Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22.12.2004 11:06 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Kõigepealt, teretulemast ka minu poolt. Tore et selline klubi turbomehi nüüd ühendama hakkab. Ei pea teistes foorumites igast soppa läbi töötama et vajaliku infot saada. Panen ka siis väikese jutu oma hetkeliikurist.
Umbes aasta tagasi õnnestus soetada selline aparaat. Tegu siis 3000GT kõige kangema versiooniag ehk VR4-ga, mida on müüdud ainult usa siseturul ja jaapanis ja austraalias GTO nime all. Mida siis antud tähis tähendab. Autol on absoluutselt kõik lisad (v.a.sunroof), mis ei kuulu VR4ja baasvarustusse. See mind tegelt väga ei morjendagi kuna olen koguaeg olulisemaks pidanud autode juures tehnikapoolt, ehk siis seda mis liigutab, pidurdab jne. Aga veel:

AWD- all wheel drive
AWS- all wheel steering
ECS- Electronic Control Suspension
Active Aero- teatud kiirusel muutub kogu vedrustus jäigemaks, taga tiib muudab oma nurka ja esipamperist vajub alla väike lisaspoiler
Loomukult on sellised lisad nagu el.aknad, kont, el.iste täispumbatava seljatoe ja külgedega.
Veel on olemas autol elektriline cut-out. ehk siis salongist nupuvajutusega saab open cut-outi teha kui vaja. klapp asub ühes tagapüttidest.
Autol on 3liitrine V6, Bi-turbo mootor mis originaalis arendab 320hj. 0-100kiirendus, kui see kedagi peaks huvitama jääb alla 6 sekundi, seda ka originaalsetupiga. ET aeg originaalis on suht vilets ehk siis sinna madala 14 seki kanti. Suuresti räägib siin kahjuks auto kaal mis tänu rikkalikule lisavarustusele on pärsi kõrge. Tühimass on sinna 1700 kg kanti. Auto tuleb originaalis välja 17*8.5 velgedega millel istuvad 245/45/17 kummid.
Konkreetne mudel on valget metallik värvi ja tumepunase nahksalongiga.


Autole sai paigaldatud veidi kangem sidur + korv (labad keraamikaga kaetud, suht tänavakõlbulik, tõsi sidur lahutab hetkega (absoluutsest lahutusest gripini on pedaaliskaalal umbes 4-5 cm. grip tekib jube lühikese aja jooksul, esimene nädalal kui sidur sai installitud suri auto päris mitu korda välja foori all kuna harjumine võttis aega.


Originaal bov on asendatud Blitz-i tootega.

Paigaldatud sai ka Autometeri A/F ja Boost-i näidik. Paigaldamist ootavad veel bensurõhu ja õlirõhu näidikud ka Autometerilt.

Autol on eemaldatud kõik 3 katalüsaatorit, ja vahetatud downpipe 2.5" custom jubina vastu. Minek on pärast nende jubinate vahetust ikka päris palju paranenud. Parim et oli 13.8 suvel haapsalus.

Käigukast pärineb 2000 aasta VR4-ja alt ja on 6käiguline Getrag. (eelmine kast 5käiguline manual. Kasti installimise hetkle oli kast sõitnud 20 000km.

Koos kasti vahetusega sai paigaldatud tugevam vahekast mis vedu esi-ja tagasilla vahel jagab.

Suvel sai autole ostetud uued magneesium sulamiga veljed Kosei Max-i (2 Kosei velge kokku kaaluvad samapalju kui 1 mitsu originaalvelg. Koos velgedega ka uus kummiring 255/40/17

Sügisel sai paigaldatud ka kõige heledam toonklaasi ring mis saadaval ja mis veidi välimust parandas.

Piduri suportid sai kõik pulkadeks võetud ja uued kolvid mansetid jne.

Plaanidest:
Paigaldamist ootavad uued roostevabast tagapütid ja resonaator, kõik 3" siseavaga.

Tahaks ära teha compression testi, turbo torustikus, kui keegi oskab aidata siis oleks teretulnud. Kui siin on tegijaid kes oleks huvitatud cooleri ja kogu torusiku väljavahetamise tööst siis PM mulle.

Vahetada on plaanis mõlemad lamdad.

Rõhku ei ole hetkel peale keeram hakanud kuna mul on väike kahtlus, et kuskil lõdvikutes on leke. Hetkel on rõhk 0.6 bar-i, sellega on sõidetud ka aeg 13.8

Paigaldad on veel plaanis knock sensor ja auto tehniliselt perfektsesse korda teha.


Mõned pildi lingid on siin:
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/sidur1.jpg?2
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/sidur2.jpg?2
Ennem kasutuses olnud sidur, http://www.zone.ee/riceviper/VR4/stocksidur.jpg?2
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/stockketas.jpg?2

Auto praegusest välimusest veel pilte
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/eest.jpg?2
Teadja leiab siit pildipealt bov-i üles
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/mootor.jpg?2
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/parem.jpg?2
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/parem2.jpg?2
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/sisu.jpg?2
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/vasak1.jpg?2
http://www.zone.ee/riceviper/VR4/vasak3.jpg?2

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.12.2004 12:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Tavaliselt ma ei kogu poste tekstiga a´la "tõsiselt lahe auto", aga hetkel küll! 3000 GT kuulub lemmikute tippu, tõsine high-tech liikur!

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.07.2005 15:17 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Auto on müüa väga väga hea hinnaga. Minu häving on Teie vöit:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2005 15:44 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 13:31
Postitusi: 65
põhjus = porsche?

_________________
jou


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2005 21:44 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Kahjuks ei ole kolmele autole ruumi ja mitsu peab minema uuele omanikule.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11