TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT `98
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9469
1. leht 3-st

Autor:  junsu [ 30.08.2011 19:57 ]
Teema pealkiri:  Subaru Impreza GT `98

Panen oma saani ka siia üles, siis hea halada siin ja muret kurta, äkki keegi annab head nõu vms :-D

Et sai siis ammune unistus teoks tehtud, küll vastavalt võimalustele, ehk siis üks vana boxeriront enne talve koju lohistatud. Aastast 98, eestis alates 99. Läbisõit võiks 207000 olla, kui kellegi kuri käsi mängus pole käinud, 200k hooldus Mariines tehtud, nii et võiks natu aega mureta olla.

Tuuningust siis niipalju, et "rallimeeter" (boost gauge) olemas juba, lõpupütt vaja vähe lärmakama vastu vahetada (kui kevadeni kestab, siis loomulikult kogu summutijooks) ja esituled ka teised tulemas. Praegused kül enamvähem terved, aga reflektorid tuhmid juba. Ja no muidugi blow-off peab olema! :-D Tundub, et kõikvõimalikku kola sellele autole kõvasti saada, nii et igav ei tohiks hakata. Muidu tüüpiline japs. Roostetab siit-sealt jne. Käigukast ka muidugi jamab, ilmselt 1-2-3 käigu sünkrod totaalselt õhtal.

Alustuseks paar pilti ka:

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  cartman [ 30.08.2011 20:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

"Mina riisi enam ei taha" mäletad? :-D

Autor:  Maik [ 31.08.2011 2:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

camaaro ja riis peaks üsna erinevad olema...?

tuleb meelde ühe tuttava jutt kes mu 98a camaaroga korra sõitis - väääga imelik võrreldes tavalise autoga :D

Kuigi kui peaks usa-> riis minema oleks valikuks kindlasti evo,mitte sub.

Autor:  Astrona [ 31.08.2011 2:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

See näitab, et inimesel pole mingeid tobedaid kinnisideid, vaid huvi tehnika vastu ;)

Autor:  Sponge [ 31.08.2011 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

Väga sile tundub see auto :P Kust kõige rohkem mädaneb ?

Autor:  junsu [ 31.08.2011 11:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

Pole USA ->riis valikut teinud :) . Camaro ei kao kuhugi, vaid saab ka talvel ehk vähe teravamaks pliiatsiks. Sub on vastavalt võimalustele, Evo osta ei jõua. Ja kui jõuaks, ei ostaks :D sest mulle just sümpatiseerib boxer, mis siis, et evo võib ju igati töökindlam ja parem auto olla.

Mädanevad poolraamide esimesed otsad, sest nende peale on keevitatud plaadid põhjakatte kinnitamiseks. Aga se pole eriline probleem, kül jõuab ära lappida. :)

Autor:  kaido170 [ 01.09.2011 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

Tervist!

Tunnen ka huvi umbes sama aastakäigu subarute vastu ja olen ka siinsel autoturul vähe silma peal hoidnud.
Palju siis hetkeks "ametlikult" läbisõitu näitab? Kuigi läbisõit ei ole ka alati määrav, kuid ikkagi.
Kust auto soetasid, sest ei mäleta, et kuskil müügis oleks olnud, aga võib-ollab mälu ka petab.

Piltidelt näeb väga hea välja.

Autor:  junsu [ 02.09.2011 16:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

eee ... vis mõttes "ametlikku" läbisõitu? 207000 oli ostes ja se suht loogiline ka, sest auto 98a toodetud ja 99a alates eestis. Ise olen naisega kahepeale ligi 2k km maha käulatanud alles.

Müügis seda ei olnud jah kusagil.

Autor:  junsu [ 07.09.2011 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

Nunii, BOV küljes ja lõpupütt ka mingi spartivnõi all tänasest. Auto juba üle kuu minu käes, aga nüüd alles on se õige Subaru tunne :-D originaal sumps tegi rohkem mingi 1,4 civicu-moodi heli seal all. Järgmine jama on kolle, hetkel ilmselt pooled vasaku mootori-poole gaasid turboni ei jõuagi. Ja kui lollustest aega üle jääb, peab stabikondid ka ära vahetama. (äkki kellegil vedelevad sahtlipõhjas? :-D )

Autor:  Sponge [ 08.09.2011 16:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

palju tal sul rõhku puhub, et arvad et gaasid turboni ei jõua ? on miski kell peal või midagi ?
Mul ostes ka masin väga ei liikunud, mul oli asi väsinud wastegates.

Autor:  junsu [ 08.09.2011 17:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

Kell ootab garages riiulis installi alles.

Autor:  junsu [ 11.09.2011 10:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

Lükkasin selle plekikola kolle ümbert prügikasti poole minema. Sukk, vms vigur se on seal parema ja vasaku kolle vahel, sellel üle poole ringi pragu peal. Kapoti alt plõdiseb samapalju kui sumpsist juba :-D Homme paneme sinna uue suka. Rõhukell sai ka kuidagi peale visatud. Hetkel peaks selle järgi siis lekkest hoolimatta 0,9 olema. Palju Subarul stock rõhk on üldse?? Kell mingi suht kallim Autogauge elektriline, tahaks loota, et õigust ka ikka näitab :)
EDIT: ja muidugi võib pakkumisi teha torukollele :p

Autor:  junsu [ 16.10.2011 14:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

lõpuks lahenes boosti all katkumise probleem. vaatasin küünlad üle, teised juhtmed jne. hea, et veel süütepooli osta ei jõudnud :-D

lahendus oli suht lihtne tegelt: taketist kaheksa-rubla-kuuskend-kopikat uus kütusefilter :oops:

tegelt on mure ka: ma ei suuda kuskilt konkreetset infi välja sõeluda, mis õli kasti ja tagasilda käima peaks?

Autor:  Jaanus [ 16.10.2011 18:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

junsu kirjutas:
tegelt on mure ka: ma ei suuda kuskilt konkreetset infi välja sõeluda, mis õli kasti ja tagasilda käima peaks?


Link.

Autor:  Kaido S [ 02.11.2011 11:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza GT `98

Tere
Tahaks nõu küsida - milles see "boosti all katkumine" end väljendas? Tegelen hetkel sama jama lahendamisega - kui viiendal käigul sujuvalt gaasi anda, siis ca 3000 p/min juures katkestab korraks süüdet, kui gaasi maha ei lase, siis teinekord ka mitu korda järjest. Küünlad/juhtmed on vahetatud, küünlad küll aasta tagasi ja võin need uuesti üle vaadata. Ise kahtlustasin õhulugejat, kuid vahetasin eile töötava auto pealt enda oma korraks ära ja abi ei kusagilt. Kas probleem võibki olla kütusefiltris? Minul katkub ainult viienda (teinekord ka neljanda) käiguga madalatelt pööretelt sujuvalt kiirendades, kiiremal sõidul, ehk boostialas põhja lüües probleemi ei ilmne...

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/