jh aga ma ei mõelnud ega rääkinud siinkohal pakendil olevaist klassilistest näitajatest vaid datasheetidest mis on labori tingimustes mõõtmiste teel saadud tulemuses. Kuna sellistes asjades on kindlad nõuded katsete läbi viimiseks ja erinevate firmade õlisid testivad tihti samad laborid siis siinkohal julgen väita vähemalt nende kolme tootja datasheetid on tõele suht lähedal.
Kui nüüd välja otsida mannoli ja adin-noll õlide testitulemused siis nende puhul tundub küll, et baasõli millest need õlid valmistatakse peaks olema veidi kallim kui see lisankomplekti sisaldav valmis õli mida pakendatud kujul riiulist saab
Lisaks veel see, et mannoliga pikalt eksperimenteerinuna võin öelda, et kuumviskoossus hakkab kasutades müstilise kiirusega langema ja kui ta uuena mootoris veel 3 bari õlisurvet näitas siis 10 000st välpa ma täis sõita ei julgenud sest samade temperatturide ja pöörete korral oli peale 5000 läbimist õlisurvet vaid 2 bari alles.
igasugu racing õlidega on oht mootorid külmalt lagisema saada ka siis kui pump on maru hea ja tagasivool plokikaanes mitte nii hea
Ehk et õli pekstakse külmalt kõik kaande ja pumbal jääb karteris õlist puudus ning kuna õlisurve puudus mõjub esmalt survekanalite kaugeimas otsas hakkab nukaliin plagisema. (Omal läbi elatud etapp bmw mootori korral....lihtsaimaks lahenduseks oli sõita pool liitrit üle maksimumi õlitasemega ja külmalt mitte gaasi anda või sõita veidi vedelama õliga sest 10W õlid on meie sügise ja kevade korral ikka korralik moos....talvest ei räägigi)