Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.12.2019 8:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2006 22:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Panin täna uue lambda anduri, tundub et probleemid vist lahenesid (esmapilgul).

Edit: Valged suunad külgedele lisandusid ka täna, külgvaade kohe kõvasti parem.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 0:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Täna õhtul katsetasin linnapeal ka natuke datalog-imist.
Tundub, et mootor töötab nüüd ilusti ja ilma vigadeta, vähemalt datalog-i näitajate järgi.
Lambda reageerib ilusti kiiresti ja segu rikastamine boostiga toimib ka kenasti.
Max boost oli mul 0.96bar ja hetkeline 1.12bar.
Vaakumist tuli välja ~1900rpm peal ja full boost tuli mälu järgi 2800rpm.

Väga lahe on nii sõites mootori käitumist jälgida.
Ainult OBD pistik on veidi ebamugavas kohas, siduri jala juures.

Kui kedagi huvitab, siiz tabel ka mingist x hetkest.
Linnavahel sõites ei saa väga täpselt asju testida.

Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2006 19:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Täna sai ära tehtud õlivahetus. Sisse läks Mobil 1 Rally Formula 5w-50.
Sama õli oli ennegi sees ja datasheeti järgi tunudb selle raha eest küll väga hea õli olevat,
võrreldes Castroli hinnaga, mis on 200.- kallim (4L).
Igaks juhuks lasin ka Valvoline Engine Flush-iga läbi mootori.

Rihma ja rullikud sain ka kätte, nüüd vaja veel need ära vahetada.

Kontrollisin ka käigukasti-, tagadiffri-, roolivõimu- ning piduriõli üle.
Kõik õlid olid kristallselged, nagu oleks keegi need just äsja ära vahetanud.
Samuti on kristallselge ka jahutusvedelik.
Eestis olnud omanikud väidavad, et nemad pole neid õlisid vahetanud.
Kas siis tõesti on Šveitsis autole täishooldus tehtud enne müüki :shock:

Esimene differ peaks käigukastiga vist koos olema ehk siis sama õli peal?

Mina isiklikult ei hakkaks neid teisi õlisid üldse torkima.
Mis teie arvate?

Nüüd siis veel rihm vaja ära vahetada ja varsti piduriklotside ring ka.
Siis võiks asi nagu tiptop olla.

Põhjaalt oli ka kõik nagu uus, mitte ühtegi lekkekohta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2006 14:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
100 kilo pealt on tal täishooldus, sealhulgas ka silla ja kasti õlide vahetus. Kui ei ole 100 % kindel, siis sillas ja kastis võiks mahlad vahetada, kuna tegemist on LSD difritidega püütakse kulumisest tingitud metall väljalaske korgil olevale magnetile, ka selle pärast võib õli puhas tunduda. Kasti ja silda sobib suurepäraselt Castroli SAF-XJ. Kallis aga hea.


Viimati muutis erik, 15.03.2006 0:43, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2006 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Aga mingi mustem toon peaks ikkagi olema ju õlil.
Veidikenegi tumedam.
Aga need õlid on täiesti läbipaistvad.

Kas Mariine saab ka teistes riikides hooldatud autode ajalugu teada?

Lähipäevil niikuinii Mariinesse asja, siis uurin kui keegi siin ei oska öelda.

Väike galerii ka nüüd autost olemas --> http://m-tuning.ee/galerii/Impreza

uuendasin ka esimese posti ülevaatlike pilte.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.03.2006 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Täna sai mootoririhm, kõik rullikud, pinguti ja veepump ära vahetatud.
Oma lolluse tõttu juhtus küll ka väike apsakas aga tundub, et seekord läks õnneks ja mootoril midagi häda ei ole.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 1:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Täna siis installisin lõpuks BOV-i ka ära.
Hääl on ikka megahea.
Autol ei tundu selle BOV-i vastu midagi olevat, töötab nagu originaal by-passiga.
Käiguvahetustel kadus nagu korraks nõks ka ära aga siiski nagu poob kinni.
Võibolla ei lase ma piisavalt peeneks, sest korra sain nagu ilma nõksuta käiku vahetada.

Keevituste eest suured tänud Hylas-ele ja Sam-ile Es-Tuningust.
Asi istus perfektselt külge ja poltidega tõmbas flantsi ka ilusti sirgeks.
Isegi selle ühe cooleri kronsa kinnitus poldi sain tagasi panna.

Peab nüüd jälle väheke datalogima asja, sest üks oletatav viga kõrvaldatud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 11:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
M-Tech kirjutas:
Mina isiklikult ei hakkaks neid teisi õlisid üldse torkima.
Mis teie arvate?

Isiklikult toetan seda arvamust, lasin oma masinal käigukastis õli ära vahetada (torsen ka kastiga sama õli peal) ning omaarust tehtud heategu muutus hoopis väga halvaks, käikude lülitavus läks märgatavalt kehvemaks :( Kas viga seisnes vales õlis... ei oska öelda, ei saanudki ära proovida.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 11:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Siiani konsulteeritud kogemustega inimesed on ka soovitanud mitte torkida, kuna õlid tõesti vaga puhtad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 13:33 
Eemal

Liitunud: 24.01.2006 10:18
Postitusi: 40
Pole kunagi üheski Subarus istunud, et kuidas on see auto igapäevaliikluses(pean silmas mugavust). Või on see masin ikkagi ainult üheks eesmärgiks ehitatud.
Kui viitsimist siis pane mõned kommentaarid :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 18:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4611
Asukoht: Tallinn
Ütlen ausalt, et väljast ju suht kena ja minek ikka tehase seades auto kohta raju aga mugavust küll ei tasu sealt autost otsida.
Seest on nagu LADA põhimõtteliselt. Nagiseb ja koliseb veidi.
Istmed küll suht mugavad ja kenad aga muude detailide viimistlusele pole eriti rõhku pandud, kuna tegu ju ikkagi sisuliselt ralliautoga.
Kõik torud mis tavalisel autol põhja alt tulevad tulevad antud autol salongist, küljekatete alt.

Kui väljas vihma sajab, siis on läbi uksepolstri isegi veepiiskade ukse sisse kukkumine kuulda :-D

Aga noh ma ei kurda, sest ei ostnudki ju luksautot.
Selleks on esivanemal piisavalt kiire luksauto olemas, mida vajadusel kasutada saan.
Tema muidugi Subarut ei taha näha ka kaugelt.

Täna saigi veidi Audiga sõidetud ja krt kuidagi kiskus Subarusse tagasi.
Liiga pehme ja mugav on Audi (isegi originaal sportvedrustusega), kuigi mineku poolest suht ühte auku masinad.
Lihtsalt suures ja mugavas autos ei tunneta seda minekut aga Imprezas on iga gaasipedaali liigutus hoop selga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 14:40 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Kus sa elanud oled ? :shock: Turboga Subarust ja EVO-dest pole küll mõtet mingeid erilisi rahvaautode mõttes mugavusi otsida. Ja see on ka suht erinev, mida keegi MUGAVUSE all silmas peab. Mina ei saa samuti eriti nende pehmekeste "kalesside" austajate eelistustest aru.
Mina isiklikult tunnen ennast mugavalt siis, kui auto ka suurematel kiirustel normaalselt teel seisab, on juhitav ja käitub selliselt, et sa igas situatsioonis tead, mida järgmiseks juhtuma hakkab. S.t. , et auto annab sulle ratste all toimuvast piisavalt tagasisidet. Ja selle eest võib ka ohverdada need väikesed ebamugavused, mida näiteks trammiteest ülesõites oma ühe teatud kehaosaga tunda võib.
Eks inimene peab ikka ka üldises mõttes sportlik olema või sportliku mõttelaadiga. Kui eesmärgiks on see, et võimalikult vähe tagumikku põrutaks, siis pole ükski sportauto õige valik. Subarud ja EVO-d maailmas klassifitseeruvad ikka sinna sportsedaanide alla, s.t. sportauto pereauto välimusega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 15:49 
Eemal

Liitunud: 24.01.2006 10:18
Postitusi: 40
Ma 21.ndaks eluaastaks pole suutnud niipalju raha kokkuajada, et osta sportauto ja luksauto. Kahjuks pean valima vahepealse tee. Seetõttu ka küsisingi. Pole ju vaja kohe moraali lugema hakata.

Aga kui sa supsiga Haapsallu tuled siis loodan, et lubad mul korra üle ukse sisse kiigata :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 17:33 
Eemal

Liitunud: 25.05.2005 10:53
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
"Kui väljas vihma sajab, siis on läbi uksepolstri isegi veepiiskade ukse sisse kukkumine kuulda "

Sellevastu aitab edukalt pigimatt, mul enda omal on tehtud ja auto on seest oluliselt vaiksem, kui näiteks stock Golf 5.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
JP kirjutas:
"Kui väljas vihma sajab, siis on läbi uksepolstri isegi veepiiskade ukse sisse kukkumine kuulda "

Sellevastu aitab edukalt pigimatt, mul enda omal on tehtud ja auto on seest oluliselt vaiksem, kui näiteks stock Golf 5.

See samas annab autole juurde kaalu mida sellisele masinale kohe kuidagi vaja pole :P

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11