, mis immiteeriks ketast ja klotse, seda paksuse mõttes. Sellele kolvile mis on kinni lõika paraja suurusega torujupp millel on üks ots suletud ja mis toetaks oma suletud otsaga kinnise kolvi vastas olevat lahtist kolbi. Siis pole rohkem vaja kui salongi ja pidurit pressima, ma pole veel sihukset sadulat kohand millel selle abinõuga kolbi kätte ei saa.

Autor:  Mihkel [ 20.04.2006 18:21 ]
Teema pealkiri: 

Juba võtsin teised kolvid välja aga panen ilmselt kokku tagasi ja teengi nii.
Lootsin, et saan leotades kätte asja aga see on ikka sigakõvasti seal kinni.

Autor:  Mihkel [ 28.04.2006 1:46 ]
Teema pealkiri: 

Pdiurid on nüüd ka lõpuks korras.
Mõlemal esi supportil oli siis üks kolb kinni kõdunenud.
Sai kõik pulkadeks võetud ja ära puhastatud ning poleeritud.
Pidurid on nüüd ikka väga head.
Tegelikult peaks tagumised ka igaks-juhuks millalgi lahti võtma kuigi kolvid liikusid ilsuti kergelt.

Ainuke miinus asja juures on see, et esimesed klotsid vilistavad.
Seda hoiatati mulle klotse müües ka aga no mis teha.
Kvaliteet nõuab ohvreid.

Madalduse järgi karjub ka auto.

Autor:  Mihkel [ 29.04.2006 20:22 ]
Teema pealkiri: 

Uute velgede ja piduritega:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Pilt praegusest autopargist:
Pilt

Autor:  hents99 [ 30.04.2006 10:25 ]
Teema pealkiri: 

Tõsiselt ilus subaru. Velg sobib hästi.

Autor:  Mihkel [ 19.05.2006 13:17 ]
Teema pealkiri: 

Mõned päevad tagasi lisandus SM107 2.5" roostevaba otseläbi tagapütt Jap-Style otsaga ja De-Cat ühele katalüsaatorile.

4. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/