Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.04.2024 16:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2010 12:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei tahtnud, kuna see tekitaks koormuse all ikkagi väga suurt kisa.
Taotuslik oligi see, et teises kvartali otsas kuulda ei oleks, kui ma hetkeks gaasiklapi avan.
Varem oli ka rahulikult kulgemine väga kaugele kuulda.

Kahju on natuke ainult sellest, et ei ole seda Japstyle püti välimust.
Kuigi Sumpsimees käis välja veksli, et suudab ka selle Japstyle püti vaiksemaks teha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.05.2010 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sai nüüd TIP-i MAP sensor täpsemalt ära kalibreeritud ning ajule eraldi Innovate LC-1 taha pandud.
Nimelt on Link-il Check Engine funktsioon ning "imelise" Vems-i WB kontrolleri analoog väljund langes käiguga pidurdamisel alati
0.00V peale mis käivitas CEL-i põhjuseks input short to ground. Lisaks oli kella näit ja analoog väljundi näit omavahel 0.3-0.5 ühikut nihkes.
Üldiselt usaldan ma Innovate näitu rohkem kui Vems-i oma aga minu õnneks on Vems-i display näit ja innovate analoog väljund suht võrdsed, silmaga ~0.1 ühikut nihkes.

Nüüd saab mingi päev uuesti logisid teha ja näidud peaks suht täpselt usutavad olema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 10:07 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
Ei tahtnud, kuna see tekitaks koormuse all ikkagi väga suurt kisa.
Taotuslik oligi see, et teises kvartali otsas kuulda ei oleks, kui ma hetkeks gaasiklapi avan.
Varem oli ka rahulikult kulgemine väga kaugele kuulda.

Kahju on natuke ainult sellest, et ei ole seda Japstyle püti välimust.
Kuigi Sumpsimees käis välja veksli, et suudab ka selle Japstyle püti vaiksemaks teha.


Samas oleks ju võimalik aretada asja nii, et pärast mingit nupuvajutust (kraani keeramist) hakkab klapisüsteem alles tööle.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 10:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Aga vaikuses peaks ikka sõitma veidi kärbitud võimsusega siis.
Hetkel on asi lihtsalt 3" otse läbi ja vaikne, ei mingeid lisa gizzmosid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 13:42 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Tunneks ka huvi, kust sellist otse-läbi vaikset summutit saaks?
Või mis margi originaalsummutit tuleks modida?

Hetkel taga tehasesumps, mis "N"-kujulisena pole just kõige targem valik järeleaidatud turbomootorile.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 15:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No mina kasutasin enda originaal pütti kuna see on trapetsi kujuline ja sinna ei mahuta lihtsalt mingit universaalset aftermarket pütti normaalselt ära.
Originaal sisu oli ka 3 kambriline vist kui mälu ei peta.

Üldiselt selliste soovituste jagamiseks peaks konkreetset autot põhja alt enne nägema, et mida sinna üldse aretada annab.
Sierral mul ka otseläbi summuti, küll 2.5" aga hääle järgi on stock. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: h
PostitusPostitatud: 18.05.2010 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Püti ots ka ju stokk pihlakatoru :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.06.2010 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Minu puhkus hakkas siis eelmine nädal "meeldiva" üllatusega:
Pilt Pilt

Nimelt toimis auto ilusti kenasti aga mõtlesin, et katsetan Link-i launch control funktsiooni, mis toimib nagu Evodel, et kui auto seisab on automaatselt launch control sees, nii kui liikuma hakkab läheb maha.
Sain paar korda kohapeal katsetada, kui sattusin settingule mis kenasti boosti 0.8bar peale viskas kiirelt aga gaasi maha lastes oli mootoris kena tiks sees. :(
Launchi piiraja oli 4500rpm mis iseenesest pole väga kõrge IMO.
Reaalselt startida ma ei üritanudki, tahtsin lihtsalt tühjalt asja spooli näha.

http://www.youtube.com/watch?v=15FEqj0aDAA

Videolt kostub rohkem saale kolksuna aga reaalis päris kepsusaale kolksu ei meenuta.
Igatahes tiks on vali ja tuleb 2-e silindri juurest ehk juhipoolse esimese silindri juurest.
Eks mootori lahkamine näitab, mis täpsemalt juhtus aga eeldatavasti ikka kepsusaale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 0:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kunas autost kopp ette saab :) ?
Kuigi nüüd JÄLLE vaja ära remontida kõik...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
klapitaktis tiks tundub, mis ilmselt subaru tüüpviga (õlitõukur kinni)
ühel autol oleme sellise vea kõrvaldanud, mis tegi täpselt sama häält.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 0:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
kas tõukur või kepsu sõrmepukk, sai alles ühte mersu a klassi kuulatud nädal tagasi ja viga kõrvaldatud. TÄPSELT sama hääl.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2010 1:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Peate silmas hüdrotõukurit?
Sellel mootoril on klapivahed manuaalselt reguleeritavad.

Sõrmepuki all pead kolvisõrme lõtku silmas?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2010 1:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Saale on kergelt ringi tõmmanud.

Palju vahet pole ju selle heliga
http://www.youtube.com/watch?v=tIQjn89d ... re=related

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2010 8:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Olen sama häälega oma bemmi käimas kuulnud....kõik tahtsid kuulda et mis hääl se ikkagi on ja mootor muudkui käis....pakuti igasugu variante ja enamasti seostatid klapimänguga .....mootor muudkui tiksus, sai veel veidi gaasigi antud......kuni kolb klappidesse lendas sest 1 saale end teisele peale mähkis ja väntvõlli kah persse keeras :-D

Minu soovitus....sellise tiksuga pigem kohe mootor laiali kui et väga pikalt käia lasta.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2010 9:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mootor ammu maas.
Tiksuga ehk paar kolm korda mootor käima keeratud hetkeks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11