Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.04.2024 18:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2010 12:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
No räägi siis, me ootame :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2010 13:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Olen sama häälega oma bemmi käimas kuulnud....kõik tahtsid kuulda et mis hääl se ikkagi on ja mootor muudkui käis....pakuti igasugu variante ja enamasti seostatid klapimänguga .....mootor muudkui tiksus, sai veel veidi gaasigi antud......kuni kolb klappidesse lendas sest 1 saale end teisele peale mähkis ja väntvõlli kah persse keeras :-D

Minu soovitus....sellise tiksuga pigem kohe mootor laiali kui et väga pikalt käia lasta.

No mul Opeli 18E'ga oli nii, et nädal aega kolises vaikselt, ja kuna 400-500K sõitnud mootor läks maha kandmisele siis mõtlesin, et äkki mootor ronib ise maha, ja tõmbasin viimase sirge peeneks. Juhtus sama, kepsusaale tõmbas ringi ja kolb lendas vastu ploki kaant - ja siis oli u. sama kõva hääl, kusjuures kaas jäi terveks.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 04.06.2010 15:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2010 14:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
RKsilver kirjutas:
No räägi siis, me ootame :)

Ma pole mootorit veel lahti võtnud ja hetkel ei oska lubada, millal selleks aja leian.
Vaja enda ex Bemmi mootor kokku ära laduda ja Polo turbokit külge tagasi kruvida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2010 1:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei auto ega mootoriga pole vahepeal üldse tegelenud aga soodsa pakkumise tõttu sai varuks muretsetud Fidanza 4.4kg kaaluv alumiinium hooratas.
Originaal peaks kaaluma pea 12kg, seega vahe päris märgatav.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.01.2011 1:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mootorit pole vahepeal lahti võtnud, kuna pole aega ja viitsimist olnud.
Samas on kogutud veidi Stage 2 juppe:

Pilt Pilt Pilt Pilt

* Holset HX35 Super
* Tial V44 44mm wastegate
* Fidanza 4.38kg alumiinium hooratas

Kui mootori lahti võetud saab, siis lisanduvad veel ka sepis kolvid ja kepsud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2011 11:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
mis sellest loomast saanud vahepeal on ? pole ammu midagi postitanud.

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2011 13:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seisab juba pikemat aega garaažis ja ootab oma aega.
Tasa ja targu, kiiret hetkel pole.

Kes tasa sõuab sellel mädanevad aerud kätte ära. :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.05.2011 10:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 23:08
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Seisab juba pikemat aega garaažis ja ootab oma aega.
Tasa ja targu, kiiret hetkel pole.

Kes tasa sõuab sellel mädanevad aerud kätte ära. :-D



Siis ostame plast aerud :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.05.2011 9:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
natuke teemasse kah, kas sul plokikaaned on orig ? nendega midagi tehtud kah ? palju peal pöörete piiraja on ?
ning palju GT stock sisu jõudu välja kannatab nö safe seades. 8)

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.05.2011 12:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kaaned olid praegu veel originaalid jah. Edaspidi mõtlen, kas ja mida nendega teen.
Võimalik, et tulevad kangemad nukad peale, võib-olla lähen üldse 2.5L mootori teed.
Kogu mõttekäik on veel väga lahtine, tean enam-vähem mida teha tahaksin aga see mida teha saan sõltub rahakotist. :)
Piiraja on stockis 7000rpm ja sama kasutasin ka ise.
Mul kannatas ~350hj välja stock sisu, saaled said ilmselt lihtsalt otsa.
Seda mis juhtus saan öelda siis kui mootori lahti olen võtnud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2013 11:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2009 14:24
Postitusi: 134
Asukoht: Pärnu
Ikka seisab? või on lootust juba? :)

_________________
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2013 14:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ikka seisab veel kuivas garaažis ja ootab oma aega, ma isegi ei mäleta enam mitu viimast aastat.
JõuJaama käigus hoidmine ja arendamine on paraku viimased aastad enamuse mu vabast ajast võtnud.
Üritaks hetkel oma Audi 80 V8 projekti sinna maale saada, et teda talvel igapäevaautona kasutada saaks.
Peale seda saaks vaikselt Subaruga tegelema hakata.

Ideed ja jupid on tegelikult juba olemas, mida teha ja mida katsetada, aega lihtsalt ei ole.
Hetkel on idee istutada Subarule sõbra tuunitud EVO-st üle jäänud Mitsubishi TD06-20G twinscroll turbo ja testida nn. Quick Spool Valve-t enda harimiseks.
Bokser mootoril suurt turbot mõistliku LAG-iga tööle väga ei saa ilma sellist süsteemi kasutamata, juhul kui see idee ka reaalselt toimib.
Mõistliku LAG-i mõiste on muidugi erinevalt mõistetav :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2013 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
Mihkel, oskad sa classicule (RA) pakkuda head twinscroll turbot, mis puhuks alt sama vara nagu originaal (3,7k rpm umbes) ja jaksaks seda teha 8,5k pöördeni välja. Jõudu mootorist võiks olla kusagil kusagil 430-480, hea lameda väände kõveraga. Hetkel on originaal turbo (vf-43) ja see kukub juba 6k pealt ära. http://www.upload.ee/image/3655951/DSC06859.JPG


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 10:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ma julgeks pakkuda HY35/HE341 mõnelt teiselt turbolt võetud twin-scroll kojaga (originaalis vaid 9cm2 single-entry turbiiniga)?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2013 10:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mis põhjusel b4 otsas suure turbo käima saamine keerulisem on kui näiteks R4 otsas kui töömaht sama on? Sul pole vist ju see kohutav originaalkolle? Õigesti paaritades ei tohiks nagu ju erilist vahet olla....kui siis veidi kolde pikkuse pärast kuid kas see on nii määrav?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11