OT ja demagoogia juba, aga üldse on koomiline kui vene tehnika peale jutt läheb. Kohe ilmuvad lagedale vandenõuteooriad, et kõik on kopeeritud ja pealegi on seda veel kehvasti tehtud. Mis seal salata, muidugi on paljude asjade puhul ideede saamiseks läände kiigatud, kuid see ei välista kohaliku tööstuse innovatsiooni. Kasvõi lada tagumised piduritrumlid, mille kohta herr Clarkson väitis, et need pidurdavad sama hästi kui juust. Tegelikkus oli see, et fiat-i ketaspidurite klotsid ei kestnud Vene oludes üle 2-3000 km. Käiku läksid alumiiniumtrumlid, millesse oli hõõrdepindade kohale sisse valatud terasvõru. Kaalu, pidurdusvõime, töökindluse ja mis iganes näitaja poolest veel, ületati makaronisöödikute toodangut tugevalt. IMO vägagi edumeelne lahendus ajastu kohta. Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita.