Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 21:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 06.04.2012 2:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.07.2007 21:16
Postitusi: 72
V-band flantsid üldjuhul ikka peavad kui neid keevitamisel üle ei kuumutata. Kontrolli kas flantside kontakt pinnad on sirged kui ei siis lintlihv pink ja saad asjad õigeks tagasi. Turbo ja downpipe vahel peaks õige metallist tihend käima kui juhuslikult v-band väljundiga koda pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 07.04.2012 12:48 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ega need pind-pinnaga hiina V-bandid ei kõlbagi kuhugi. Mul terve kastitäis neid, ilma töötlemata ei ole soovitatav installida.
Toimivad siis, kui panna nad korraks treipinki, lõigata väike aste tihendi jaoks mõlemale poolele.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 07.04.2012 13:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.07.2007 21:16
Postitusi: 72
Mis nendel hiina v-band klambritel siis viga on ? Ei taha uskuda, et tänapäeva cnc treipingid kõveraid või viltuseid flantse lõikavad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 07.04.2012 15:43 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
proovin lihvida äkki läkski kõveraks keevitamisel...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 08.04.2012 10:27 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ega nad siis uuest peast kõverad pole.
Lihtsalt kahte tasapinda tihedalt kokku suruda on sel moel keeruline.
Tegemist peaks siiski olema kooniliste pindadega või võiks korralik metalltihend vahel olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 08.04.2012 10:42 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
nuh selline ta on...

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 14.05.2012 17:27 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
täna sain siis kütte surve regulaatorit Mallory 4305M thx 2 VKMmotors
Pilt

aga kuidas seda ühendada OE kütte latti seda ma veel ei tea :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 15.05.2012 10:06 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Pilt

Seal keskel nr.5 on regulaator.
11. on vaakumi ots sisselaskesse
1. on paak
2. on pump
3 ja 4 on filtrid
6 on küttelatt põhimõtteliselt
9 ja 10 on torud
8 pihustid
7 tundub olema rõhuandur või amortisaator

Võib ka nii
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 15.05.2012 10:12 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
tänud, eks nüüd ma pean stutse otsima


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 23.07.2012 17:44 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
Kas keegi oskab mootoril tühikäiku seadistada ajuks VEMS ???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 24.07.2012 7:24 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Antud Tigra tühikäiku on küllalt raske seadistada Siemens Deka pihustitega, kuna pihustus aeg läheneb 1.2ms juba praegu 0.9 lambda puhul tühikäigul. Siemens deka pihustid tegelt normaalselt lõpetavad töö 1.5ms pealt, st alla selle on väga raske etteaimata palju reaalselt ka pihustid lahti on. Siemensi enda poolt antud infos on vist kirjas, et minimum lahti oleku aeg on üldse 1.7ms, seega on aru saadav miks need alla 1.5ms hakkavad jebima.
Mina ei saanud Audil 2.2T puhul 850cc dekadega tühikäiku normaalseks aga 1200cc EV14 pihustitega sain. :)

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 24.07.2012 8:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Milles see tühikäigu mitte toimimine seisneb?

Endal ei meenu väga suuri probleeme Siemens Deka 630cc pihustite kasutamisega.
Oleneb muidugi mida te probleemi all silmas peate.

Isiklikult olen 870cc Deka-dega kliendi Audi 2.2T mootorit PNP VEMS-iga seadistanud ja seal oli tühikäik IMO küll nagu siidi.
Ausalt öeldes ma pole varem nii head tühikäiku saanudki ühelgi autol aga oma osa on seal ka teiste poolt väga pikalt testitud tühikäigu settingutel.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 24.07.2012 8:49 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
sain praegu ise paika aga alla 1400-1500 rpm ei saa hakkab ujuma 700-1500 rpm-i
näiteks kui korra lasta boostida ja panen neutraali siis sureb välja :?

Saan see nädalavahetus TLN-sse tulla


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 24.07.2012 13:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui ei saa Dekadega paika tühikäiku, siis on järelikult pihusti või tühikäigumootori seadetes mingi viga kuskil. Pooleliitriste silindrite puhul pole 630 cc pihustitega normaalse tühikäigu sättimine mingi probleem.
Enda rinkamasinal töömaht 2.0l (iga silinder ~0.5 l) ja samuti 630 cc Dekad kasutusel, isegi ITB'dega pole tühikäiguga mingit muret.
Audi 2.2 20VT sai mingite 1200cc vanade Delphi pihustitega ka tühäikug kenasti @ 14.5 AFR 1000 rpm tööle. Mingit ujumist vms polnud.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Tigra "sTrYk3r"
PostitusPostitatud: 24.07.2012 13:49 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
nuh härrased kes tuleb appi ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11