Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 20:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.02.2006 17:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Panen siis oma uue turbomootoriga auto siia üles(Kui Moded lubavad)

Auto ostsin ühe tuttava käest,kes tuli sellega oma jala peal Saxast.See on mul esimene vw(ennem olid kõik opelid V.A. Estfield)Ostu eesmärk oli igapäeva sõidux üx diisel auto kuna keskmine päeva läbisõit on u 120 km.
Auto siis 93a. 1,9 td (55kw)
Suuri plaane autoga pole kuna tegu siiski igapäeva liikuriga.
Juurde tuleb siis:
Signa
Toonklaas
Lisatuled
Valuveljed
jne

Kevadel tahax stanged,liistud ja uxelingid kere värvi värvida ja iluvõre ehk ka ringi teha.

Praegusex on mootrisse pandud valvoline täissünt ja väiksem hooldus tehtud

Tuuningu poole pealt olen teinud:
Paigaldasin koonusfiltri
eemaldasin katalüsaatori
tõstsin turbo rõhu 0,65 -lt 0,85-ni
paigaldasin boost lisanäidiku
Kevade poole tahax vahele panna intercooleri ja rõhku ehk 1 bar-ini tõsta
Summuti tagumise püti tahax asendada ehk vabamalt läbi laskva uuega


Auto hetkel selline


Pilt
Pilt
Pilt

Velg on selline
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 15:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 18:09
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
ja niimoodi lihtsalt rõhku tõstadki?:O sellisel autol?:O


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 16:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
ma ei oska isegi ettekujutada, mis ohud võivad kaasneda diislite puhul, rõhutõstmisega - tõenäoliselt lahja segu korral ei tohiks enam pöördesse minna. ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 17:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2005 19:56
Postitusi: 18
Äkki vitsid pajataa, mismoodi sa seda rõhku tõstsid ja kas see katalüsaatori eemaldamine ka mingit effekti andis? samuti huvitab, et mis häält mootor peale koonuse lisamist tegema hakkas, kas u. sajaga sõites sellist vastikut vilinat ei kostu?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 18:49 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
Miq kirjutas:
ma ei oska isegi ettekujutada, mis ohud võivad kaasneda diislite puhul, rõhutõstmisega - tõenäoliselt lahja segu korral ei tohiks enam pöördesse minna. ?


No kui kütet peale rohkem ei anna siis ainult efektiivsus kasvab. Ning diisli häda on selles et seda rõhku niisama ei tõsta, teatud alatest on vaja rohkem kütet anda et rõhku tõsta.

Pöördesse läheb põmst ta sama hästi. Kui efektiivsuse alast väljud siis võid mootorile suure egt-ga haiget teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 19:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Rõhku tõstsin wastegate vart pikendades(keermest)Rõhk hetkel on täiesti lubatud rõhu piires(Autodata 0,6-0,83bar)Mul ka max 0,85 ja see tuleb suurtel pööretel.Normaalselt sõites üle 0,8 bar ei lähe.
Mulle diisli koolitusel räägiti,et diislil pole see kütte ja õhu vahekord üldse nii tähtis kui bensiini mootoril.Rõhku võib vabalt mõistuse piires tõsta ilma lisaküttet andmata :?
Otsisin netist selle kohast juttu aga ei ole leidnud täpset vastust
(kui keegi teab kust lugeda andke palun teada)
Rahvas räägib,et osadel sama mootoriga autodel on max rõhk 1,5 bar ja ise nad tõstnud pole.Ma ise kahtlustan,et neil on wastegate membraan katki.
Katalüsaatori eemaldamine andis ASS-düno järgi kõige rohkem minekut juurde 8) Kat ise umbes ei olnud aga kuna ülevaatusel öeldi,et seda pole sellel autol vaja ja see ainult takistab siis pexingi ta välja :lol:
Koonusega hakkas rohkem vilet kostuma küll aga kui autos raadio vaikselt käib siis sisse küll eriti kuulda ei ole.
Ühendasin EGR klapi ka tagant ära kuna minu arust teeb ta rohkem kahju kui kasu mootorile.
Homme siis plaan pihustid üle kontrollida ja hammasrihm ära vahetada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 1:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Hea vanakooli "ajuvaba" masin, mida saab mehhaaniliselt reguleerida. Analoogiga sugulane veereb ringi, millel oli juba saksast tuues "kruvid põhjas", nii turbo kui ka pump. Minu mäletamist mööda rääkis ka 1.5bar rõhust. Igatahes liigub väga hästi ja seda olematu kütusekulu arvelt...

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 20:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Täna sai siis pihustid üle kontrollitud ja tulemus oli väga hea :-D Kõik pihustid olid võrdsed (155 bar)ja pihustasid korralikult .
Rihm sai ka vahetatud.Jäi selline kahtlane tunne ,et sellel autol pole ennem rihma vahetatudki aga see ei olex reaalne,sest spido näitab üle 200 t/km.
Rullik oli küll nii kulunud,et loxus nagu tallesaba :lol:
Lisax panin originaal stangelisa(töllmokk)asemele ühe teistsuguse kuna originaal oli päris räbalax sõidetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2006 12:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Stange lisa sai siis tehtid almera n16 tagastangest.Hetkel jätan sellist värvi nagu ta on ja kui kevadex midagi paremat ei leia siis läheb kõik kerevärvi.Krt. lõikasin ta liiga madalax aga nüüd pole enam miskit teha.

Pilt

Täna panen ikkagi releed esituledele vahele kuna pingelang on ikka liiga suur:(

Koonuseline kapotialune näeb hetkel välja selline

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2006 18:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Eile sai tiba pumbale juurde keeratud ja minek paranes veelgi 8) Nüüd on lume taustal isegi natuke musta näha ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 17:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Täna sai siis lõpux toonklaas ka peale.Kohe palju parem oli sõita :) Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11