Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 18:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2009 21:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
cthen kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Nüüd väike paus autode ehitudes tervislikel põhjustel


Seagripp? :badgrin:


Pigem jõudis pohmakas kohale :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2009 21:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei kumbki, hoopis kurgumandlid lõigatakse ära, seega ei saa mõnda aega klubilistega läbustada.
Ei oska ette arvata, kaua kosumine aega võtab. Loodan, et vähemalt seapraadi saab juba süüa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2009 22:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Ei kumbki, hoopis kurgumandlid lõigatakse ära, seega ei saa mõnda aega klubilistega läbustada.
Ei oska ette arvata, kaua kosumine aega võtab. Loodan, et vähemalt seapraadi saab juba süüa.

oleneb inimesest kõik
ise sõin teisel päeval liha, jogust ja vedelad "toiduained" ei toida eriti.
mõni jälle põeb paar nädalat

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mii still alive :)
Neelata on ropp aga muidu tundub, et enesetunne hakkab paremaks minema.
Arst ütles, et voodihaiget ei pea ma mängima, seega on lootust, et saab väikse puhkuse ajal ka autode kallal nokitseda, kui normaalselt juba süüa suudan.

Et ma täiesti offtopicut ei kirjutaks, siis täna tuli koju pakiteadis, et 1 käiguhoovastiku polüpuks (esimene) on inglismaalt Eestisse jõudnud.
Tegelikult oleks USA-st terve KIT-i saanud aga ma loll ju enne ei uurinud ja ostsin esimese hea hinnaga puksi ära.
Tagumine tuleb enivei ka uus tellida, see on neist kõike lõkatsim originaalis.
Sisetunne ütleb, et võtan siis juba terve KIT-i ilmselt ja vaatab kohapeal kumb esimene puks kasutusse läheb.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 22:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Et ma täiesti offtopicut ei kirjutaks, siis täna tuli koju pakiteadis, et 1 käiguhoovastiku polüpuks (esimene) on inglismaalt Eestisse jõudnud.
Tegelikult oleks USA-st terve KIT-i saanud aga ma loll ju enne ei uurinud ja ostsin esimese hea hinnaga puksi ära.
Vat ma olen natuke asju tellinud, aga isegi mul jäi natuke suu lahti. Meenus kohe anektoot, kus mees kinkis naisele jõuludeks zigulli karbussi kiirenduspumba tihendi.
EDIT: Ega ma ise tellisin kunagi "turbo õli äravoolu vooliku flantsi" hongkongist :) Aga ikkagi, too mõjutab tippkiirust vähe rohkem kui see puks vist :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 22:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No kui sa tunneksid vahet mu eelmise 5-ese kasti Type RA hoovastik versus selle 6-ese STI hoovastik, siis hakkaksid ise ka kohe uusi pukse tellima.

Ma algul lihtsalt eeldasin, et neid hoovastiku performance pukse eriti ei liigu, sest polnud varem silma jäänud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.12.2009 22:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kuna talvel ei taha nende D2 Racing coilidega sõita ning originaal amordid on 11a vanad originaalosad,
millest 3 on juba tuksis, siis sai CarShop-ist hea hinnaga Sachsi Super Touring amordid ja amordipatjade komplekt võetud.
Talveks vast on piisavalt head ja mis seal salata, tulid ka kõige odavamalt kätte.
Mingi ime kombel oli terve komplekt ka Eestis kohapeal olemas (kõike täpselt ühe auto jagu :)).
Leida vaja veel tolmukatted ja läbilöögipuksid kuigi neid kasutan maybe vanu, kuna lihtsalt pole B-osa sellele autole võtta.
Kujutan ette, et esinduses maksavad need junnid sama palju kui amordid.:-D

Lisaks poes ringi jalutades jäid silma Black Diamond metallrüüga pidurivoolikud, mis just minu autole hea hinnaga letil olemas olid.
Ega muud lahendust polnudki, kui tuli need ka ära võtta, kuna ka pidurivoolikud 99% tõenäosusega 11a vanad.
Lisaks Subarul on "ametlikult" vaja iga kord amorte vahetades ka pidurivoolikud lahti võtta, kuigi sellest saab ka nipiga mööda minna.

Nüüd tuleb tervise paranemist oodata, et vedrustuse vahetatud saaks ja uuesti ringi paugutada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.12.2009 20:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna viskasin siiski enne vedrustuse vahetust Subarule talvekad alla, et oleks vähe erksam auto millega liikuda.
Kui homme muidugi veel Markole laenatud jupid ja uued tolmukatted ning läbilöögipuksid saaks, siis saab talvevedrustuse ka alla visata.

Mõte oli algselt hea aga lõpuks vedas, et autot ja ennast maha ei kandnud.
Nimelt D2 coilide installiga tuleb pidurivoolikutele ise uued kinnitused väänata.
Kui ma juhi poolset esimest velge installisin vaatasin kõik ilusti üle ja imestasin, et nende coilidega mahuvad vaata et suvalised veljed alla, mis üldjuhul on haruldus.
Aga kuna üks sõber kõrval ootas ja nuias kangesti proovisõitu, siis sai kaasreisija poolne esimene ratas nö. kiiruga alla visatud, kontrollimata, kas kõik ilusti mööda läheb veljest/rehvist.
Ei ole selline otsimine ju tegelikult ka tavapärane, kuna tehaseautol on kõik ilusti eemal. Suvevelgedega olid ka asjad ilusti eemal, kui see kinnitus just viimaste km jooksul ära pole paindunud.
Kuna pidurid on piisavalt suured, velg piisavalt väike ja rattad piisavalt koopas, siis ei paista sealt ketta tagant nö. juhuslikult mitte midagi välja kui täpselt ei otsi konkreetset asja.
Ja nagu ikka oli selle kiirustamise tulemus, et kaasreisija poolne pidurivoolik käis õrnalt vastu rehvi/velge aga piisavalt, et see esimese 5km jooksul läbi kulutada.
Parasjagu oligi plaan 2. ja 3. peeneks lasta, kui mõtlesin, et igaks juhuks sõidan tee korra läbi.
Nii kui tänava lõpus piduripedaali puutusin oli see hetkega vastu maad aga mida polnud olid pidurid.
Ei taha mõelda mis oleks saanud kui poleks tänavat kontrollinud, tänava lõpus 75 kraadi kurv + väga järsk tõus ja tõusu peal veel 130 kraadi kurv.
Oleks ilmselt väga meeldiva õhulennu 115km/h saanud. :x

Siit moraal, saatke ümber auto kiimlevad sõbrat p***e ja tehke asju rahulikult, muidu võib see hiljem väga kurjalt kätte maksta!
Mina pean vaid nentima, et vanajumal ilmselt kaitses mind seekord ja teist korda sellist black-i korraldama ei hakka.
Olen oma arust küll hoolikas ja kontrollin kõiki asju 10x üle aga ikka lähevad asjad p***e nendel kes teevad hoolikalt, mitte neil kes teevad ÜT. :x

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2009 0:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mihkel kirjutas:
Olen oma arust küll hoolikas ja kontrollin kõiki asju 10x üle aga ikka lähevad asjad p***e nendel kes teevad hoolikalt, mitte neil kes teevad ÜT. :x

Ma ikka räägin, et sa mõtled aeg-ajalt asju liigselt üle. 10X õhutad sidurisilindrit, kontrollid 10 minutit järjest käigukasti õlitaset, aga piduritorudest on poohui ja need käivad lihtsalt vastu ratast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2009 0:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis krdi p****i? Pidurid on üldse kõige olulisemad asjad.
Lihtsalt tõesti ei tulnud too hetk selle peale, et neid D2 coile paigaldades teise poole pidurivoolik nii erinevasse kohta oli sattunud.
Kuigi ma tõsiselt kartsin ette, et kogu selle velgedevahetusega tuleb jama ja saan poole vahetuse pealt uuesti ringi hakata asju tõstma.
Lihtsalt kui autol on juba piisavalt palju performance modifikatsioone, siis üks hetk ei taha tihti enam pooled asjad omavahel kokku sobida.
Subaru insenerid ei ole olnud just kõige teravamad pliiatsid pinalis neid piduritoru kinnitusi leiutades.
Manuali järgi tuleb iga kord kui amorti eemaldad võtta ära ka pidurivoolik, mis tähendab pidurite õhutamist, kuna amordipüstaku küljes on kronsa, millest voolik läbi käib.
Kui normaalne see teie arvates on? Õnneks saab nende püstakute juures kasutada kodukootud nippi, mis ei sunni neid voolikuid iga kord avama ja pidureid uuesti õhutama.

Järgmine kord jätan sind üksi su kahe Best Pälliga autot ehitama ja siis vaatame, kas su auto üldse enam ühes tükis garaažist väljub. :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2009 1:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
sa mõtled seda süsteemi et väänad seal ühe vidina kõveraks ja võtad vooliku kronsast välja :)?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2009 1:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Jah ja enne seda tuleb veel veidi rauasaega saagimist teha 3mm pidurivoolikust, mis pole ka kõige ohutum töö.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2009 1:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Paar päeva tagasi sai siis lõpuks uus talvevedrustus alla krutitud.
Samuti said kõik pidurivoolikud Black Diamond metallrüüga voolikute vastu vahetatud.
Tänud Markole, kes õhutamise ajal pidurit tallas ja niisama kealla 2-eni öösel seltsiks oli. :)
Täna sai veel ka sillastendis ära käidud ja jooksud paika aetud.
Kuna sõbral oli uus sillastend kasutada, siis see näitas ära ka sildade nö paigutuse teineteise suhtes ja tuli välja,e t tagasild on veidi viltu all, kaasreisija ratas on mõni mm eespool kui juhipoolne.
Aparaat väljastas isegi illustreeriva pildi asjast, mis on muidugi väga humoorikas. :-D

Aga muidugi kõige selle HEA juures tõestas Subaru TAASKORD, et tegu on NO EI OLE VÕIMALIK automudeliga.
Ehk siis täna hommikul otsustas taaskord õlipumba reduktsioonklapp kinni jääda (õlirõhk 7+bar) ja loomulikult käis õli läbi kuullaagerturbo.
No ei ole lihtsalt võimalik, õlipump on ~15k km tagasi vahetatud tutikas originaalvaruosa.
Kui õli soojaks läks kukkus õlirõhk taaskord alla ilusti.
Väga huvitav on see, et eile kui oli väljas -15 ja hakkasin kohe sõitma ei juhtunud midagi.
Täna, kui väljas oli ehk -5 päeval ja lasin mootoril ~5-10min enne käia kui sõitma hakkasin viskas õlirõhu lakke.
Sees on 500km tagasi vahetatud Mobil 5w-50 täissünt, mis peaks -15 juures veel väga vedel olema.

Krt just hakkasin vaatama, et elu on jälle lill, kast korras, juhitavus tänu esidiffri lukule ka 10x parem kui varem ja vedrustus on lihtsalt nagu luksautol (Subaru mõistes).

Aga eks homme peab cooleri läbi pesema ja turbo külmakoja ka kuidagi auto küljes põhjalikult läbi loputama.
Näis kas loputamisest piisab ja asi normaalsesse töökonditsiooni taastub.
Hetkel igatahes veidi seisnuna käivitades on tegu täieliku tossupommiga.

Peab vist hakkama alla 0.8mm auguga õlirestrictorit turbole otsima.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2009 11:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
Kahju täitsa sinust juba...

_________________
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2009 17:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna cooler ja turbo puhtaks pestud.
Hetkel tundub, et kõik toimib.
Ühesõnaga tulebki hakata hommikuti teraselt õlirõhku jälgima.
Täna külmana käivitades oli tühikäigul õlirõhk kriips alla 6bar külmana, eile oli raudselt ~7bar ja gaasi andes oli kell põhjas.
Peaks vist kuni 10bar õlirõhukella soetama, siis näeks huvi pärast kui kõrgele see õirõhk tõuseb.

Igatahes korra kolmandaga vajutades, kui boost taha tuli, tõmbas jälle naeratuse näole. :evil:

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11