TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

moskvich 2140 1,5T, vaskhann
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9555
2. leht 2-st

Autor:  mart154 [ 02.10.2011 17:54 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

olles reaalselt ise nüüd need mõlemad mootorid algosadeks lammutanud ja kokku pannud, võin julgelt väita, et sarnast on seal AINULT klapikambri kaane kuju ja mootori viltune nurk kapoti all :D :D

Autor:  VeikoS [ 02.10.2011 18:35 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Seega ongi see kopeerimise linnalegend ümber lükatud:)

Autor:  _siim_ [ 02.10.2011 19:37 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Pilt
Pilt

Autor:  karel [ 02.10.2011 19:57 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

OT ja demagoogia juba, aga üldse on koomiline kui vene tehnika peale jutt läheb. Kohe ilmuvad lagedale vandenõuteooriad, et kõik on kopeeritud ja pealegi on seda veel kehvasti tehtud. Mis seal salata, muidugi on paljude asjade puhul ideede saamiseks läände kiigatud, kuid see ei välista kohaliku tööstuse innovatsiooni. Kasvõi lada tagumised piduritrumlid, mille kohta herr Clarkson väitis, et need pidurdavad sama hästi kui juust. Tegelikkus oli see, et fiat-i ketaspidurite klotsid ei kestnud Vene oludes üle 2-3000 km. Käiku läksid alumiiniumtrumlid, millesse oli hõõrdepindade kohale sisse valatud terasvõru. Kaalu, pidurdusvõime, töökindluse ja mis iganes näitaja poolest veel, ületati makaronisöödikute toodangut tugevalt. IMO vägagi edumeelne lahendus ajastu kohta. Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita. :)

Autor:  KaroK [ 03.10.2011 12:49 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

karel kirjutas:
...Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita.... :)

...kui Panhard bar vahetada näiteks Watts'i lingi vastu silla külgsuunalise liikumise eemaldamiseks. :)
Sellega saab aidata näiteks Agito Performance Tartus.

Sorry for OT.

Autor:  Karl818 [ 07.10.2011 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Teema hakkab vist näpust minema. Kena projekt ning edu moskvichiga vaskhann-le.. Loodame näha pilte ning mõnd videot kah sest kompotist.

Autor:  Molotov51 [ 08.12.2012 3:18 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Miks sa coilpacki vana jagaja kohapeale pane? Mina tegin oma mokil nii ja jäi väga viisakas ning originaalpikkuses juhtmed. Võin pildiga ka varustada kui huvi on.

Autor:  vaskhann [ 10.12.2012 17:43 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Molotov51 kirjutas:
Miks sa coilpacki vana jagaja kohapeale pane? Mina tegin oma mokil nii ja jäi väga viisakas ning originaalpikkuses juhtmed. Võin pildiga ka varustada kui huvi on.


sellepärast ei pannud, et tahaks talvel ka sõita ja juba originaalis saab see jagaja vett seal kõvasti.

Autor:  Molotov51 [ 10.12.2012 21:47 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Korralike lääne päritolu küünlajuhtmetega minul seda probleemi ei esinenud kordagi, sai isegi nii sügavas vees sõidetud, et istmega kippus tasa tulema.

Ehk las need vanamehed räägivad oma vana aja kogemusi, tänapäeva juhtmed on sips paremad.

Samas ma käigukasti, tagasilla ja siduri toimetamises normaalsemate jõudude puhul sügavalt kahtlen. Ma sain vabalthingavana 7200rpm piirajaga seade puhul juba 5 käigukasti, 1 tagasilla ja siduri vahetada paarikümne tuhande km jooksul mis ma temaga sõitsin. Samas ma ei praktiseerinud rahulikku otsejoones tänavasõitu kah.

Kusjuures mosse mootor kannatab jube varast süütenurka, katseta vaikselt järgi.

Autor:  vaskhann [ 11.12.2012 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Samas ma käigukasti, tagasilla ja siduri toimetamises normaalsemate jõudude puhul sügavalt kahtlen. Ma sain vabalthingavana 7200rpm piirajaga seade puhul juba 5 käigukasti, 1 tagasilla ja siduri vahetada paarikümne tuhande km jooksul mis ma temaga sõitsin. Samas ma ei praktiseerinud rahulikku otsejoones tänavasõitu kah.


ei kipu need tagasillad, käimarid kestma jah eriti, samas mõningaid asju on juba varutud asja parendamiseks, eks tasapisi toimetab :) "säästu projekt" ehk teen siis kui üle jääb midagi.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/