Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 12:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Rellakat ei hakka küll sinna näitama esialgu.
Eile haamrit veidi proovisin aga see on krdi nurga koht ja jube sitke, värv tuleb enne ümbertrinig maha, kui asi kuju võtma hakkab.
Lihtsaim lahendus oleks siiski üritada cooler kuidagi lähemale tuua segusiibrile.

Hetkel on asi nii: http://m-tuning.ee/galerii/albums/SubaruPPRZ/aai.jpg
Originaalis käib nii: http://m-tuning.ee/galerii/albums/ImprezaIntake/aai.jpg

Eile õhtul vahetasin käigukasti tala ka ära 6-e käigulise oma vastu aga muutust ei toimunud.
Mootori nurk ikka sama. Algul küll lootsin, et äkki siiski on mingi väike vahe sees.
Aga tõesti 6-ese ja 5-ese talad on lõpptulemuses identsed kuigi tootekoodid erinevad.

Hommikul lasin Renaldol keskmise reso ka ära vahetada, kuna vana oli seest tühjaks põlenud.
Hääl on veidi mahedam aga ikkagi võiks vaiksem olla.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 12:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Rellakat ei hakka küll sinna näitama esialgu.

Pidasin silmas, mitte kere vaid IC lõikumist.
Aga pildilt vaadates tekib küsimus, miks sinna nii pikka IAT lõdvikut on vaja? S.t., et lõika IC "kuusk" 1cm lühemaks ja pealt näha jääb kõik endine.

Oot kast ja mootor nüüd taga pool? Mootorikäpad ja poolassid samas jäid vanad?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 14:27 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Nurk muutus,alt ikka sama kohapeal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 15:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
_siim_ kirjutas:
Nurk muutus,alt ikka sama kohapeal.
Nurga muutusega võiks see ic ju mingi 2-10mm liikuda.
Ma üldse ei imestaks, lugedes, mis teised mihkli pedantsuse kohta kirjutavad, kui enne oli see vahe igaksjuhuks 15mm, nüüd aga 10mm sellest alles, midagi kuskil vastu veel ei käi, aga on vaja see varu 15mm peale tagasi saada :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 15:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tegelt oli enne vaid 5-10mm vahet nüüd on 0-2mm ja koliseb kohati rõvedalt vastu.
Seda vollat ei anna enam eriti lühemaks teha, kuna tal on küljepeal ka väljund ja kui veel lühemaks teha, siis pole kuhugi enam klambrit panna.
Eks korra võin mõnipäev lahti võtta ja vaadata, kas annab millimeetri või kaks kuskilt juurde näpistada.

Samas ega suur FMIC ka paha ei tee perfoormancile. ;)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 15:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.04.2005 13:28
Postitusi: 107
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
Mulle hakkab asi igatahes aina rohkem meeldima.
Auto tunduks nagu kiirem kui varem.
Vahepeal olen saanud ka mõned järsemad käiguvahetused teha ja tunne on mõnus :evil:
Esimese käiguga ka väikse hoo pealt kiirendades võtab isegi esimese diffrilukuga mõlemad rattad tühja käima, kui boosti üles lööb.
Peaks taha ka mingi aeg selle uue diffri alla aretama.


Hea, kui lõpuks saad funnida ka autoga :) Maru masendav on muidu siin seda teemat vaadata, et auto on iseenesest kiire aga kuna ei püsi väga hästi koos kõik see kompott, siis sa ei julge väga kiiret sõitu teha...kaob nagu selle auto mõte ära.

_________________
Civic VTi-T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 15:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
..

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2009 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna Haapsalus veidi autot häälestamas käidud.
Põhjagaasi osa sai enamvähem heaks aga light load tuleb veel üle teha, kuna keerasin kütuserõhku veidi madalamaks,
sest segu normaalseks sättimisega kukkus piiraja lähedal ka duty normaalsusesse väiksema kütterõhuga.
Pole mõtet pumpa tühja piinata.
Pimedaks läks ära, seega light loadi teha ei jõudnud, paneb auto talveseadesse ja siis saab maanteel light load-i osa teha.
Igatahes tunde järgi liigub auto nüüd mõnusalt ühtlaselt.

Suurem probleem on hoopis see, et peab boosti ikkagi ajust juhtima hakkama mitte manuaalselt.
Nimelt tuleb hakkata antud kuumakojaga boosti juba ~6000rpm-ilt kõvasti piirama, sest lihtsalt EGT sõidab nii lakke ära ja ka süütenurka ei saa enam varasemaks deto tõttu keerata.
Vemsi kella järgi nägin isegi 1000c hetkeliselt ära 5. käik 6000+ rpm enne piirajat.
Mootor tundub siiani veel ilusti töötavat, loodame et midagi halba veel ei juhtunud.
Kella täpsus pole ka 100% kindel, kuna kalibreerimise ajal asja näit kõikus ja võtsin kõikumise amplituudist enamvähem keskmise.

Panin ka ajule uue softi peale mis tegelikult omakorda veel 2h valgest ajast ära röövis aga asi läks paremaks selle arvelt.
Nüüd on tahhokal fääncy sweep süüte sisse keeramisel, ning ka on-board logimine lisaks.
Samuti hakkas tööle ka TIP-i logimine ajusse aga selle kalibreerimist ma väga täpselt ei teinud, kuna polnud map-sensori datasheeti käepärast.

Peaks dynos ka mingi hetk nüüd vähemalt praeguse seadega ära käima.
Kas päris piirajasse saab lasta on küsitav aga vast 6000rpm ikka, et ära näha, kuhu poole graafik sõidab.
EBC külge tuunimine eeldaks suure tõenäosusega ka boosti all tabelite korrastamist, kuna boosti hoidmine ei pruugi päris samamoodi toimuda.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2009 14:32 
Eemal

Liitunud: 11.06.2009 12:52
Postitusi: 101
Tehnika tundub juba päris hea. Iseenesest võiks vaikselt ka välimuse peale mõtlema hakata. Näiteks:

Pilt

:-D

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2009 16:29 
Eemal

Liitunud: 23.08.2007 12:15
Postitusi: 119
Asukoht: Viimsi
mida asja :p :p :p


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2009 0:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Suurem probleem on hoopis see, et peab boosti ikkagi ajust juhtima hakkama mitte manuaalselt.
Nimelt tuleb hakkata antud kuumakojaga boosti juba ~6000rpm-ilt kõvasti piirama, sest lihtsalt EGT sõidab nii lakke ära ja ka süütenurka ei saa enam varasemaks deto tõttu keerata.
Vemsi kella järgi nägin isegi 1000c hetkeliselt ära 5. käik 6000+ rpm enne piirajat.

Tundub et see võiks olla hoopis koht veepritsile. Kui mitte muud, siis temperatuure toob see edukalt alla.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2009 0:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Enne tahaks olla 100% kindel, et see VEMS-i EGT näit täpne on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: heissa
PostitusPostitatud: 01.12.2009 20:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Mida sul väljalaske koldes rõhk tegi kui temp kõrgele tõusis???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2009 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
TIP tõuseb lõpus kõrgeks, selles ilmselt mure ongi. Aga see on hetkel paratamatus. Subaru mootor on lihtsalt selline imelik, et normaalne turbo algul ei spooli ja pärast on umbne.
Pean vaatama kui täpselt mul TIP-i logimine ajusse kalibreeritud oli, siis saab suhte välja võtta eri pööretel.
Siiski jäi viimati see TIP alla 1:2-ele suhte (õige tagapütiga), seega talutav.

Esialgu ei taha esimese asjana suurema A/R-iga kuumakoda ka veel panna.
Talvel ei ole selleks ilmselt ka põhjust, kuna rattad käivad enivei tühja enamuse ajast.

Nüüd väike paus autode ehitudes tervislikel põhjustel aga eks ma vahepeal otsin mingit lahendust EGT täpsuse kontrollimisele.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2009 21:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Mihkel kirjutas:
Nüüd väike paus autode ehitudes tervislikel põhjustel


Seagripp? :badgrin:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 732 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11