TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Tigra "sTrYk3r"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9389
4. leht 5-st

Autor:  KaroK [ 24.07.2012 23:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Ilmselt ei saa süütenurga ja õhukoguse vahekorda paika.
Kütusekogus ei olegi nii kriitiline.

Proovi Elbe engineeringut
Henrik Elbe aka. hents99
5204688

Autor:  stryk3r [ 24.07.2012 23:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

seda meest ei saa kätte mitte kuidagi :D teine nädal üritasin temaga kokku saada...

Autor:  Raceboy [ 25.07.2012 0:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

stryk3r kirjutas:
nuh härrased kes tuleb appi ?


Oled sa proovinud mulle helistada nt? Aga vahet pole, küll seadistajaid jätkub ilma minutagi.

KaroK kirjutas:
Ilmselt ei saa süütenurga ja õhukoguse vahekorda paika.
Kütusekogus ei olegi nii kriitiline.


Mis-mis?? :o Üks suuremaid tühikäigu kõikumise põhjustajaid ongi VE tabel ja selle ebaühtlus/sobimatu pöörete jaotus tabelis.
Lisaks tähendab nii liiga rikas kui liiga lahja segu puterdamist.

Autor:  hents99 [ 25.07.2012 9:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Njaa, meil pole kahjuks ajaga omavahel trehvanud. Mulle üldiselt pärast tööaega ei sobi, nädalavahetustel olen ka viimasel ajal ära.....nii et jah, raske.

Peep oskab kindlasti sinu probleemi lahendada, helista talle. Mul vaja nädalavahtuseks 2 autot võistlusteks valmis saada. drag ja ralli, kuidagi ei jõua, eriti kui minu pakutud ajad ei sobi.

Autor:  Leho [ 28.07.2012 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Mihkel tegeleb ju igapäevaselt progeajudega. Helista ja lepi midagi kokku :)

Muidu jäädki oma ajusid seal nussima.

Ma olen ammu jõudnud järeldusele ,et kui ei oska siis pole mõtet ennast pooleks rebida. Aeg maksab :?
Seetõttu pole ise maalritõid teinud ntx. Kuigi paljud võtavad püssi kätte ja lasevad mingi ropppuse valmis autode peale.
Viimane siis oli näiteks.

Autor:  stryk3r [ 28.09.2012 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Mure selline et paar hüdrotõukurid klõbisevad Liqui Moly 10w60 õli on sees praegu. Ennem oli mingi odav Mannol 10w40 olid vait. Kas siis ei sobi mootorile see õli ?

Autor:  jeff01 [ 30.09.2012 11:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

ka peale paari korda kuumaks käimist jääb klõbisema? mannoli 10w40ne ja LM 10w60 ne viskoossuse vahe 100c juures on umbes täpselt kahe kordne :-D Järelikult pole su kaane osa veel nii hõre, et 10w60 õli vajaks sest seda ei saa sa tavasõidul ilmselt kuigi kuumaks. Kuna ilmad on öösiti juba üsna jahedad siis kasutaks ma 5w40-5w50 õli......olenevalt õlisurvest.

Tühikäigu saite paika?

Autor:  stryk3r [ 30.09.2012 14:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Vot just külmalt ei klõbise soojaks saab siis hakkab pihta :? Jäingi mõtlema LM 5W50 Molygen peale. tühikäik enam vähem aga ikkagi mingi jama et sureb välja käigu vahetusel. Ja veel üks asi, et kui rahulikult sõita jõnksutab õudselt. Hentsil aega pole tegeleda või viitsimist :)))

Autor:  hents99 [ 30.09.2012 15:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Selle jaoks vast leiab aja. Või teeme üldse dünos fine-tuningu?

Autor:  stryk3r [ 30.09.2012 18:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

seda oleks juba vaja ammu tehtud

Autor:  cartman [ 06.10.2012 19:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

stryk3r kirjutas:
Mure selline et paar hüdrotõukurid klõbisevad Liqui Moly 10w60 õli on sees praegu. Ennem oli mingi odav Mannol 10w40 olid vait. Kas siis ei sobi mootorile see õli ?

Mul täpselt sama asi ja pole vahet, kas väljas 30C v 10C ikka sama jama.

Autor:  mitsu_manic [ 06.10.2012 19:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Kõik mu autod on sõitnud ainult Castrol õliga, ning pole kordagi probleemi olnud, et klõbisevad. Seda siis kõik Mitsud. Vb on jopanud, kuid olenemata sellest, kas suvi, talv, külm või soe käivitus, õlivälp täis või mitte.
Noo ja käivad alati ka punasele alale välja, igapäevaselt. See on ka üks koht, mis neid aitab.

Autor:  jeff01 [ 06.10.2012 22:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

castroli, lm, gulfi 10w60 neid olen datasheetide põhjal korralikult võrrelnud ja seda ei tahaks uskuda, et mootor tuntavalt erinevalt nende vahel valides käib. tehniliselt need ikka väga sarnaste näitajatega õlid ja mõningane hinnavahe tuleb nime väärtusest.

mannoli 10w40 on aga hoopis teine asi ja nende vahe on ilmselt kolossaalne

Autor:  mitsu_manic [ 07.10.2012 10:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Mis ma oskan öelda.
Üks asi on paberil, teine asi reaalselt proovides. Tean ja kuulen, kuidas auto käivitub ja töötab. Seega Castrol on olnud minu jaoks parim valik senini.
Tehniliselt on ka mis tahes Addinol pakendil sobilik auto mootoritele, kuna vastab mingitele nõuetele. Reaalsus on teine. Näiteks.

Lihtsalt minu arvamus.

Autor:  jeff01 [ 07.10.2012 11:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

jh aga ma ei mõelnud ega rääkinud siinkohal pakendil olevaist klassilistest näitajatest vaid datasheetidest mis on labori tingimustes mõõtmiste teel saadud tulemuses. Kuna sellistes asjades on kindlad nõuded katsete läbi viimiseks ja erinevate firmade õlisid testivad tihti samad laborid siis siinkohal julgen väita vähemalt nende kolme tootja datasheetid on tõele suht lähedal.

Kui nüüd välja otsida mannoli ja adin-noll õlide testitulemused siis nende puhul tundub küll, et baasõli millest need õlid valmistatakse peaks olema veidi kallim kui see lisankomplekti sisaldav valmis õli mida pakendatud kujul riiulist saab :-D Lisaks veel see, et mannoliga pikalt eksperimenteerinuna võin öelda, et kuumviskoossus hakkab kasutades müstilise kiirusega langema ja kui ta uuena mootoris veel 3 bari õlisurvet näitas siis 10 000st välpa ma täis sõita ei julgenud sest samade temperatturide ja pöörete korral oli peale 5000 läbimist õlisurvet vaid 2 bari alles.

igasugu racing õlidega on oht mootorid külmalt lagisema saada ka siis kui pump on maru hea ja tagasivool plokikaanes mitte nii hea :-D Ehk et õli pekstakse külmalt kõik kaande ja pumbal jääb karteris õlist puudus ning kuna õlisurve puudus mõjub esmalt survekanalite kaugeimas otsas hakkab nukaliin plagisema. (Omal läbi elatud etapp bmw mootori korral....lihtsaimaks lahenduseks oli sõita pool liitrit üle maksimumi õlitasemega ja külmalt mitte gaasi anda või sõita veidi vedelama õliga sest 10W õlid on meie sügise ja kevade korral ikka korralik moos....talvest ei räägigi)

4. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/