Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 12:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 22:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No datalogis tundus et muutub nagu peab ja aju saab aru, et ta on idle režiimis kui gaas maha lasta.

Ma ütlen, et nii kui MAF-i pistik maha võtta, siis on tühikäik nagu kulda.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Üks datalogi jupike ka:

Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 23:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2005 9:46
Postitusi: 87
2600 pöörde peal jõuab alles vaakumist välja või :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 2:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma panen teised logid tabeli kujul välja, kui kellegil huvi vaadata on.

Käisin just veel proovimas.
Alates 5k pööret hakkab elu ja käib lõpuni ja seda päris karmilt.
Igatahes ~6k pealt on tegu et kaela istmest eemale tõmmata :-D
Seda siis 0.8bar juures. Can't wait 1.5bar :lol:

Asi käib igalt poolt väga rikkalt mul on tunne.
Igatahes 0.8bar ja pea 7k rpm oli mul NB segukell viimase rohelise peal.
Vana turboga ei näinud mina teda suurt kordagi üle tagantpoolt kolmanda või teise led-i.

Kütusekulu on ~20l sajale vaikselt töristades ma vaatan. ~100km tagasi sai paak kaelani pandud ja nüüd peaaegu pool paaki läind anduri järgi.

EDIT: Datalogid üleval ---> www.m-tuning.ee/impreza/datalog
Aju koodide erinevus sellest, et vahepeal lasti Mariines tehase ettenähtud uus soft peale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 12:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Kuidas sa nüüd 0,8 bar said, milles viga oli?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Enne sai ka 0.8bar'i aga point ongi selles, et spoolib üles nii hirmus hilja. Mul sama vurriga 0.8bar'i juba enne 3000rpm ilusti üleval ja max boost 3200-3300rpm. Tõesti see turbiin siis vigane või on ikkagi asi subaru pikkades kollektori torudes nagu eile Mihkliga rääkisime ? Samas nii palju ei tohiks kolle pikkus mõjutada ka ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 12:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Viga oli selles, et ma enne ei julgenud kohe vajutada/peenestada.
Ma eeldasin, et boost tuleb kohe madalalat üles. Originaal turbol oli juba 3k pöördel 1bar vist.
Aga võrreldes teiste GT28RS kasutajatega tuleb minu autol vist boost 2k pööret hiljem üles hoopis.

Auto lõugab praegu nii kõvasti, et üle 4k pöörde linnavahel vajutada ei saa lihtsalt.
Salongis juba sealt kõrvalistujat enam ei kuule.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Äkki WG lekib? Tean, et sul uus turbo aga see ei ole ka normaalne, et alles 5000`lt korralikult puhuma hakkab. :(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 13:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No acutatori varras on keeratud nii, et kui WG klapp jõuga kinni suruda, siis acutatori varras läheb vaevu WG klapi võlli otsa
(ehk siis klapp peaks veel rohkem kinni olema, et vabalt otsa läheks).
Ei usu, et sealt midagi lekib.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 14:07 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Sul peab ikka midagi kapitaalselt võsas olema! Gt28Rs ei ole ju teab mis suur föön (5k rpm toimetab). Sinu autol peaks max boost üleval olema juba mingi 3000 juures! võrreldes orignaaliga on vahe muidgi märgatav aga mitte nii suur.. Originaalturboga võimalik saada ca 280 hj. GT28RS mingi 340 hj. Subaru on teada oma väga rikka segu poolest seda just ebavõrdse sisse ja väljalaske süsteemi kompenseerimiseks (loe segu on arvestatud kõige lahjema silindir järgi) Seega ei ole mingi ime kui sul segu seal 10 juures oleks! Rikas segu aga kärbib spoolupi tõsi mitte niipalju kui eelpool kirjeldanud oled. Võta turbiin maha ja anlüüsi ja vaata mis värk on!

Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 14:13 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tead

Mulle meenub veel selline asi... keera mootor nulli ja vaata kõik märgid üle kui sa ütled et asi viliseb aga boosti pole siis võib olla et tegu on ilgelt hilise cam.timinguga. või on rihm üle visanud! See tähendab tegelt päris suurt ohtu kunga EGT läheb üles jne!

Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 15:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
endalgi meenub selline situatsioon ühe 200sxiga kus süüde oli vale ja laadima hakkas originaal turbo alles kunagi õhtul :)

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 15:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
No acutatori varras on keeratud nii, et kui WG klapp jõuga kinni suruda, siis acutatori varras läheb vaevu WG klapi võlli otsa
(ehk siis klapp peaks veel rohkem kinni olema, et vabalt otsa läheks).
Ei usu, et sealt midagi lekib.


Kuidas sa muidu rõhku reguleerid, sealt samast vardast?
Actuatori varras peaks olema nii, et kui wg klapp kinni siis vähemalt 5-10mm on varras eemal klapi võllist.
Keera algul varrast rohkem pingule, vaata mis juhtub, kas hakkab varem laadima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 15:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Boosti reguleerin ikka boost ciontrolleriga (manual).
Hetkel otse sisselaske küljes, kuna ei taha enne WB-ga mõõtmist üle 0.8bar keerata.

zoom1 kirjutas:
Actuatori varras peaks olema nii, et kui wg klapp kinni siis vähemalt 5-10mm on varras eemal klapi võllist.
Keera algul varrast rohkem pingule, vaata mis juhtub, kas hakkab varem laadima.


Ei saa aru, mida sa selle lausega öelda tahad?
Wastegate on nii kinnises asendis kui ta olla saab.

Mis puutub originaal turbo tootlikusse, siis tema suurust uuega võrreldes sealt küll 280hp max ei tule.
Originaal on ikka mini mis mini. MY97 omal on suurem turbiin TD05.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 17:02 
Eemal

Liitunud: 25.05.2005 10:53
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
mis originaal sul oli?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11