Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.05.2024 15:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 307 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 24.02.2012 15:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Pole ammu kirjutanud siia aga noh pole ka vast põhjust olnud.
Masin vahepeal sõitis igapäevaselt , sai käidud talve nautimas karjääril ja niisama sõidetud linnas ringi .
ja ühe korra isegi Eesti politseiga suhelnud aga õnneks olid mõistvad mehed ´=).
Hetkel ootab masin kuni me ta garaazi paneme ja mootori koos kastiga maha võtame ´=) (mootoriga kõik korras).Lihtsalt vaja sidur ära vahetada ja veel nipet näpet teha.
Sai Inglismaalt mõned asjad soetatud nagu vähe kasutatud RPS Max Street Clutch , kütuse pump Walbro 255lph , kütuse rõhu regulaator ja fuel rail adapter ,et saaks originaali asendada ja paigaldada aftermarket rõhuregulaator.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.02.2012 20:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Selle hiina rõhuregulaatoriga soovitan ettevaatlik olla, paljud ei kipu boosti all kütuserõhku tõstma.
Mis põhjusel sa originaal regulaatorit välja soovid vahetada?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.02.2012 15:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Mihkel kirjutas:
Selle hiina rõhuregulaatoriga soovitan ettevaatlik olla, paljud ei kipu boosti all kütuserõhku tõstma.
Mis põhjusel sa originaal regulaatorit välja soovid vahetada?

Välja tahaks vahetada selleks ,et kütuserõhku saaks reguleerida kuna plaan tõsta boost 1 bar-ini .
Tegeltikult ise kah kahtlen selles hiina regulaatoris ehk oskad midagi paremat soovitada mis ei oleks väga kallis ?

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.02.2012 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Sul on Nissan, järelikult Nismo :) (kütuserõhu regulaator)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2012 21:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Niih asi nüüd nii kaugel,et sai üks nädalavahetus ettevõetud mootori mahavõtmine mis ka ilusti õnnestus ja rahulikult tehes (esimest korda) läks aega ca 5 tundi. Suht lihtsalt tuli :)
Tänud Autoks Autokeskusele kes abistas ruumide ja tõstukiga !
Maha sai võetud selleks ,et vahetada sidur , treida hoorattas +vahetada knock sensor ja kõik vahekasti ja käigukasti simmerid + tagumine vända simmer.
Simmerite hinnad suht ulme tk ees tahavad 25 eur saada aga midagi pole teha proovisin ostida ka Tihendikeskuses Laki tänaval aga ka seal ei saanud ma abi kuna simmerite mõõdud suht imelikud.
Kkasti ja vahekasti õli läheb kah uus 75w90 gl5. 6liitrit ´=)
Mootori mahavõtmine tundus tunduvalt lihtsam kui võtta eraldi ainult kast ja vahekast.
Siin ta nüüd siis seisab lahti võetuna :
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

siin siis vana stock sidur mis oli ikka korralikult kuuma saanud ´=)

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Siin natuke näha tugevdatud siduri survelaagri harki (keevitasin lisa metalli juurde , kuna see sidur mis peale läheb pidi olema suht kange korviga ja pidi lõhkuma seda harki=)
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

sellel pildil on asjad mis mootori mahavõtmisel üle jäid :)
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Siin nüüd siis treitud hoorattas (siduri põlemis jälgi on ikka natuke näha aga see vast ei tohiks segada uue siduri tööd )
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

eks hoian toimuvaga kursis :car

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2012 0:09 
Eemal

Liitunud: 22.09.2010 21:24
Postitusi: 143
Asukoht: Tallinn 56209621
oleks võinud siis juba tagumise külje pealt kergemaks ka lasta, või see polnud eesmärk?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2012 8:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ega kergest hoorattast vaid kasu ei tule :)
Eriti 4wd + turbo korral

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2012 8:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Tim0 kirjutas:
oleks võinud siis juba tagumise külje pealt kergemaks ka lasta, või see polnud eesmärk?

Tegelikult seda materjali polegi nii palju mida võiks maha lasta treida ! Selline ta originaalis on juba kord tehtud. Alternatiiv oleks muidugi alumiiniumist asi aga noh hetkel pole vajadust .
Vaatab kuidas sellega hakkab sõitma .
Plaanis on ka varsti soetada kas Nistune või Nismotronic daughterboard ,et saaks ka real time-is seadistada ja Z32 maf-ile üle minna. :car

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2012 12:23 
Eemal

Liitunud: 25.01.2005 22:51
Postitusi: 30
Asukoht: Haapsalu
kas sa tulemüürist/seinast saaksid paar pilti teha ja saata või üles panna?

tänud ette ära!

Kristjan.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2012 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Need kalgistunud pinnad hoorattal, mis treitera üles tõstavad, on parajalt libedad ketta jaoks.
Ise soovitaksin asja freespingist läbi lasta, saad ilusa sileda asja.

Kas töö ja kinnituspinna suhe jäi samaks mis originaalis? Korv ise sile või koonuses?
Hea mõte oleks korvile pressure test teha ja max clamp-i juurde installida asi.
Siis saad korvist viimast võtta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2012 9:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Mihkel kirjutas:
Need kalgistunud pinnad hoorattal, mis treitera üles tõstavad, on parajalt libedad ketta jaoks.
Ise soovitaksin asja freespingist läbi lasta, saad ilusa sileda asja.

Kas töö ja kinnituspinna suhe jäi samaks mis originaalis? Korv ise sile või koonuses?
Hea mõte oleks korvile pressure test teha ja max clamp-i juurde installida asi.
Siis saad korvist viimast võtta.


Oskad ehk soovitada kedagi kes freespingiga aitaks seda teha ?
töö ja kinnitus pind on jah sama mis ennemgi ! Korv tundub sile olevat (või kuidas ma saan seda kindlaks teha? visuaalselt ? )
Kus saaks teha pressure testi korvile ? :roll:

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2012 11:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Freesimise teema keerulisem,ise olen lasknud tasalihvpingis hoorattaid lihvida ,ehk samas pingis kus lihvitakse plokikaaned jne.
Edu.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2012 12:07 
Eemal

Liitunud: 22.09.2010 21:24
Postitusi: 143
Asukoht: Tallinn 56209621
http://www.youtube.com/watch?v=f7AjwdIW ... ature=plcp

Põhimõtteliselt peaks saama suure käiakivi peal käsitsi ka lihvida


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2012 12:26 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Tallinna Tehnikakõrgkooli mehaanikalabor

Janis Piiritalo
E-post: janis@tktk.ee
Telefon: 666 4546

Seal ka mõned masinad.
CNC frees ja vb ka tasalihvpink.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2012 12:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Korvi tööpinna sirguses veendud ikka lekaali abil.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 307 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11