Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2006 12:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seda mõtlen isegi. Aga torustiku pikkus on pea olematu.

Variant on, et vahejahuti vannide tihendid andsid pestes otsad, kuna kasutasin vähe kangemat ainet pesemiseks, mida poes tavainimesele ei müüda.
Samas siis oleks vannid pidanud ainet lekkima ka hakkama.
GT28RS pole just väikse õhutootlikusega ka.
Peab ikka väga suur leke olema, et boost pea olematu on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2006 14:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
et siis ikka 28rs juba peal... viimane jutt mis rääkisid oli, et talvel töristad veel mana turbuga.
kui käima saad siis anna märku, teed ehk prooviringigi ja näitad neid lahendusi. teiste pealt on paljusid asju hea kopeerida :)

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2006 16:58 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
1kord
peaaegu lahtise lõdvikuga ( tegijal ikka juhtub) puhus rs 0,6baari rõhku suure sisina saatel( wg oli u 0,6 peal)
2kord
kui cooleri serva lahti lõi pühapäeval( käisin seadistamas sommidega, pikad tõmbed ja see junn paisus ning surus vasta sisselaskekollet seni kuni rebenes) siis wg peale keerates üle ,75 ei läinud. koju tulles avastasin lekke ja pärast parandust sama wg asendiga oli 0,95 baari. eks kandilised asjad rõhu all kipuvad veidi kuju muutma

sinu puhul arvan et seal ikka väga suur leke. eks unustasid mõne klambri lahti või bov lekib. tavaliselt ununeb lahti või annab saba ikka see asi milleni on kõige kehvem pärast ligi pääseda


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2006 17:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Lähen lükkan kohe varsti läppari järgi ajule ja vaatan kuidas andurite signaalid on.
Kuna mul käis sisselase ka lahti (seega pea pool mootorit ja terve juhtmestik) siis äkki jäi midagi kahe silma vahele.

Turbot paigaldades keerasin ka mõlemaid kodasid aga vaevalt sealt vahelt lekib.
Kuum koda keeras ennast poldid lahti lastes väga vabalt.
Jälgisin mõlema keeramisel ka pidevalt, et tiivik korpusse ei käiks (nii käskis ka manual).
Külm koda pööras natuke raskemalt.
Pool tiiru tegi nagu kergelt aga siis tuli mingi hetk veerand tiiru koputades liigutada.
Vaevalt, et nüüd külma poole vahelt nii palju lekib (et üldse lekib)? (täiesti lahti asja ei võtnud)
Mõlemad kojad sai pärast korralikult kinni pingutatud (risti-rästi), ehk isegi liiga tugevalt.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2006 22:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kontrollisin cooleri ja terve torustiku üle.
1bar suruõhuga polnud seal ühtegi leket.
Vähemalt mitte sellist, et 30s oleks rõhk märgatavalt langenud.
Arvestades veel et osa on originaal plast torustik pole see üldse halb tulemus.

Tundub, et viga on äkki pigem seades.

Varsti panen datalog-i üles, siis saab ehk mingi pildi ette.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 10:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
ma ei tahaks uskuda, et seades. pigem kusagil kollektori vahelt puhub läbi või bov siis ehk kui torustik ja cooler korras. mul lõi kaua boosti üles ja u. 0.8bar'i aint kui kollektorisse mõrad tulid. paljud autod mis stockis turbokad on suurema turbiini puhul mõistliku boostiga ilusti töötanud s.h ka minu oma. seda ma ei mõista miks ta sul tühikäigul jamab ja välja tahab surra kuna peale turbo pole midagi uut ju ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 10:39 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
KAS SA KALTSU SISSE EI UNUSTANUD??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 11:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
patrik kirjutas:
KAS SA KALTSU SISSE EI UNUSTANUD??


:D sellist asja isegi näinud kunagi ammu...aga sisi ei tohiks mootor pms nii puhtalt käia nagu mihklil käib...aga kontrollida võib vist :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Teie kahjuks või õnneks ma kaltse mootori aukude täitmiseks ei kasuta :-D

Üks ühine tuttav on kaltsuga nii mõndagi praktiseerinud :lol:

Vististi olen hoopis mina loll ja see turbiin tulebki madala käiguga nii hilja taha.
Proovisin just korra 4-jandaga ja siis tuli 2500rpm juba 0.4bar vist.

See kõikumine on 90% pulseerivast õhuvoolust tingitud, kuna õhukulumõõtja on turbole nüüd vähemalt 3x lähemal kui enne.

Konsulteerisin Speedsteri Hannesega ka just ja tema soovitas tühikäiku rohkem segusiibriga reguleeida ja jätta vähem tööd IAC-ile.
Õnneks saan IAC-i läppariga 300rpm ulatuses muuta. Talle tundus, et pööre tuleb liiga kiirelt alla ja IAC hakkab siis mängima pööretega.
Krt ma vaatan, et 100% ideaalseks teda ilmselt ilma progetava ajuta ei saa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.12.2005 11:21
Postitusi: 711
tere,

kevadeks lõhnab VEMS-i järgi jah :p

olavi

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 14:02 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
Tsiteeri:
soovitas tühikäiku rohkem segusiibriga reguleeida ja jätta vähem tööd IAC-ile.

teiste autode kohta ei tea aga bmw puhul mina seda ei teeks
kuskil on mingi viga, leia see üles. õhukulu läks ikka õigetpidi?
mis 5000rpm juures teeb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 14:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kõik data mis ajusse jõuab on sama mis vana turboga, kui probleemi polnud.
Õhukulumõõtjat valepidi panna ei annagi ja seal on nool peal.
Pealegi on sisseminev ava anduril ilusti näha. Tegu mass airflow sensoriga.

Nii kui õhukulumõõtja juhtme tagant ära võtan kaob tühikäigu probleem ära. Boostida muidugi nii ei saa.
Õhukulumõõtja inf on kõik ilusti õige. Vähemalt esmapilgul.
Suhtkoht ainuke variant, et tühikäigul kõigub õhukulu natuke ja aju hakkab seda paaniliselt kompenseerima.
Samas teised sõlmed hakkavad pööret maha katkuma ja langeb ka õhukulu jällegi.
Peale mõnda korda kõikumist jääb asi tavaliselt ilusti ühele tasemele seisma ja käib ilusti.
Aga just gaasi maha lastes kukuvad pöörded 500rpm ja madalama peale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 15:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Kas sa TPS anduri korrasolekus oled veendunud? Selle kala teeb ka sihukest trikki. Läppari pealt peaks see IRL näha olema kui siibrit käsitsi sikutad. Ma olen ühe TPS`i nahka keeranud, kuna sinna sattus metalli lõikamise tolm.


Viimati muutis erik, 30.11.2006 19:00, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 17:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No TPS-i andmed ilusti nii nagu peavad.
Ühtegi veakoodi aju ei näita.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 18:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Vigast TPS`i tavaliselt ECU veateatena ei näita, sest iseenest ta töötab, ainult poteka takistus ei muutu nii nagu peab.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11