TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964
8. leht 49-st

Autor:  Mihkel [ 30.11.2006 22:11 ]
Teema pealkiri: 

No datalogis tundus et muutub nagu peab ja aju saab aru, et ta on idle režiimis kui gaas maha lasta.

Ma ütlen, et nii kui MAF-i pistik maha võtta, siis on tühikäik nagu kulda.

Autor:  Mihkel [ 30.11.2006 23:24 ]
Teema pealkiri: 

Üks datalogi jupike ka:

Pilt

Autor:  SubLeg [ 30.11.2006 23:56 ]
Teema pealkiri: 

2600 pöörde peal jõuab alles vaakumist välja või :shock:

Autor:  Mihkel [ 01.12.2006 2:31 ]
Teema pealkiri: 

Ma panen teised logid tabeli kujul välja, kui kellegil huvi vaadata on.

Käisin just veel proovimas.
Alates 5k pööret hakkab elu ja käib lõpuni ja seda päris karmilt.
Igatahes ~6k pealt on tegu et kaela istmest eemale tõmmata :-D
Seda siis 0.8bar juures. Can't wait 1.5bar :lol:

Asi käib igalt poolt väga rikkalt mul on tunne.
Igatahes 0.8bar ja pea 7k rpm oli mul NB segukell viimase rohelise peal.
Vana turboga ei näinud mina teda suurt kordagi üle tagantpoolt kolmanda või teise led-i.

Kütusekulu on ~20l sajale vaikselt töristades ma vaatan. ~100km tagasi sai paak kaelani pandud ja nüüd peaaegu pool paaki läind anduri järgi.

EDIT: Datalogid üleval ---> www.m-tuning.ee/impreza/datalog
Aju koodide erinevus sellest, et vahepeal lasti Mariines tehase ettenähtud uus soft peale.

Autor:  zoom1 [ 01.12.2006 12:28 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas sa nüüd 0,8 bar said, milles viga oli?

Autor:  Ragnar [ 01.12.2006 12:31 ]
Teema pealkiri: 

Enne sai ka 0.8bar'i aga point ongi selles, et spoolib üles nii hirmus hilja. Mul sama vurriga 0.8bar'i juba enne 3000rpm ilusti üleval ja max boost 3200-3300rpm. Tõesti see turbiin siis vigane või on ikkagi asi subaru pikkades kollektori torudes nagu eile Mihkliga rääkisime ? Samas nii palju ei tohiks kolle pikkus mõjutada ka ju.

Autor:  Mihkel [ 01.12.2006 12:36 ]
Teema pealkiri: 

Viga oli selles, et ma enne ei julgenud kohe vajutada/peenestada.
Ma eeldasin, et boost tuleb kohe madalalat üles. Originaal turbol oli juba 3k pöördel 1bar vist.
Aga võrreldes teiste GT28RS kasutajatega tuleb minu autol vist boost 2k pööret hiljem üles hoopis.

Auto lõugab praegu nii kõvasti, et üle 4k pöörde linnavahel vajutada ei saa lihtsalt.
Salongis juba sealt kõrvalistujat enam ei kuule.

Autor:  erik [ 01.12.2006 13:25 ]
Teema pealkiri: 

Äkki WG lekib? Tean, et sul uus turbo aga see ei ole ka normaalne, et alles 5000`lt korralikult puhuma hakkab. :(

Autor:  Mihkel [ 01.12.2006 13:38 ]
Teema pealkiri: 

No acutatori varras on keeratud nii, et kui WG klapp jõuga kinni suruda, siis acutatori varras läheb vaevu WG klapi võlli otsa
(ehk siis klapp peaks veel rohkem kinni olema, et vabalt otsa läheks).
Ei usu, et sealt midagi lekib.

Autor:  Audiophile [ 01.12.2006 14:07 ]
Teema pealkiri: 

Sul peab ikka midagi kapitaalselt võsas olema! Gt28Rs ei ole ju teab mis suur föön (5k rpm toimetab). Sinu autol peaks max boost üleval olema juba mingi 3000 juures! võrreldes orignaaliga on vahe muidgi märgatav aga mitte nii suur.. Originaalturboga võimalik saada ca 280 hj. GT28RS mingi 340 hj. Subaru on teada oma väga rikka segu poolest seda just ebavõrdse sisse ja väljalaske süsteemi kompenseerimiseks (loe segu on arvestatud kõige lahjema silindir järgi) Seega ei ole mingi ime kui sul segu seal 10 juures oleks! Rikas segu aga kärbib spoolupi tõsi mitte niipalju kui eelpool kirjeldanud oled. Võta turbiin maha ja anlüüsi ja vaata mis värk on!

Markus

Autor:  Audiophile [ 01.12.2006 14:13 ]
Teema pealkiri: 

Tead

Mulle meenub veel selline asi... keera mootor nulli ja vaata kõik märgid üle kui sa ütled et asi viliseb aga boosti pole siis võib olla et tegu on ilgelt hilise cam.timinguga. või on rihm üle visanud! See tähendab tegelt päris suurt ohtu kunga EGT läheb üles jne!

Markus

Autor:  temp [ 01.12.2006 15:30 ]
Teema pealkiri: 

endalgi meenub selline situatsioon ühe 200sxiga kus süüde oli vale ja laadima hakkas originaal turbo alles kunagi õhtul :)

Autor:  zoom1 [ 01.12.2006 15:33 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
No acutatori varras on keeratud nii, et kui WG klapp jõuga kinni suruda, siis acutatori varras läheb vaevu WG klapi võlli otsa
(ehk siis klapp peaks veel rohkem kinni olema, et vabalt otsa läheks).
Ei usu, et sealt midagi lekib.


Kuidas sa muidu rõhku reguleerid, sealt samast vardast?
Actuatori varras peaks olema nii, et kui wg klapp kinni siis vähemalt 5-10mm on varras eemal klapi võllist.
Keera algul varrast rohkem pingule, vaata mis juhtub, kas hakkab varem laadima.

Autor:  Mihkel [ 01.12.2006 15:51 ]
Teema pealkiri: 

Boosti reguleerin ikka boost ciontrolleriga (manual).
Hetkel otse sisselaske küljes, kuna ei taha enne WB-ga mõõtmist üle 0.8bar keerata.

zoom1 kirjutas:
Actuatori varras peaks olema nii, et kui wg klapp kinni siis vähemalt 5-10mm on varras eemal klapi võllist.
Keera algul varrast rohkem pingule, vaata mis juhtub, kas hakkab varem laadima.


Ei saa aru, mida sa selle lausega öelda tahad?
Wastegate on nii kinnises asendis kui ta olla saab.

Mis puutub originaal turbo tootlikusse, siis tema suurust uuega võrreldes sealt küll 280hp max ei tule.
Originaal on ikka mini mis mini. MY97 omal on suurem turbiin TD05.

Autor:  JP [ 01.12.2006 17:02 ]
Teema pealkiri: 

mis originaal sul oli?

8. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/