Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 12:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 17:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mitsubishi TD04L (mudel peaks 13T-6 olema).

Ainuke jutt mis leidnud olen:

Mitsubishi TD04L-13T-6

inducer - 40.64mm
exducer - 56.01mm
tip width - 4.98mm
Hub length - 26.2mm
number of blades - 12

The compressor impeller measures out as a 13T, not as a 13G.
My compressor measures 2.205 inches at the max diameter across the impellers, (exducer dia) compared to the expected 2.203 inch max dia on a 13T impeller.
The minimum dia across the impellers (inducer diameter) measures 1.599 inches compared to the expected 1.597 inches for a 13T impeller.
This shows a consistant bias of +.002 on the measurements ( using a very old vernier caliper that has not been calibrated in 25 years.
It looks to me like we need to begin the long process of changing the urban legend that this is a 13G impeller because mine at least certainly measures out as a 13T.
I suspect the basis of this is it is nearly impossible to find a compressor map for the 13T, and folks used the nearest thing they could find, and it took on a life of its own.

Basically the TD04L-13T will flow about 400 CFM

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 20:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tühikäigu murele on lahendus olemas aga teostus on suht keeruline.
See ehk leevendab ka muid probleeme.

Ehk siis nii nagu arvata oligi on probleemiks see, et MAF on turbole liiga lähedal.
Panin korra jupikese vana toru otsa ja tühikäik oli nagu kulda.
Enne nagu EGO Correction ka ei toiminud korralikult aga peale lahenduse proovimist hakkas jälle tööle ilusti.

Ainuke probleem on see, et seal on kuradima kitsas.
Hea oleks kui saaks ~30cm pikemaks teekonna.
Proovisin 20cm jupiga mis oli natuke S kujuga ja see juba aitas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Tsiteeri:
Ei saa aru, mida sa selle lausega öelda tahad?
Wastegate on nii kinnises asendis kui ta olla saab.

Kui Tarmolt auto sain, oli samasugune jama...keera boosti mbc`st peale, midagi ei mõju...
õnneks oli Mart lähedal ja taipas kohe vea ära - actuatori vedru täiesti kinni keeratud ja asi töötant, nagu pidi ...piisas mingist 5 keerme keeramisest, kui said näpuga klappi liigutada ;) (oleneb muidugi vedru jäiusest!)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 21:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul ei ole ju acutator reguleeritav.
On vaid WG klapi ja akutaatori ühendus varras reguleeritav.
Sealt ei anna midagi kinni keerata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2006 11:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
On vaid WG klapi ja akutaatori ühendus varras reguleeritav.


Mõtlesin seda, et pinguta seda varrast, vb. heitgaaside surve lükkab wg natuke lahti kui vedru pinge liiga nõrk :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2006 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Mihkel kirjutas:
Ehk siis nii nagu arvata oligi on probleemiks see, et MAF on turbole liiga lähedal.


tubli, leidsid lahenduse ise. Nii on, olen sama asja kogenud...

28rs boosti läve mõnedel autodel: s13 ca18det torukollega - 2000-2100rpm, s14 sr20det OEM malmkollega 3-400rpm varem. Mõtle loogiliselt ja otsi viga edasi, olen kindel et saad hakkama ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2006 13:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Panin probleemi ka välismaisesse Subaru foorumisse aga sealt nagu väga tarka midagi ei tule.
Kes ütleb, et see turbo on ilgelt suur stock mootorile ja sisu ei pea vastu.
Enamus süüdistavad MAP-ingut (seadistust).

Aga üldiselt meenutab see välismaine foorum rohkem Eesti SR foorumit.

Ei tahaks uskuda, et enamus 300hp piiripeal sõitvad autod nüüd vahetatud sisuga on.

Jutt mis pärineb http://andyforrestperformance.co.uk/index2.html lehelt väidab nagu seda, et kõik peaks OK olema ja varu piiridesse jääma.

Pihustid peaks minu autol 440cc/min olema, seega natuke kütuserõhku tõsta ja 350hp peaks saavutatav olema.
Üritasin pihustitelt ka koodi leida aga tulutult.

Loodan, et MAF-i viga mõjutab ka spooli.
Praegu tundub, et aju resolutsioon on palju suuurem kui läbi OBD pordi tuleva data resolutsioon.
Selles suhtes, et ajule antav info muutub ilmselt 10x kiiremini kui mul dataloogis näha olev.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2006 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
zoom1 kirjutas:
Mõtlesin seda, et pinguta seda varrast, vb. heitgaaside surve lükkab wg natuke lahti kui vedru pinge liiga nõrk :?


Siis ma ei saa teda ju enam klapi võlli otsa, sest klapp on niigi kinni juba.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2006 13:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Eile tehtud 2. käigu spool-upi test.

http://m-tuning.ee/galerii/albums/ImprezaDatalog/aae.jpg

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2006 19:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tuju jälle hea :)

Sai Randoga natuke PVC tuuningu tehtud autole ja auto on nagu uuesti sündinud.
Tühikäik on nii nagu tehasest välja veeredes.
Välismaa foorumisse kirjutan, et "My car just got remapped for 10$" :lol:

Ma ütlen ausalt, et mulle ei meeldi, kui probleemi otsitakse valest kohast.
Ja probleemi mitte ei lahendata vaid leitakse sellele mingi muu teistkaudu lahendus.
Ei usu, et ümberseadistamise järel asi parem oleks olnud.
Kaldun arvama, e see on siiski antud MAF-i ehituses kinni.

Kardan, et see spooli probleem on tingitud originaal väljalaskekollektori ehitusest.
Sellest tutvusringkonnast pole ju keegi boxermootorile GT28RS-i paigaldanud.
Originaalis on 2-e silindri torud pea 4x pikemad kui teise 2-e silindri omad.
Sest kui teisega peeneks lasta ja kolmas panna on boost kogu aeg üleval.

Ühe kommentaari leidsin mingist WRX-i foorumist:
hks gt28rs....14psi 286 whp 2800 rpm....on a 2.0

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2006 23:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Üks videoklipp ka, mis kojusõites sai tehtud: http://m-tuning.ee/galerii/albums/ImprezaIntake/aaa.avi

Ja mõned pildid.
Nagu näha pole sisselasketoru välimus esteetiline aga põhiline on see, et ta toimib :-D
Enne oli ilus poleeritud toru aga see selleks.
Kevadel tuleb enivei front mount cooler panna ja siis teeb asja ümber.

Pildid --> http://m-tuning.ee/galerii/ImprezaIntake

Päevakangelane kiirvaates:

Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2006 18:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Väike update jälle.

Installisin just Subarule 3" Simonsi suure RV resonaatori alla.
Hääl läks ~3x vaiksemaks ja minul nägu 8)
5a. kõva müra hakkas juba närvidele käima, ju ma hakkan vanaks jääma. :-D

Täna sain uue siduri kärsakat ka natuke tunda.
Ei tasu vaikselt manööverdades ja sidurit libistades gaasiga mängida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2006 17:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Lükkasin LC-1e ka lõpuks taha autole.
Segu tallates suht normaalne (12.0-11.0).

Proovisin ka acutaatorilt otsa lahti võtta.
Spool-up sellest ei muutunud.
Muidugi mõnus oli tunda ja kellal korra näha 1.5bar :-D

Üks väike pisiasi, mis jäi turbo sobivust võrreldes kahe silma vahele oli see,
et rida mootoritel on üldiselt väljalaske kollektori ruumala tunduvalt väiksem kui boxermootori kollektoril.
Tundub, et see A/R 0.86 on boxermootorile liiga suur.
Ei jõua alt otsast piisavalt gaase tekitada, et turbiini ringi lükata.
Aina rohkem tundub mulle, et ainuke lahendus on väiksema A/R-iga turbiini koda tellida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2006 21:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
ühesõnaga mu kolle mõte ei olnudki nii vale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2006 16:34 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Sry aga, siin paned sa küll mööda.. kuumakoda ei ole sul 100 aastat vaja vahetada... Spoolup langeks sul max 300rmp-i.. Süvene natuke oma preagus v.l kolde ehitusse ja siis saad ehk isegi aru mis toimub. Subaru inseneride kõigesuurem aps ongi just see väljalaskekolle.

On üks tootja Milsport, kelle kaupa võib kindlalt soovitada. Ise toota on seda suht mõttetu ja ilmselt tuleks kallim kui osta juba kohe korralik asi..
Pilt
http://www.milsport.co.uk/cgi-bin/jump_ ... duct_type=

Kuumakoda ei ole siin probleemiks..



Tsiteeri:
Üks väike pisiasi, mis jäi turbo sobivust võrreldes kahe silma vahele oli see,
et rida mootoritel on üldiselt väljalaske kollektori ruumala tunduvalt väiksem kui boxermootori kollektoril.
Tundub, et see A/R 0.86 on boxermootorile liiga suur.
Ei jõua alt otsast piisavalt gaase tekitada, et turbiini ringi lükata.
Aina rohkem tundub mulle, et ainuke lahendus on väiksema A/R-iga turbiini koda tellida.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11