Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.10.2011 17:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
olles reaalselt ise nüüd need mõlemad mootorid algosadeks lammutanud ja kokku pannud, võin julgelt väita, et sarnast on seal AINULT klapikambri kaane kuju ja mootori viltune nurk kapoti all :D :D

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.10.2011 18:35 
Eemal

Liitunud: 13.12.2008 21:01
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Seega ongi see kopeerimise linnalegend ümber lükatud:)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.10.2011 19:37 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.10.2011 19:57 
Eemal

Liitunud: 08.01.2007 21:38
Postitusi: 33
OT ja demagoogia juba, aga üldse on koomiline kui vene tehnika peale jutt läheb. Kohe ilmuvad lagedale vandenõuteooriad, et kõik on kopeeritud ja pealegi on seda veel kehvasti tehtud. Mis seal salata, muidugi on paljude asjade puhul ideede saamiseks läände kiigatud, kuid see ei välista kohaliku tööstuse innovatsiooni. Kasvõi lada tagumised piduritrumlid, mille kohta herr Clarkson väitis, et need pidurdavad sama hästi kui juust. Tegelikkus oli see, et fiat-i ketaspidurite klotsid ei kestnud Vene oludes üle 2-3000 km. Käiku läksid alumiiniumtrumlid, millesse oli hõõrdepindade kohale sisse valatud terasvõru. Kaalu, pidurdusvõime, töökindluse ja mis iganes näitaja poolest veel, ületati makaronisöödikute toodangut tugevalt. IMO vägagi edumeelne lahendus ajastu kohta. Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.10.2011 12:49 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
karel kirjutas:
...Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita.... :)

...kui Panhard bar vahetada näiteks Watts'i lingi vastu silla külgsuunalise liikumise eemaldamiseks. :)
Sellega saab aidata näiteks Agito Performance Tartus.

Sorry for OT.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2011 21:14 
Eemal

Liitunud: 02.02.2010 15:22
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
Teema hakkab vist näpust minema. Kena projekt ning edu moskvichiga vaskhann-le.. Loodame näha pilte ning mõnd videot kah sest kompotist.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2012 3:18 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Miks sa coilpacki vana jagaja kohapeale pane? Mina tegin oma mokil nii ja jäi väga viisakas ning originaalpikkuses juhtmed. Võin pildiga ka varustada kui huvi on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.12.2012 17:43 
Eemal

Liitunud: 04.11.2010 11:49
Postitusi: 28
Molotov51 kirjutas:
Miks sa coilpacki vana jagaja kohapeale pane? Mina tegin oma mokil nii ja jäi väga viisakas ning originaalpikkuses juhtmed. Võin pildiga ka varustada kui huvi on.


sellepärast ei pannud, et tahaks talvel ka sõita ja juba originaalis saab see jagaja vett seal kõvasti.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.12.2012 21:47 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Korralike lääne päritolu küünlajuhtmetega minul seda probleemi ei esinenud kordagi, sai isegi nii sügavas vees sõidetud, et istmega kippus tasa tulema.

Ehk las need vanamehed räägivad oma vana aja kogemusi, tänapäeva juhtmed on sips paremad.

Samas ma käigukasti, tagasilla ja siduri toimetamises normaalsemate jõudude puhul sügavalt kahtlen. Ma sain vabalthingavana 7200rpm piirajaga seade puhul juba 5 käigukasti, 1 tagasilla ja siduri vahetada paarikümne tuhande km jooksul mis ma temaga sõitsin. Samas ma ei praktiseerinud rahulikku otsejoones tänavasõitu kah.

Kusjuures mosse mootor kannatab jube varast süütenurka, katseta vaikselt järgi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2012 11:20 
Eemal

Liitunud: 04.11.2010 11:49
Postitusi: 28
Samas ma käigukasti, tagasilla ja siduri toimetamises normaalsemate jõudude puhul sügavalt kahtlen. Ma sain vabalthingavana 7200rpm piirajaga seade puhul juba 5 käigukasti, 1 tagasilla ja siduri vahetada paarikümne tuhande km jooksul mis ma temaga sõitsin. Samas ma ei praktiseerinud rahulikku otsejoones tänavasõitu kah.


ei kipu need tagasillad, käimarid kestma jah eriti, samas mõningaid asju on juba varutud asja parendamiseks, eks tasapisi toimetab :) "säästu projekt" ehk teen siis kui üle jääb midagi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11