Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 0:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 307 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08.12.2013 13:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Hetke seis siis selline:
Mootor täiesti pulkadeks võetud. Käisin näitamas mootori plokki ja väntvõlli Jevgeni Detjonõševi juures ja tulemuse see ,et vaja uued kolvid 0,5mm suuremad + väntvõll lihvida 1 rem. mõõtu. külge lähevad ACL saaled + plokki ja pea tihendi pinna lihvimine.
Kepsud jäävad originaalid + ARP kepsupoldid.
Tellitud on nüüdseks
CP pistons 86,5mm 8:5:1 surveastmega.
Ketti komplekt
uus õli pump SR20VE oma kuna GTI-R õlipump pole enam saadaval.
ACL saaled 1 rem. mõõt.
ARP kaanetikud+ ARP main stud kit+ ARP connecting rod kit.
OEM hooratta poldid.
Seni kaua kuni ootan juppe sai natuke puhastatud mootori detaile:

nukkvõllid koos kinnituspakkudega.
Pilt

Pea
Pilt

Kolvid ja kepsud
Pilt

Karteri osa 1
Pilt

Karteri osa 2
Pilt

Vana õlipump + raami pakud+ veepump + tagumise simmeri otsa kaas.
Pilt

Paljas mootoriplokk
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sidur ja käigukast
Pilt
Pilt

Kasti täis igasuguseid vidinaid
Pilt

Turbo koos kollektori ja WG-ga
Pilt

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 14:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ilusti puhas kõik, mis vahendeid kasutad pesemiseks? Mul oleks 3 mootori sisuga tarvis sama teha, et siis parimad asjad välja sorteerida ja 1 kokku panna (Mitte ei taha musta asja kätte võtta ja mõõtma hakata :-D )

Delta 2000nde ja kuuma veega sain suurema jama maha aga nüüd vaja miski next step ette võtta. Bensiin on vist väga iganenud ja mitte just parim meetod, brake cleanerisse aga veidi kallid suuri asju likku panna. Millega kolbidelt ja kaanelt kinnipõlenud tahma maha saab? (Mul oli 1 suurköökides kasutatav väga julm pannipuhastusvahend :-D aga mulle tundub, et see toimib veidi ohtlikult....justkui sööb alumiiniumilt õhukese kihi ära ja mustus ongi lahti.....kolvid muutsid igatahes tooni ja alu peal hakkab kihisema.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 14:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Kasutan T-Puhtax firma poolt müüdavat puhastusvahendit Turbo segan veega 1:5 . Kinni põlenud tahma nt sai maha kui kolb oli öö otsa selle lahuse sees pärast käisin hambaharjaga üle ja on nagu uus.

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 14:54 
Eemal

Liitunud: 03.09.2013 16:04
Postitusi: 17
jeff01 kirjutas:
Millega kolbidelt ja kaanelt kinnipõlenud tahma maha saab?


Igasugused pisemad ja pehmemapoolsed keerlevad traatharjad sobivad põlemiskambrisse päris hästi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 15:39 
Eemal

Liitunud: 02.02.2010 15:22
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
Ise kasutan ka T-Puhtax vahendeid tööjuures ja kiidan igati, eriti hea tõesti TURBO!! See võtab igasuguse tahma ja õli leotades ja nühkides lahti. Neljapäeval puhastasin kahe plokikaane väljalaskekanalid turbo ning karukeelega ja nägid välja nagu uued. Soovitan soojalt!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 16:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Minul ACL saaled kriipisid tutika vända ära ja oli vaja lihvida remontmõõtu.
Pehmemate saalede kasutamise korral pääseks saalede vahetusega.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 20:59 
Eemal

Liitunud: 01.07.2005 11:48
Postitusi: 151
Vaheta siis juba keps ka välja , mille saad näiteks minu käest hea hinnaga :)

_________________
Turbos make torque and torque makes fun


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Marko_N kirjutas:
Vaheta siis juba keps ka välja , mille saad näiteks minu käest hea hinnaga :)

Asi selles ,et GTI-R le vaja 19mm saale jaoks kepsu ehk siis tavaline sr20det 17mm keps ei sobi.
GTI-R 19mm kepsud aga suht kallid. Stockid peaks kah hoidma ilusti seda jõudu kinni.

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 21:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui kasutad ARP kepsupolte ja raamipolte, siis hoonid ikka nii kepsud, kui raamiliini üle?
Kuna ARP poldid käivad suurema jõuga kinni, siis tõmbavad saale avad ovaalseks.
Lähim koht, kus mõlema töö jaoks spetsiaalne masin olemas on, on R-Koneistus Soomes.

Arvestades, et sul muud asjad juba "kanged" on, siis originaal kepsu oleks patt sinna mootorisse jätta.
ARP kepsupoldid ja kepsu alumiste silmade hoonimine tuleb kokkuvõttes juba pool H-profiil kepsude hinda.

Miks sa kindlasti ACL saaled valid, mitte kvaliteetset b-varuosa või hoopis a-varuosa?
Kui õlikile väntvõlli ja saale vahelt kaob, siis kulub see mis on pehmem, sinu oma valik, kas saale või väntvõll. ;)
Olen hiljuti näinud mitut CA18DET mootorit, millel ACL saaled ja õlitus probleemid, tulemus ei ole ilus olnud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 22:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Mihkel kirjutas:
Kui kasutad ARP kepsupolte ja raamipolte, siis hoonid ikka nii kepsud, kui raamiliini üle?
Kuna ARP poldid käivad suurema jõuga kinni, siis tõmbavad saale avad ovaalseks.
Lähim koht, kus mõlema töö jaoks spetsiaalne masin olemas on, on R-Koneistus Soomes.

Arvestades, et sul muud asjad juba "kanged" on, siis originaal kepsu oleks patt sinna mootorisse jätta.
ARP kepsupoldid ja kepsu alumiste silmade hoonimine tuleb kokkuvõttes juba pool H-profiil kepsude hinda.

Miks sa kindlasti ACL saaled valid, mitte kvaliteetset b-varuosa või hoopis a-varuosa?
Kui õlikile väntvõlli ja saale vahelt kaob, siis kulub see mis on pehmem, sinu oma valik, kas saale või väntvõll. ;)
Olen hiljuti näinud mitut CA18DET mootorit, millel ACL saaled ja õlitus probleemid, tulemus ei ole ilus olnud.


Seda juttu ARP poltidega tõmbab saale avad ovaalseks kuulen esimest korda. Uurin Detjonõševi käest kas tema kah saab hakkama raamiliini hoonimsega või siis tuleb kasutada OEM polte.

ACL saaled on kergelt saadaval igal pool ja odavamad kui a-varuosa. SR20-l ei tohiks õlitus olla probleemiks.

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2013 23:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See, et peale ARP poltide/tikkude paigaldamist tuleb saale pesad üle hoonida on lausa igal ARP kepsu ja raami poldi/tiku pakendil kirjas.
Reaalselt tõmbab ka ovaalseks, olen neid korduvalt paigaldanud.
Eks pannakse neid ka ilma hoonimata aga küsimus on lihtsalt õiges paigalduses.
Küsi nii kepsude kui vändaliini kohta, mõlemaid tuleks töödelda, kui tahad by-the-book paigaldust teha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2013 9:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Mihkel kirjutas:
See, et peale ARP poltide/tikkude paigaldamist tuleb saale pesad üle hoonida on lausa igal ARP kepsu ja raami poldi/tiku pakendil kirjas.
Reaalselt tõmbab ka ovaalseks, olen neid korduvalt paigaldanud.
Eks pannakse neid ka ilma hoonimata aga küsimus on lihtsalt õiges paigalduses.
Küsi nii kepsude kui vändaliini kohta, mõlemaid tuleks töödelda, kui tahad by-the-book paigaldust teha.

My bad . Mihkel sul täitsa õigus, lugesin ARP instruction guide hoolikalt läbi ja on tõesti kirjas ,et vaja vändaliini üle mõõta ja vajadusel hoonida õigesse mõõtu. Ja veel kepsu poltidel ARP soovitab kasutada minigise stretch gauge abil pingutamist ,et kas seda on ka meil kuskil saadaval ?

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2013 12:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mihklil on poldi venimise mõõteriist täitsa olemas.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2013 12:08 
Eemal

Liitunud: 08.01.2007 21:38
Postitusi: 33
ARP-originaaltoode: http://www.summitracing.com/int/parts/a ... /overview/
Praktikas on see tavaline indikaatorkell lisahargiga. Lihtsa vaevaga saab ise ka sellise valmis meisterdada. Ülejäänud raha eest saad midagi jõuludeks osta :-D . Veel nutikam oleks ilmselt seda laenata.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2013 14:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Risustan teemat vahe, kui hull see ACL saale on siis? Votsin Toyotale ka ACL racing series saaled. Esinduses polnud 0,5-te ja sellel oli kenasti moot olemas.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 307 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11