TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9260
3. leht 4-st

Autor:  tarts [ 07.11.2011 1:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Puruneb nurkülekanne ja nuutidegatoruvõll võll mis toimetab vahekastile käimarist ülekande

Autor:  tarts [ 11.11.2011 0:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

No jällegi diil tehtud "Mossemeez"
Oli niilahke ja pani turboka vahekasti koos kardaani ja veovõlliga müüki.
Ei ole küll ostumüügi teemal tihti silma peal hoidnud ,no kui miskit vaja ,siis ripub ikka miski hea asi seal minu tarbeks Vecuklubis (cossi kaas ja vahekast turbokale).
Ehk on loota miskist muutust paremusepoole .
Libedaks tõotab ka minna ja ,siis ehk ei saa kohe uusi pilpaid.

_________________
Aga Nürburg,Wershofenis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Opeli kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.

Autor:  ott5 [ 11.11.2011 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

äkki oleks aeg uurida mis rootslased või inglased teevad et suured jõud asju ei lõhu.
Ei ole sul ju jõudu nii palju mis vägisi kõik pilbasteks lõhub. Kunagi sain rootsi poolt vastuse et 12k vana raha on tugev vahekast.

Autor:  tarts [ 11.11.2011 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Rootsi poisid teevad toimivaid asju jah.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Ab50X_Vqtic

Tema auto teema:
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... 537ad43a2c

Ta koduleht:
http://www.maxxtuning.se

Laseb u. 250nm läbi muudetud visco tagaratastesse. Originaalis 80-90nm.

Autor:  mitsu_manic [ 11.11.2011 20:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Väga si** rehv oli all. Oleks kindlasti parema aja saanud.

Autor:  tarts [ 11.02.2012 0:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Tänaseks päevaks juba kolm kuud ilma eriliste probleemideta liigutud mööda lumist Eestit
Sai nats külmkäivitust seadistatud ,aga ülejäänu ok.
Sügisestest viimastest seadistustest Tartus Kaagi juures läks boosti kell veits rikki ja näitab vähem (kell oli vaid 2 Bar-i näitama mõeldud ja näidiku nool jäi kella piiraja taha kinni ,ning nüüd valetab 0,3 Bar-i)
Samaks saime ka pilpaid ja Kaak arvas,et 0,7 Bar-i on talveks ok. nii ma, siis kruisan siiamaani.(trassil tunnen suuremast turbo rõhust puudust)samas aga turvalisem ,ei viska X kiirusel lappama.
Sai neid salongi radikaid vahetatud seinast seina ja isoleeritud ,ei mufigi,salong pole enam nii soe kui varem.
Talveks läks ka 98% termostaat mille tellisin suvel 82pähe (karp oli 82,sisu 98) nüüd kulus marjaks ,seiier ilusti kikkis.
Pole veel aega olnud ,et ajule selgeks teha ,et ventikas ei pea ennem 90% tööle minema(hetkel käivitub ennem kui termostaat jõuab lahti minna) :-D
Talvel 0,7 BAR rõhust piisab Valga linnavahel esimene käik vaid hiilimise jaoks .
Tavaliselt kohe teine sisse ja nats rohkem pedalit ,rõõmu kui palju.
Rehvid viiendat talve all ja pole kahju kui käivad tühja.
Samas erilist kulumise ja naelte irdumise vahet pole märganud eelmiste aastatega,kui nüüd lasen rahuliku südamega rattaid sadu meetreid asfaltil ringi
:)

Autor:  tarts [ 26.02.2012 1:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Sai nv.Kobelas jäärajavõistlustel paugutamas käidud,tulemus oli jube eelviimane.
Sai eelmisel päeval proovitud igasugu relaka kettaid kuni kõvasulamini välja,aga 3a.vanu Nokia Hakkapelita viite naeltele miski peale ei hakanud ,et neid teravaks saada ja samas ka naastud hullusti rehvisees peidus,konkurentidel olid ilusti reeglite järgi lubatult kikkis ja teravad mis kole.
Mina ja siis se viimane tüüp Audiga sõitsime omadel ratastel kohale,ülejäänud kas treilas või käis hoogne rataste vahetus.
Nats ebavõrdne oli ka see ,et kui tänavaklass ja tänava rehv ,siis nii ka olgu ,mitte tühjad kered jne ,põhimõtteliselt oleks pidanud olema ÜV.-ga ja kindlustust omavad masinad.
Mis seal ikka naast lühike , nüri ja jõudu liiast ning teise käigu sissesaamisega oli ka väiksel rajal suured probleemid eriti peale starti,polnud isegi võimalikk õigeid trajektore sõita,sõit käis ainult pikalt külg ees.
Sai ka ABS-i. relee välja kisutud kuid esimese sõidu kiirema kurvi mahapidurdusel sai rajalt välja,ja relee tagasi,polnud ilma harjutada ka saanud.
Paar päeva varem sai ka proovimas käidud ja kael jäi päris kangeks koguaeg vaid küljeakendest raja jälgimisest ,aga lõbus siiski.
Pidin ka suvise jahutusavaga kapoti peale kruvima ,kinnisega läks ikka mootor päris palavaks ,sinna saja kanti.
Seal oli ka võistlustel võimalik sõita piiki kuid endal pole sinna alla sobivaid ,peaks jällegi väiksemad pidurid ette panema ,siis mahuks.
Eks näis kas see nv.viitsib Võrtsule minna ,seal öösõit algab alles kl.üks südaöösel.

Autor:  ahto42 [ 26.02.2012 10:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Minu käest on ostetud freese, millega alumiiniumit maha freesida. Kõvasulamit võtab rohelist värvi käi, või teemant.
Üks soovitas ka pruugitud naastrehve, kuna seal naela ümbert alumiiniumit kulunud, aga peab hoolikalt valima muidugi. Rellaka otsa ma ei teagi, kas pakutakse, aga võin esmasp uurida kõvasulami jaoks lihvketast. Samas kui on regullitav rellakas, siis saaks adaptriga õhema käiakivi ka panna.

Autor:  jaan1414 [ 26.02.2012 11:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Üldiselt vist täna nii, et tänavarehviklassis teevad ilma, kas uue continentali omanikud või vallaiga millel terasnaelad sisse liimitud ja väljaulatus täpselt paika freesitud. Vallaiga on jama vaid siis kui kraad läheneb -20-le.

Autor:  tarts [ 27.02.2012 0:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

jaan1414 kirjutas:
Üldiselt vist täna nii, et tänavarehviklassis teevad ilma, kas uue continentali omanikud või vallaiga millel terasnaelad sisse liimitud ja väljaulatus täpselt paika freesitud. Vallaiga on jama vaid siis kui kraad läheneb -20-le.


Täpselt minu mõte.
Pakettikas sisse liimida ja mõõtu käiata ja ok.
Küss veel kui palju selline variant võib rehvist välja venida peale nt.30 km. põhjakaasi sõitu jääl.
Kas siis ka mahub mõõtu 2mm. või juba rohkem väljas?

Autor:  jaan1414 [ 27.02.2012 11:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

tarts kirjutas:
jaan1414 kirjutas:
Üldiselt vist täna nii, et tänavarehviklassis teevad ilma, kas uue continentali omanikud või vallaiga millel terasnaelad sisse liimitud ja väljaulatus täpselt paika freesitud. Vallaiga on jama vaid siis kui kraad läheneb -20-le.


Täpselt minu mõte.
Pakettikas sisse liimida ja mõõtu käiata ja ok.
Küss veel kui palju selline variant võib rehvist välja venida peale nt.30 km. põhjakaasi sõitu jääl.
Kas siis ka mahub mõõtu 2mm. või juba rohkem väljas?


Pärast esimest liimimist mõnikümmend km sissesõitu ja siis kõik naelad uuesti üle freesida kindlasti ja edaspidi pärast igat võistlust kindlasti üle kontrollida ja vajadusel freesida, sest nael ronib päris tugevalt väljapoole.

Autor:  JLKK [ 27.02.2012 13:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

jaan1414 kirjutas:
tarts kirjutas:
jaan1414 kirjutas:
Üldiselt vist täna nii, et tänavarehviklassis teevad ilma, kas uue continentali omanikud või vallaiga millel terasnaelad sisse liimitud ja väljaulatus täpselt paika freesitud. Vallaiga on jama vaid siis kui kraad läheneb -20-le.


Täpselt minu mõte.
Pakettikas sisse liimida ja mõõtu käiata ja ok.
Küss veel kui palju selline variant võib rehvist välja venida peale nt.30 km. põhjakaasi sõitu jääl.
Kas siis ka mahub mõõtu 2mm. või juba rohkem väljas?


Pärast esimest liimimist mõnikümmend km sissesõitu ja siis kõik naelad uuesti üle freesida kindlasti ja edaspidi pärast igat võistlust kindlasti üle kontrollida ja vajadusel freesida, sest nael ronib päris tugevalt väljapoole.


See naelte välja ronimine sõltub palju liimimistehnoloogiast, kui kõik õieti teha siis tõusevad esimeste võistlustega umbes 0.2mm ja hiljem veelgi vähem.
Kui plaanid ametlikel võistlustel osaleda siis ära terasnaaste kasuta! Naast tohib kaaluda kuni 1.4g

Autor:  tarts [ 28.02.2012 22:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Sai lahendus leitud
HP arvas ,et ei viitsi tänavarehviga enam võistelda ja kerin need enda masina alla uued Contid teritatud naastuga nv.näis kuis peab.

Autor:  jeff01 [ 04.03.2012 23:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Olin isegi kobelas jääl ja imestasin su ringi aegu.
Need kes siin pakiauto naastu soovitavad lmselt selliseid üritusi ise ei külasta.


Minu tehnika on selline, et paarutad mõni aeg naastudeta vallaidega ringi asfaldil kuni nad veidi karvaseks lähevad....hakkab lamell paremini tööle. Siis liimid alu naastu sisse ja kuna rehv on kulunud jääb see 3mm välja......siis sõidad üli vaiselt asfaldil mõnisada km ja alu osa on rehviga tasa ning kõvasulam teravam kui kui uuena ning siis lased risti pidi rellakaga kandiliseks nii et jääks 2mm Kui finantsi rohkem siis osta kohe teravad koonusnaelad ;)
Kahjuks ise kobelas nii ettevalmistatud rehvidega sõita ei jõudnud sest eelmise päeva võistlus mõjus rehvidele laastavalt ning öösel sisse liimitud naastud ulatusid liiga palju välja ning tuli tehnilises välja kakkuda :-D

Autor:  tarts [ 01.04.2012 4:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Suve hoaeg jällegi käes ja saab rattaid tänavatel ringi lasta.(naelad suvekorteris).
Talvine termostaat toimib siiamaani hästi,kiirelt mootori temp ülesse.
Teiseks on nüüd saanud ka aju säästuresiimile ,sõidab õhupealt (keskmine 16 lamdanäit)
Boostiall sai 13-st.ku peale
ÖKO
Alati ei peagi siuke elukas janune olema ,kuigi suudab neli liitrit minutis juua.
Trass praegu 6,4 ja linn kõige külmaga ja soendamisega 14 keskmine. jalanumber ka suur.
Elame näeme ,ehk veab ka kiirematele üritustele välja.

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/