Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.07.2011 10:50 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Pump on aastast 93. Ning kuivale on ta jäänud lugematuid kordi.
Ning teisel autol on olnud samad sümptomid, kui pöörded üle a la 4500, siis hakkab kakkuma.
Hetkel samuti, et vaiksel sõidul on ok, ka kõrgete pööretega, aga kui peale tallad, siis 5000 edasi hakkab kakkuma.

Pump on mul nagu nii nimekirjas, ning vahetan ta ära, kui siis miskit ei muutu, siis otsin uue aju. Eestist Mitsubishile turboka aju leida on samasuur võimalus, kui lotovõit miljon euri. Progre aju mul nimekirjas ei ole ja ei tule ka 1 aasta jooksul kindlasti. Nii suuresti ma teda ehitama ei hakka, et teda vaja oleks.

Kuigi nüüd mõtlema hakata, siis enne oli koguaeg veaks nukaandur. Selle ajuga enam seda viga pole. Peab veel üle lugema õhtul.

USA-s sõidetakse samuti stock ajuga, pihustid 1000cc ning hobuseid a la 400-500 kanti. Mootor nullist alates karvaseks ehitatud. Eks ta muidugi käiks paremini progretava ajuga.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2011 11:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ta käiks originaalajuga ka kui sa selle vastavalt oma tehtud muudatustele ümber programmeeriksid. Ega need "usa autod" ka muutmata kujul käi.

Siit foorumist võid kontakteeruda kasutajaga "Blu", tema kasutas originaalaju, mida ise ka ümber programmeeris.

Lihtsalt infoks, et pumba vanus pole eriti määrav, mul käib auto 180+ kW võimsusega (originaalis 92 kW) originaalpumbaga aastast 1981.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2011 11:12 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kas ta kasutas ka Mitsubishi aju? Ja mis autol?

Selles suhtes, et 1G mitsubishi, see on siis 90-94 Eclipse, et neid ajusid ei saa programmeerida, ei saa parandada ega remontida jne. Ainult chippida, juhul kui on Eprom kiip. Ning seda minu ajul ei ole. Et siis chipitakse teine kiip, ning pannakse vana eprom kiibi asemele.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2011 12:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tal oli Eagle Talon.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2011 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mitsu_manic kirjutas:
Kas ta kasutas ka Mitsubishi aju? Ja mis autol?

Selles suhtes, et 1G mitsubishi, see on siis 90-94 Eclipse, et neid ajusid ei saa programmeerida, ei saa parandada ega remontida jne. Ainult chippida, juhul kui on Eprom kiip. Ning seda minu ajul ei ole. Et siis chipitakse teine kiip, ning pannakse vana eprom kiibi asemele.


No mis se chippimine muud on kui progemine, samamoodi tuleb originaal mapid muuta sobivaks on see siis originaal kivil või asenduskivil. Vahe vaid selles et kivi ümberkirjutamiseks tuleb see tihti asendada teise toorikuga ja ümberkirjutamine toimub tihti programmaatoris mitte ajus.
Nissani ja Audimeeste ridades on tihti arusaam, et piisavalt kõva stage numbriga chipp ja siis on kõik safe ja rebib mis jube :-D In real jookseb ühe turboga mööda ühte rida ja teise turboga mööda teist rida ....rääkimata erinevatest pihustitest, nukkvõllidest, mootori survetest jne jne....ja tulemus on reeglina laiali lastud mootor kuigi chipp võis olla olulisemalt suuremate jõudude jaoks kirjutatud. Chipil peab olema ikka konkreetse auto jaoks tehtud seade ja pärast pead leppima lihtsalt sellega, et muudatuste tegemise korral pead jälle asja üle kirjutama...Samamoodi nagu neid nissani ja audide chippe liigub võiks ju vemsi, MSi ja mis iganes ajude faile jagada et see on 400hp ja see on 500hp fail :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2011 13:13 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Tean tean seda.

Aga huvitab, et mis ta siis programmeeris ja kus?? Sest neid jutte on tihti peale väga palju ja vb 1% vastab tõele. Igaüks paneb oma osa juurde. :)

Lappasin siis uue vooliku külge, tosooli pilgeni täis süsteem ja käisin proovikal.
Mida käik üleval, seda varem kakkuma hakkab. 1. käik 5500, 2. 5000, 3. 4700 ja 4. 4500 rpmi. Et nagu vist ei ole ikka aju selles süüdi. Aa ja check engine hakkas ka põlema, et siis mingi veakood ikkagi olemas. Loodetavasti nukaandur.

Infoks veel, et kütuseks on Alexela 98. Enne seda oli ainult ja koguaeg Alexela 95.
Nende õlide kohta seda, et mõlemal autol mul Castrol sees ja ei kurda küll. Pigem on see, et Castrolile üle minnes hakkas mootor vähem lärmama ja pehmemalt käima. Samuti kütusekulus oli kerge vahe sees.
Negatiivne vastukaja on mul olnud just Liqui-Moly õliga. Kasutasin teises autos 10W-40 MoS2 lisandiga ja ütleks, et Prisma Addinol oli ka parem.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.08.2011 8:35 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Kütusepumba veale jõuad kiiremini jälile sõidupealt segu või kütuserõhku mõõtes.
Proovi sõita ka ilma bensiinipaagi korgita, sest kui näiteks tuulutus umbes on võib suurtel koormustel kütust mootoris nappima hakata.


Ja ära targuta kui keegi sulle midagi asjalikku soovitab - 1%


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.08.2011 18:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2006 9:32
Postitusi: 183
Asukoht: viljandi
mitsu_manic kirjutas:
Tean tean seda.

Aga huvitab, et mis ta siis programmeeris ja kus?? Sest neid jutte on tihti peale väga palju ja vb 1% vastab tõele. Igaüks paneb oma osa juurde. :)

L.


Ta tegi kõik, pm , ise. Lisaks on kasutaja Fos , kellel oli 2g turbokas ja temagi jagas elektroonika poolt hästi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.08.2011 20:52 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Eks muidugi ma võtan arvesse ja mõõdan ja proovin igati kõike, kuid kui arvamuse tagasi lükkan, siis juba on see tehtud. Ntx.

2G aju saab juba igati rohkem muuta. Cartman, sa peaks ju teadma.

Lisaks veel, et see auto ei ole ehitatud suure rahakotiga, et lendan uksest sisse, löön 500€ pakiga kõik laiali ja 2 päeva pärast tahan valmis asja saada. Kõik on ise otsast lõpuni tehtud (99%). Ning see auto ei saagi elusees (minu käes olles) olema ehitatud dragi või muu ilge hobuste karjaga elukaks.
Ehk siis, kõik progre ajud, bling-bling asjad, H-beam kepsud jne jne ei tule sellesse mootorisse.
Tehniline on ja jääb prioriteediks!!

Peace ka :bb

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Viimati muutis mitsu_manic, 25.09.2012 22:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.08.2011 21:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2006 9:32
Postitusi: 183
Asukoht: viljandi
mitsu_manic kirjutas:
Ntx.

2G aju saab juba igati rohkem muuta. Cartman, sa peaks ju teadma.





Mina lihtsalt mainisin inimest, kes kindlasti teab sinus/tmeist kõvasti rohkem DSM-st. Vähemalt siit foorumist(Blu ja Fos).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.08.2011 9:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
mitsu_manic kirjutas:
Esiteks ma ei targuta. Ja neid Mitsubishidest teadjaid (kes ka tõesti midagi teavad) on mõni üksik. Ning nii tark olen ma küll, et sinna mõne üksiku hulka kuulun.
Oleks vag või muu sakslane, siis kuulaks veel enamuste arvamusi, kuid suuresti on need mööda.


Viimati kui Mitshubishit häälestasin käitus häälest ära mootor täpselt samamoodi nagu mistahes teise tootja häälest ära mootor.

No ofense, aga kui sa teaksid neist niipalju nagu sa väidad, teeksid juba samamoodi nagu Blu või Fos, mitte ei küsiks mis viga.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.08.2011 17:28 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Lihtsalt mõtlesin, et küsiks siis siinsete tarkade inimeste käest ka nõu, mis nemad asjast arvavad ja kas minu arvamus on õige, kuna turbo auto on mul esimest korda. Ning kõiki juppe 3x ka vahetada ei sooviks. Kui vaja siis võib.
Samuti oli eesmärk teid ka asjasse rohkem pühendada, mitte päris, et mina ise ja mina ise.

Aga egas midagi siis.
Kui küsimine on enda rumaluse välja näitamine, siis tehke siinse foorumi baasil omad järeldused.
Rohkem ei küsi siis.

Mitte, et vaenulikult vms. :|

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.08.2011 22:07 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Nüüd siis uus kütusepump ja klapikambrikaas, kuna vana oli mõraga.

Samuti liputan nüüd samuti tagumikku nagu enamus bemme linna peal (loe: tagaveo drift)

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.08.2011 15:50 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
ECU on proovitud. Selles viga pole.
Kui hästi läheb, siis saab lähiajal proovida stock pihusteid. Kuna järeldus on, et aju lükkab safe mode`i, kuna arvab et pihustid 450cc, mitte 560cc ja segu kisub käest ära.
Muidu sõidab hästi. :)

Esmaspäev paigaldatakse ka segukell.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.08.2011 16:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Loogiline oleks,et tühikäigul käib väga rikkalt ja kõrgema pöördega peaks segu siiski ju rikkaks jääma suurema pihustiga?

kas mõni aju üldse lükkab midagi safe modesse liigrikka või liiglahja segu pärast? vettel lükkab ainult korrektsioonid põhja ja niipalju kui suudab korrigeerida,aga see on ka kõik... loogiliselt võttes peaks enamustel autodel nii olema.... ja info saab ta tava lambda anduritest.

Ja segu peaks täitsa mööda olema,et ta "kakkuma" hakkaks imo?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11