TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964
1. leht 49-st

Autor:  Mihkel [ 01.03.2006 2:20 ]
Teema pealkiri:  Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Auto pärit Šveitsist ja tundub, et kõige korralikum selle aasta Impreza, mis hetkel müügis oli.
Tegu on 99a. mudeliga.

Mootor:
* Link LEM G3 Plug&Play programeeritav aju
* Innovate MotorSports LC-1 WideBand ajule
* VEMS AFreshTiny WideBand + EGT monitooring
* Denso Iridium SVK20R-Z8 süüteküünlad
* HKS SSQV BOV
* De-Cat
* 3" RV Downpipe
* 3" RV summutijooks (Simons resonaator (suur) ja custom lõpupütt)
* Walbro 255l/h High Pressure kütusepump
* Sard Racing 550cc/min @ 3.0bar pihustid
* Custom kütuselatid
* Mallory kütuserõhuregulaator
* CenterForce Dual Friction sportsidur (hoiab 500NM)
* Kakumei Motorsport Gen 2 väljalaskekollektor
* Garrett GT2860RS "Disco Potato" turbo 0.86A/R turbiinikojaga (puhub ~350HP)
* Simota oil catch tank
* ThermoTec kollektori ja DownPipe soojusisolatsioon
* AutoBahn88 jahutusvedeliku lõdvikud
* AutoBahn88 & SFS sisselasketorustiku silikoonlõdvikud
* AEM DryFlow koonusfilter

Välimus (MY99):
* Värvus WRC Sinine
* GT laiendid
* GT tagaspoiler
* Crystal esituled
* Crystal udutuled
* Crystal parktuled
* Crystal suunatuled
* Crystal küljesuunad
* JDM STI tagatuled
* Esituled Bi-Xenon luup (4300K)
* STI udutulede katted
* Impreza P1 esisplitter
* STI Version 8 scoop

Veermik:
* STI 6 käiguline käigukast (SureTrack lukk esidiffris, ketaslukk tagadiffris)
* D2 Racing Street coiloverid
* D2 Racing Camber Plate ees + UniBall esiamordi padjad
* D2 Racing UniBall tagaamordi padjad
* PowerFlex puksid (terve veermik)
* 18"x7.5" ET45 Motegi Racing FF7 GunMetal valuveljed
* 215/35/18 Falken FK-452 suverehvid
* 16"x7" Team Dynamics Monza White valuveljed
* 205/50/16 Gislaved Nordfrost 3 talverehvid
* Ees Zimmermann 294mm sport pidurikettad ja Ferodo DS Performance klotsid
* ATE Super Blue Racing pidurivedelik
* ATE Super Blue Racing sidurivedelik
* KartBoy & SuperPro käiguhoovastiku polüuretaanpuksid

Sisu:
* Esimesed istmed keskelt sinise Alcantraga ja äärest musta nahaga kaetud
* Autometer UltraLite Oil Pressure ja Oil Temp lisakellad
* VEMS AFreshTiny WideBand + EGT lisakell (sinine/punane)
* AutoGauge lisakellade alus armatuuri keskel
* Blitz Dual Turbo Timer DC-IV koos boostikellaga
* MY07 WRX sportrool

Photoshoot PPRZ-ilt:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Ostes oli selline:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Rohkem pilte --> http://m-tuning.ee/galerii/Impreza

Autor:  Paap [ 01.03.2006 2:25 ]
Teema pealkiri: 

Vot see on üks hea auto :)
huvitav mis see 155kw-st 160kw teeb?

Autor:  Mihkel [ 01.03.2006 2:28 ]
Teema pealkiri: 

Seda ei oska ma sulle öelda aga uuemad mudelid on 160kw.

Seoses BOV-i paigaldusega märkasin, et näiteks coolerid on meil erinevad ja ka originaal By-Pass-id.
Mul on By-Pass otse cooleri küljes flantsiga ja pean ilmselt laskma samasuguse flantsi teha BOV-i toru jaoks nagu originaalis on.

Autor:  raxx [ 01.03.2006 12:27 ]
Teema pealkiri: 

Miks sa endale maastiku auto ostsid pidid ju kiire soidu auto ostma :-D

Autor:  Axxept [ 01.03.2006 13:47 ]
Teema pealkiri: 

Miks sa denso-d ostsid?
Subarul need kW kuidagi lähevad järjest 147->155->160.
Igatahes hea valik ma arvan ja edu.

Tundub et ma ei ole ainuke kes lamellrehve vihkab :)

Autor:  Mihkel [ 01.03.2006 14:42 ]
Teema pealkiri: 

Densod ostsin sellepärast, et ainult Densol oli Iridiume pakkuda.
Iridium küünal tekitab kergemalt sädeme, kuna elektrood on väga peenike.
Pealegi kestavad Iridium küünlad kaua.
Ja muidugi põhiasi, et "ehk" tuleb mõni hj ka juurde. :)
Corrado peal on ka kogemus nende küünaldega olemas.
Boosti all peaks sädet ka paremini süütama, isegi kui süütesüsteem nõrk on.
Gaasitunnetus läks paremaks igatahes aga selles võisid enne ka kulunud küünlad süüdi olla.

Vanade küünalde sädevahe oli ka suureks kulunud.
Küünaldevahetus on muidugi antud autol selline töö, mida väga tihti küll teha ei tahaks (v.a. kui spets võti oleks).

NGK Platinium oli letihinnaga isegi kallim, kui Iridium.

Rohkem infot ---> http://www.globaldenso.com/PLUG/power/features.html

Autor:  erik [ 01.03.2006 14:55 ]
Teema pealkiri: 

subaruga ei saagi normaalselt sõita ilma korraliku naelrehvita. Selleks, et keskmist difrit lukust (LSD) lahti keerata peab rehvide pidamine olema tasemel, muidu kipub aeglastes kurvides otse minema. Kui ma eelmine aasta oma GT ostsin siis olid seal mingid väga kulunud naelad all, muidu sõita ei saanudki kui igasse järsemasse kurvi pidid kontraga sisse keerama, harjusin ära ja mõtlesin, et ongi sihukese juhitavusega auto. See talv sai soetatud uued ja head rehvid, kurat kus nüüd keerab ja liputab saba (lahedalt ülejuhitav). Iga kord kui öösel paugautama lähen on selg märg ja suu kõrvuni peas. Täielik lõbustuspark ratastel. Aga head rehvid ajavad hoo nii hullult üles, vähemalt 5 korral on Lahemaa katsetel (Leesi, Juminda) mees nii mängule läind, et peab ise endale karjudes teavitama "hoia nüüd peal, kui elada tahad". Ei imesta, et kasko nii kallis on, kui ikka kitsal metsavahe teel 120 kmh puusse läheb siis palju sealt vrakist võtta pole.
:badgrin:


Õpin praegult pidur - gaas korraga juhtimist, väga koomiline, endal on tunne nagu sõidaks autoga esimest korda.

Autor:  kassu [ 01.03.2006 14:58 ]
Teema pealkiri: 

Väga hea valik, mulle meeldib

Nüüd on paras aeg Corrado maha müüa ning sealt saadud raha Subarusse investeerida 8)

Autor:  Paap [ 01.03.2006 15:10 ]
Teema pealkiri: 

Kui rehve soovid siis mul ühed gislaved nord frost 3 ed üle endal, mul ka samad all, väga head on! Võin hea hinnaga ära anda!

Autor:  Mihkel [ 01.03.2006 15:15 ]
Teema pealkiri: 

Juhitavusega erik-guga täiesti nõus.
Praegu ongi mul see probleem, et kipub aeglastes kurvides pidevalt otse minema, ja peab ise otsa keerama enne kurvi.
Eriti just siis on see probleem, kui on paksem lahtine lumi.

Praegu on 100% FUN FUN FUN selle autoga sõita.

Ainult kütet läheb ka ÄMBRIGA sellise ilmaga.

Autor:  erik [ 01.03.2006 15:18 ]
Teema pealkiri: 

Kasutan samuti Gislavedi Nord Frost 3`e. Head rehvid on.

Autor:  exe [ 01.03.2006 16:54 ]
Teema pealkiri: 

mis hinna klassi need subaru seal sveitsi ja saksamaal on umbes ?

Autor:  Mihkel [ 01.03.2006 16:59 ]
Teema pealkiri: 

See konkreetne auto on ühe teise inimese poolt Eestisse toodud ja seega ma seda hinda mis ta Šveitsis maksis ei tea.
Antud auto oli väikse esiotsa kõksuga ja seega ilmselt odavam.
Üldiselt netiportaalides on hinnad kallimad kui Eestis.

Autor:  JDM-San [ 01.03.2006 17:54 ]
Teema pealkiri: 

Seda autot isegi uudistanud. Toodi see eelmine kevad ühe Raadi autoturul tegutseva tegelase poolt, kes toob tihti väheke kiiremaid autosid. Mõni aeg hiljem ostis keegi Roosi uulitsalt selle ära. Alati säras auto puhtusest. Ja tundub, et eelmine omanik ei andnud ka kuuma kunagi, sest vähemalt linnas liikus väga rahulikult.

Autor:  v6 [ 01.03.2006 20:36 ]
Teema pealkiri: 

Pilt

väga hea ost

1. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/