Opel Tigra "sTrYk3r"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

M535
Postitusi: 74
Liitunud: 08.07.2007 21:16

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas M535 »

V-band flantsid üldjuhul ikka peavad kui neid keevitamisel üle ei kuumutata. Kontrolli kas flantside kontakt pinnad on sirged kui ei siis lintlihv pink ja saad asjad õigeks tagasi. Turbo ja downpipe vahel peaks õige metallist tihend käima kui juhuslikult v-band väljundiga koda pole.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas hents99 »

Ega need pind-pinnaga hiina V-bandid ei kõlbagi kuhugi. Mul terve kastitäis neid, ilma töötlemata ei ole soovitatav installida.
Toimivad siis, kui panna nad korraks treipinki, lõigata väike aste tihendi jaoks mõlemale poolele.
M535
Postitusi: 74
Liitunud: 08.07.2007 21:16

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas M535 »

Mis nendel hiina v-band klambritel siis viga on ? Ei taha uskuda, et tänapäeva cnc treipingid kõveraid või viltuseid flantse lõikavad.
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas stryk3r »

proovin lihvida äkki läkski kõveraks keevitamisel...
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas KaroK »

Ega nad siis uuest peast kõverad pole.
Lihtsalt kahte tasapinda tihedalt kokku suruda on sel moel keeruline.
Tegemist peaks siiski olema kooniliste pindadega või võiks korralik metalltihend vahel olla.
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas stryk3r »

nuh selline ta on...

Pilt
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas stryk3r »

täna sain siis kütte surve regulaatorit Mallory 4305M thx 2 VKMmotors
Pilt

aga kuidas seda ühendada OE kütte latti seda ma veel ei tea :oops:
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas KaroK »

Pilt

Seal keskel nr.5 on regulaator.
11. on vaakumi ots sisselaskesse
1. on paak
2. on pump
3 ja 4 on filtrid
6 on küttelatt põhimõtteliselt
9 ja 10 on torud
8 pihustid
7 tundub olema rõhuandur või amortisaator

Võib ka nii
Pilt
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas stryk3r »

tänud, eks nüüd ma pean stutse otsima
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas stryk3r »

Kas keegi oskab mootoril tühikäiku seadistada ajuks VEMS ???
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas rst »

Antud Tigra tühikäiku on küllalt raske seadistada Siemens Deka pihustitega, kuna pihustus aeg läheneb 1.2ms juba praegu 0.9 lambda puhul tühikäigul. Siemens deka pihustid tegelt normaalselt lõpetavad töö 1.5ms pealt, st alla selle on väga raske etteaimata palju reaalselt ka pihustid lahti on. Siemensi enda poolt antud infos on vist kirjas, et minimum lahti oleku aeg on üldse 1.7ms, seega on aru saadav miks need alla 1.5ms hakkavad jebima.
Mina ei saanud Audil 2.2T puhul 850cc dekadega tühikäiku normaalseks aga 1200cc EV14 pihustitega sain. :)
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas Mihkel »

Milles see tühikäigu mitte toimimine seisneb?

Endal ei meenu väga suuri probleeme Siemens Deka 630cc pihustite kasutamisega.
Oleneb muidugi mida te probleemi all silmas peate.

Isiklikult olen 870cc Deka-dega kliendi Audi 2.2T mootorit PNP VEMS-iga seadistanud ja seal oli tühikäik IMO küll nagu siidi.
Ausalt öeldes ma pole varem nii head tühikäiku saanudki ühelgi autol aga oma osa on seal ka teiste poolt väga pikalt testitud tühikäigu settingutel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas stryk3r »

sain praegu ise paika aga alla 1400-1500 rpm ei saa hakkab ujuma 700-1500 rpm-i
näiteks kui korra lasta boostida ja panen neutraali siis sureb välja :?

Saan see nädalavahetus TLN-sse tulla
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas Raceboy »

Kui ei saa Dekadega paika tühikäiku, siis on järelikult pihusti või tühikäigumootori seadetes mingi viga kuskil. Pooleliitriste silindrite puhul pole 630 cc pihustitega normaalse tühikäigu sättimine mingi probleem.
Enda rinkamasinal töömaht 2.0l (iga silinder ~0.5 l) ja samuti 630 cc Dekad kasutusel, isegi ITB'dega pole tühikäiguga mingit muret.
Audi 2.2 20VT sai mingite 1200cc vanade Delphi pihustitega ka tühäikug kenasti @ 14.5 AFR 1000 rpm tööle. Mingit ujumist vms polnud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Re: Opel Tigra "sTrYk3r"

Postitus Postitas stryk3r »

nuh härrased kes tuleb appi ?
Vasta